Τουριστική Αγορά τ. 277

63 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Δ ίχως αμφιβολία, το να φτάσει κάποιος να είναι γενικός διευ- θυντής σήμερα στον κλάδο της φιλοξενίας, δεν είναι κάτι εύ- κολο. Σίγουρα απαιτείται μια… μυριάδα μοναδικών ποιοτικών χαρακτη- ριστικών που διαμόρφωσαν τη συνολική επαγγελματική εικόνα του υποψηφίου ώστε να ανελιχθεί και να κατέχει πλέον μια θέση που απαιτεί ταλέντο, αφοσίωση και ηγετική ικανότητα. Δυστυχώς, όμως, στις μέρες μας και δη σε πλείστες περιπτώσεις η γνώση υποτιμάται σε σημείο τέτοιο όπως ποτέ άλλοτε! Οι δε εξωτερικές αλλαγές συμβαίνουν ταχύτερα απ’ ό,τι οι ίδιοι οι οργανισμοί είναι σε θέση να διαχειριστούν και να εφαρμόσουν στο εσωτερικό τους. Αποτέλεσμα; Οι γενικοί διευθυντές ξε- νοδοχείων στη συντριπτική τους πλειο- ψηφία να αναζητούν συνεχώς τρόπους προσαρμογής και μάθησης. Το ερώτημα που γεννάται είναι ποιες ιδιότητες τους επιτρέπουν να έχουν ακόμη πιο επιτυχη- μένη παρουσία σε αυτό το περιβάλλον; Οι 4+1 ικανότητες που ακολουθούν έχουν επιτρέψει σε κορυφαίους γενικούς διευθυντές ξενοδοχείων να επιτύχουν μοναδικά αποτελέσματα και να έχουν βαθμό επίδρασης πέρα από τα αναμενό- μενα. Συγκεκριμένα: 1 . Οι ίδιοι δίνουν το καλό παράδειγμα Οι «φτασμένοι» γενικοί διευθυντές δεν συνηθίζουν να παραμένουν εμμονικά προσκολλημένοι στον τίτλο τους, καθώς ασχολούνται με κάθε πτυχή της καθημε- ρινότητας που περικλείει τη λειτουργία του ξενοδοχείου που διευθύνουν. Μάλι- στα, διακρίνονται από ταπεινοφροσύνη, είναι σκληρά εργαζόμενοι, ενώ ταυτό- χρονα προτιμούν να προσεγγίζουν με οπτικό τρόπο το management. Ήτοι, να μην… κλειδαμπαρώνονται στο γραφείο τους, αλλά να γυρίζουν διαρκώς στους χώρους του ξενοδοχείου προκειμένου να βιώσουν και να «γευτούν» από μόνοι τους την εμπειρία φιλοξενίας που απο- λαμβάνουν οι πελάτες τους. Αυτό τους επιτρέπει να αποκτήσουν πολύτιμη γνώ- ση σε ρεαλιστικές συνθήκες και με τον τρόπο αυτό γίνονται καλύτεροι ηγέτες. Εργάζονται σκληρά δίπλα στο προσω- πικό της επιχείρησης που διευθύνουν, μιλώντας με τους πελάτες-φιλοξενούμε- νούς τους σε σταθερή βάση και δείχνο- ντας εγγύτητα με το προσωπικό και την εταιρεία. 2 . Αναλαμβάνουν την ευθύνη και σώζουν την κατάσταση Οι γενικοί διευθυντές που σέβονται τον ρόλο τους και δίνουν αξία στην παρου- σία τους σε μια ξενοδοχειακή επιχείρη- ση, αναλαμβάνουν την ευθύνη για την επιτυχημένη λειτουργία της ομάδας τους. Μάλιστα, δεν αρκούνται απλά στο να ενδύονται τον ρόλο του σκεπτόμε- νου μέντορα, ο οποίος διακρίνεται από πραγματικό ενδιαφέρον για την πρό- οδο και την επιτυχία κάθε μέλους της ομάδας ξεχωριστά, αλλά φροντίζουν να παρέχουν όλα εκείνα τα αναγκαία εργαλεία για την επίτευξη προόδου και αριστείας! Υιοθετώντας μια ομαδική κουλτούρα και ένα αντίστοιχο σκεπτικό, “ Οι «φτασμένοι» γενικοί διευθυντές διακρίνονται από ταπει- νοφροσύνη, είναι σκληρά εργαζόμενοι, ενώ ταυτόχρονα προτιμούν να προσεγγίζουν με οπτικό τρόπο το management. Ήτοι, να μην… κλειδα- μπαρώνονται στο γραφείο τους, αλλά να γυρίζουν διαρκώς στους χώρου του ξενοδοχείου προκειμένου να βιώσουν και να «γευτούν» από μόνοι τους την εμπειρία φιλοξενίας που απολαμβάνουν οι πελάτες τους. ”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=