Τουριστική Αγορά τ. 277

76 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ πάρκα που υπάρχουν διεθνώς. Κορωνί- δα τους, το Walt Disney World Resort, το οποίο διαθέτει τέσσερα θεματικά πάρκα και δύο θαλάσσια. Θεωρείται, λοιπόν, ως ο κορυφαίος προορισμός οικογενει- ακών διακοπών σε παγκόσμιο επίπεδο. Στην πρώτη γραμμή του ενδιαφέροντος βρίσκονται δύο ακόμη θεματικά πάρ- κα του Universal Orlando Resort, τρία θαλάσσια πάρκα της οικογένειας των SeaWorld Parks and Entertainment, το LegoLand Florida Resort κ.ά. Όπως υπογραμμίζει χαρακτηριστικά ο κ. Aguel: «Αν μη τι άλλο, το Orlando έχει την… ευλογία να διαθέτει ένα μοναδικό “μείγμα” εξαιρετικά εντυπωσιακών θεμα- τικών και θαλάσσιων πάρκων, κορυφαίας ποιότητας και ποικιλίας θεάματα, παιχνί- δια και διαδρομές ψυχαγωγίας που όμοιά τους δύσκολα συναντώνται κάπου αλλού, αναρίθμητες γαστρονομικές προτάσεις, μουσεία, νυχτερινή ζωή, περισσότερα από 470 ξενοδοχεία με 120.000 δωμάτια κ.ά. Πρεσβεύουμε δε, πως ο καθένας μπορεί να διασκεδάσει στο Orlando, καθώς δεν υπάρχει κάποια κατηγορία επισκεπτών που δεν θα βρει κάτι ενδιαφέρον! Επιδι- ώκουμε, κυριολεκτικά, να προσφέρουμε καινούργιες όσο και μοναδικού περιε- χομένου εμπειρίες προς τους επισκέπτες μας, ώστε αυτοί με τη σειρά τους να δημι- ουργήσουν αξέχαστες αναμνήσεις που θα διαρκέσουν για μια ολόκληρη ζωή». Ο ρόλος του Visit Orlando Το ερώτημα που προκύπτει είναι εάν τα παραπάνω αρκούν προκειμένου η πε- ριοχή του Orlando να… «πλημμυρίζει» από τουρίστες-επισκέπτες κάθε χρόνο. Κι αυτό, δίχως να υπάρχει μια οργανω- μένη μορφή προώθησης και προβολής του τόπου, των παροχών, της επιχειρη- ματικότητας, των προσφορών και των ιδιαιτεροτήτων του. Αυτό το κενό κάλυ- ψε το Visit Orlando, που είναι ουσιαστι- κά ένας εμπορικός οργανισμός ο οποίος και αποτελείται από κάτι παραπάνω από 1.200 μέλη-συνεργάτες. Απώτερος σκο- πός του είναι η προσφορά υπηρεσιών marketing και πωλήσεων που αφορούν την πόλη του Orlando. Χρηματοδοτείται, πρωτίστως, από την Κομητεία Orange της Florida, καθώς επίσης και από πό- ρους που συγκεντρώνονται από τα ίδια τα μέλη του μέσω των συνδρομών, καθώς επίσης και μέσω μιας σειράς από επιχειρηματικές δράσεις, λ.χ. διαφήμιση, πωλήσεις εισιτηρίων, παροχή υπηρεσι- ών meetings, συνεργατικά προγράμμα- τα marketing κ.ο.κ. «Το Visit Orlando θεωρείται ο επίσημος τουριστικός οργανισμός της πόλης, ενώ την ίδια στιγμή διαθέτει παρουσία σε περισσότερες από 14 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο. Θα πρέπει να σημειώσω πως ο τουρισμός αποτελεί κινητήρια οικονομική δύναμη για την Πολιτεία μας. Αρκεί να σας αναφέρω πως ο ετήσιος συνολικός βαθμός επίδρασής του ξεπερνά τα επίπε- δα των 70 δισεκατομμυρίων δολαρίων! Προκειμένου, βέβαια, αυτό να γίνει πράξη έχουμε έναν και μόνο σκοπό: Να κάνουμε αποτελεσματικό branding, προώθηση, προβολή και “επιθετική” πώληση του προ- ορισμού “Orlando” σε παγκόσμιο επίπε- δο!» σημειώνει ο George Aguel. «Έκρηξη» μεγεθών με…πλάνο! Σύμφωνα με τα δεδομένα, οι ιθύνοντες κατάφεραν να κάνουν πράξη τις προσ- δοκίες που είχαν αναφορικά με την προώθηση και την παγκόσμια προβολή του Orlando. Ενώ το 2016 το συνολικό μέγεθος των τουριστών που επισκέφθηκαν το Orlando ανήλθαν σε 68 εκατομμύρια, το 2017 ο αριθμός τους «εκτοξεύτηκε» στα 72 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 5%. Σημαντική είναι και η συμβολή της ευρύτερης business meeting πτυχής του Orlando, καθώς συγκαταλέγεται στο Τop 3 των προορισμών για τη διεξαγωγή επι- χειρηματικών συναντήσεων, συνεδρίων και εν γένει events. Σε ετήσια βάση δε, forward thinking “ Η τουριστική βιομηχανία συνεισφέρει στο Orlando περί τα 70 δισ. δολάρια ετησίως! Όσο για τα μεγέθη της απασχόλησης, κάτι παραπάνω από το 35% του εργατικού δυναμικού της πόλης (τουλάχιστον 1 στους 3) απασχολείται σε κάποια επιχείρηση που σχετίζεται άμεσα με τον τουρισμό. ”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=