Τουριστική Αγορά τ. 277

59 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ λογική του «city break» για την Αθήνα, ήταν σε πολύ πρώιμο στάδιο. Η δυναμική ανάδειξη της Ελλάδας σε πολυνησιακό σύμπλεγμα μέσα στη Μεσόγειο, σε κορυφαίο προορισμό 365 μέρες τον χρόνο, με επίκεντρο τον τουρισμό εμπειρίας σε κάθε ξεχωριστό μέρος, αποτέλεσε το επίκε- ντρο της πολιτικής μας. Εργαζόμαστε πάνω σε ένα τουριστικό μοντέλο το οποίο απαντά δυναμι- κά στις παγκόσμιες τάσεις και ευκαιρίες, και στις αρχές της βιώσιμης και δίκαιης ανάπτυξης. Υλοποιούμε επιθετική στρατηγική εξωστρέφειας τα τελευταία τρεισήμισι χρόνια στις παραδοσια- κές και νέες αγορές. Με εθνικές συμφωνίες που συνάπτει το Υπουρ- γείο Τουρισμού με τους ξένους tour operators, και με στρατηγικές συνεργασίες, διαπραγματευ- όμαστε ετήσια αύξηση μεριδίων μέσα από την ενίσχυση των τουριστικών αφίξεων τους μήνες εκτός αιχμής, την ένταξη στα προγράμματά τους νέων προορισμών, καθώς και του city-break σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, και την προώθηση αυθεντικών ταξιδιωτικών εμπειριών ανά προο- ρισμό. Υλοποιούμε προγράμματα διαφήμισης καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους εστιάζοντας στις καμπά- νιες ενίσχυσης των κρατήσεων τελευταίας στιγ- μής (λόγω του ότι το last-minute booking αποτε- λεί το 40% των ετήσιων τουριστικών αφίξεων). Διοργανώνουμε ταξίδια εξοικείωσης των τουρι- στικών πρακτόρων και δημοσιογράφων, περίπου 200 κατά μέσο όρο ετησίως, που στοχεύουν στην προώθηση νέων προορισμών και στην ενίσχυση των κρατήσεων τελευταίας στιγμής. Συμμετέχουμε ακόμη πιο δυναμικά σε Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις, ενώ εξασφαλίσαμε τη διοργάνωση στην Ελλάδα διεθνών συνεδρίων των εθνικών ενώσεων τουριστικών πρακτόρων χωρών όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, οι ΗΠΑ, το Ισραήλ, κ.ά. με στόχο τη δυναμική ανάδειξη νέων ελληνικών προορισμών και την επιπλέον αύξη- ση του τουριστικού μας μεριδίου. «Ανοίξαμε» νέες αγορές επισκεπτών υψηλής αγοραστικής δύναμης που ταξιδεύουν όλο τον χρόνο, όπως αυτή της Μέσης Ανατολής, της Κίνας και της Ινδίας, επιδιώκοντας ταυτόχρονα την ενίσχυση των απευθείας αεροπορικών συνδέσεων, που αποτελούν κλειδί για την άμεση τουριστική ανά- πτυξη. Δώσαμε έμφαση στην ανάπτυξη διμερών τουριστικών σχέσεων για τη δημιουργία νέων ευκαιριών, όπως η πρωτοβουλία μας για το Έτος Τουρισμού Ελλάδας-Ρωσίας 2018, όπου προω- θούμε την τουριστική διασύνδεση των ελληνι- κών και ρωσικών περιφερειών και την ανάδειξη των θεματικών τουριστικών προϊόντων. “ Στοχεύουμε στην άμεση διαμόρφωση νέων αναπτυξιακών πλαισίων και κινήτρων για την άμεση αύξηση της διαθεσιμότητας των ξενοδοχείων 4 και 5 αστέρων στη χώρα μας, σε δημοφιλείς αλλά και νέους προορισμούς, λόγω της υψηλής τουριστικής ζήτησης για την Ελλάδα. ”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=