Τουριστική Αγορά τ. 277
58 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ πολιτική, με συγκεκριμένους στρατηγικούς άξο- νες-στόχους. Συγκεκριμένα: * ανάδειξη της Ελλάδας σε παγκόσμιο ελκυστικό προορισμό 365 ημέρες τον χρόνο, * αξιοποίηση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημά- των κάθε προορισμού, * επέκταση της τουριστικής περιόδου κατά δύο μήνες στους «ώριμους» τουριστικούς προορι- σμούς, * άνοιγμα νέων αγορών, προσέλκυση επισκε- πτών υψηλής αγοραστικής δύναμης και ενί- σχυση της συνδεσιμότητας των προορισμών, * προσέλκυση εγχώριου και διεθνούς επενδυτι- κού ενδιαφέροντος στον τουρισμό. Η ελληνική επιχειρηματικότητα στον τομέα του τουρισμού διαθέτει εμπειρία και θέληση και εξελίσσεται πολύ θετικά τα τελευταία τρεισήμισι χρόνια, μέσα από επενδύσεις εκσυγχρονισμού, αναβάθμισης και επέκτασης, αλλά και νέων επι- χειρηματικών σχεδίων. Σήμερα, πλέον, είμαστε στο κέντρο του παγκό- σμιου επενδυτικού ενδιαφέροντος στον κλάδο του τουρισμού. Τα δύο τελευταία χρόνια η Ελ- λάδα έχει αναδειχθεί στο μεγαλύτερο business development opportunity στη Μεσόγειο με νέους προορισμούς, νέα τουριστικά προϊόντα, αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες, με την εικόνα ασφαλούς προορισμού και με διαρκή βελτίωση της σταθεροποίησης της οικονομικής κατάστα- σης. Η πρόκληση και η ευκαιρία είναι τεράστια για επενδύσεις χαμηλού ρίσκου και υψηλής/γρή- γορης απόδοσης, για όλη την επιχειρηματική κοι- νότητα της χώρας μας. Είναι σημαντική σήμερα η συμμετοχή σε επωφελείς επενδυτικές κινήσεις και σχήματα στον τουριστικό κλάδο της Ελλά- δας, συμβάλλοντας συγχρόνως στη διατήρηση της ταυτότητας «Greek Hospitality» στην ελληνι- κή ιδιοκτησία του ξενοδοχειακού προϊόντος, η οποία αποτελεί ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα του ελληνικού τουρισμού. Τι έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια στη στρα- τηγική εξωστρέφειας του εθνικού τουριστι- κού brand; Η Ελλάδα είχε καθιερωθεί ως ένας «sea & sun» προορισμός, με -σχετικά- περιορισμένη χρονικά προσφορά, που περιοριζόταν ουσιαστικά στο δίμηνο αιχμής Ιουλίου-Αυγούστου και μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου. Το τουριστικό προϊόν και η έμφαση είχε τότε δοθεί κυρίως στους καταξιω- μένους, δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, όπως Κρήτη, Ρόδος, Κως, Χαλκιδική, Κέρκυρα, Μύκονος και Σαντορίνη. Ο θεματικός τουρισμός αποτελούσε περίπου άγνωστη έννοια, ενώ η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ “ Τα δύο τελευταία χρόνια η Ελλάδα έχει αναδειχθεί στο μεγαλύτερο business development opportunity στη Μεσόγειο με νέους προορισμούς, νέα τουριστικά προϊόντα, αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες, με την εικόνα ασφαλούς προορισμού και με διαρκή βελτίωση της σταθεροποίησης της οικονομικής κατάστασης. ”
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=