Τουριστική Αγορά τ. 277

41 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Σ ε κάθε χώρα το πρωινό είναι το κύριο και πιο βασικό ίσως γεύμα της ημέρας, ενώ ειδικά σε περίοδο διακοπών είναι η σημαντικότερη πηγή ενέργει- ας. Επίσης πολλοί δίνουν βάση στο πρω- ινό του ξενοδοχείου που έχουν επιλέξει για τη διαμονή τους, ενώ δεν θα ήταν υπερβολικό να πούμε πως σε αρκετές περιπτώσεις η επιλογή του ξενοδοχείου κρίνεται και από το είδος του φαγητού – και ειδικά του πρωινού– που προσφέρει. Πώς ξεκίνησε το project «Ελληνικό Πρωινό» Το «Ελληνικό Πρωινό» ξεκίνησε το 2010 μέσα στην περίοδο της κρίσης με στόχο να ενταχθεί στα ελληνικά ξενο- δοχεία όλος ο γαστρονομικός πλούτος των περιοχών της χώρας μας, καθώς μέχρι τότε τα πρωινά στα ξενοδοχεία ήταν american breakfast, continental breakfast κ.λπ . Η ελληνική γη έχει διατηρήσει την καθαρότητά της, προσφέροντας αγνά προϊόντα που έχουν όλα εκείνα τα θρε- πτικά συστατικά και τη γεύση που ένας τουρίστας ίσως δεν έχει γευτεί ποτέ. Τα καθαρά τοπικά προϊόντα που έχει να δι- αθέσει η χώρα μας σε κάθε γωνιά της και κάθε εποχή, δίνουν τη δυνατότητα για τη δημιουργία του «απόλυτου» πρωινού. Το «Ελληνικό Πρωινό» είναι ένα εμπνευσμένο εγχείρημα του Ξενοδοχει- ακού Επιμελητηρίου Ελλάδος και του Γιώργου Πίττα, ο οποίος είναι επικεφα- λής του προγράμματος και μέλος του Δ.Σ. του ΞΕΕ, που σήμερα αριθμεί 1.074 ξενοδοχεία. Ο κ. Πίττας κατάφερε να μετατρέψει απλά καθημερινά προϊόντα (παξιμάδι, ελιές, λάδι, τυρί κ.λπ .) σε προϊόντα πο- λιτιστικής αυτοπεποίθησης δημιουργώ- ντας ένα ισχυρό brand name στον χώρο του τουρισμού. Ο ίδιος και η ομάδα του ταξίδευαν οκτώ χρόνια σε 41 περιοχές της Ελλάδας προκειμένου να γνωρίσουν την τοπική κουζίνα, τοπικούς παραγωγούς και σεφ, με τους οποίους από κοινού έφτιαξαν 41 ελληνικά πρότυπα ελληνικού πρωινού, κινητοποιώντας με τον τρόπο αυτό τις τοπικές κοινωνίες. Οι τοπικοί παραγωγοί με τη διάθεση των προϊόντων τους μπορούν να ανα- νεώσουν τη σχέση τους με τον πλούτο της γαστρονομικής τους παράδοσης και φυσικά να αντιληφθούν τον ρόλο που παίζει η γαστρονομία στη συγκρότηση της πολιτιστικής αλλά και της τουριστι- κής ταυτότητας κάθε τόπου. Ο σχεδιασμός, ωστόσο, του προγράμ- ματος αφορά τη διερεύνηση όλων των περιοχών της χώρας, των συνταγών και των πρώτων υλών των τροφίμων, ενώ το σημείο κλειδί για την ανάπτυξη της - Πόσο σημαντικός θεωρείτε ότι είναι ο προμηθευτής πρώτων υλών (ειδικά για τη δημιουργία πρωινού) για ένα ξενοδοχείο; - Στη δημιουργία μιας μοναδικής εμπειρίας ελληνικού πρωινού η ποι- ότητα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο. Για την ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΥΜΗ η ποιότητα ξεκινά από την προσεκτική επιλογή των πρώτων υλών, συνεχίζει με την εφαρμογή και τον έλεγχο των συστημάτων ολικής ποιότητας, ασφάλειας και υγιεινής και φτάνει μέχρι και την κα- τανάλωση των τελικών προϊόντων, που είναι εμπνευσμένα από τη με- σογειακή διατροφή, με πρώτες ύλες παρμένες από την πλούσια ελληνική γη όπως γιαούρτι, έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, ελιές, φέτα, σπανάκι, κ. ά. Η ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΥ- ΜΗ προσφέρει στους επισκέπτες της χώρας μας την ευκαιρία να ανακαλύψουν τα αρώματα και την ιδιαίτερη γεύση των μεσογειακών προϊόντων, πρεσβεύοντας ταυτό- χρονα το «Ελληνικό Πρωινό» σε όλο τον κόσμο. } ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΥΜΗ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=