Τουριστική Αγορά τ. 277

7 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ 22 Η HYATT INTERNATIONAL ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Έντονο είναι το ενδιαφέρον της Hyatt International για την ανάπτυξη των εποχικών προορισμών στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου, όπως επισημαίνει οTakuya Aoyama, αντιπρόεδρος Εξαγορών και Ανάπτυξης της εταιρείας. 56 Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΑ ΔΕΛΕΑΣΤΙΚΟ BUSINESS OPPORTUNITY Η Αγγελική Χονδροματίδου, διευθύντρια του γραφείου της υπουργούΤουρισμού και αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) μας μιλά για τη στρατηγική και τους στόχους του οργανισμού. 56 Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΑ ΔΕΛΕΑΣΤΙΚΟ BUSINESS OPPORTUNITY Η Αγγελική Χονδροματίδου, διευθύντρια του γραφείου της υπουργού Τουρισμού και αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) μας μιλά για τη στρατη- γική και τους στόχους του οργανισμού. 42 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ Η «ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ» παρουσιάζει ορισμένες από τις μεγαλύτερες ιδιωτικές σχολές τουριστικών επαγγελμάτων που λειτουργούν στην Ελλάδα. 40 ΤΟ «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΙΝΟ» ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ Η ελληνική κουζίνα πάντα θα αφήνει την καλύτερη… επίγευση στους επισκέπτες της χώρας μας και αυτή τη δυναμική την αναγνώρισε γρήγορα το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος δημιουργώντας το καινοτόμο project «Ελληνικό πρωινό». 78 ΤΟ «ΘΑΥΜΑ» ΤΟΥ ORLANDO Orlando: Μια πόλη με πληθυσμό που αγγίζει τα 2 εκατομμύρια στην οποία εδρεύουν κάτι παραπάνω από 12 θεματικά και θα- λάσσια πάρκα, κινηματογραφικά στούντιο κ.ο.κ. Ποια είναι η κινητήρια δύναμη της τοπικής οικονομίας; Ο τουρισμός φυσικά! . TRENDS 78 «ΑΝΘΗΡΑ» ΜΕΓΕΘΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ 2018 Σε θετική τροχιά εξακολουθεί να κινείται η ευρύτερη αεροπορική βιομηχανία παγκοσμίως, τόσο σε επίπεδο επιβατικής όσο και εμπορευματικής κίνησης με βάση τα μεγέθη που ανακοίνωσε προ ημερών η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ). 82 Διακοπεύει, ταξιδεύει, πετάει και ψαρεύει, κολυμπά και διασκεδάζει και όλα τα στραβά τα κράζει... 22 Η HYATT INTERNATIONAL ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Έντονο είναι το ενδιαφέρον της Hyatt International για την ανάπτυξη των εποχικών προορισμών στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου, όπως επισημαίνει ο Takuya Aoyama, αντι- πρόεδρος Εξαγορών και Ανάπτυξης της εταιρείας.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=