Τουριστική Αγορά τ. 277

77 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ υπολογίζεται πως συγκεντρώνει και φι- λοξενεί πάνω από 5,5 εκατομμύρια επι- σκέπτες, οι οποίοι αφήνουν ένα διόλου ευκαταφρόνητο οικονομικό «αποτύπω- μα» στην περιοχή. Την ίδια στιγμή, σε επίπεδα-ρεκόρ κινήθηκε η επισκεψιμότητα και στο κεντρικό εκθεσιακό κέντρο της πό- λης (The Orange County Convention Center), που υποδέχτηκε πάνω από 1,53 εκατομμύρια επισκέπτες, μέγεθος ενισχυμένο κατά 5% εν συγκρίσει με το αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα. Όσο για το διεθνές αεροδρόμιο του Orlando, κατάφερε να αναδειχθεί ως το πλέον πολυσύχναστο στην Πολιτεία της Florida, καθώς μέσω αυτού διακινήθη- καν περισσότεροι από 44,6 εκατομμύ- ρια επιβάτες, επιτυγχάνοντας αύξηση της τάξης του 6,4%. Προσφέρει δε, αεροπορική σύνδεση με 76 προορισμούς στις ΗΠΑ και 49 διεθνείς πόλεις. Η πόλη επίσης διαθέτει και δεύτερο διεθνές αεροδρόμιο, το Orlando Sanford International Airport, που με τη σειρά του συνδέεται με 68 αμερικανικούς και 19 διεθνείς προο- ρισμούς. Στη σχετική… εξίσωση, θα πρέπει να υπολογιστεί και το Orlando Executive Airport, που θεωρείται ιδανι- κή επιλογή για τους business επιβάτες που συνήθως μετακινούνται με ιδιωτικά τζετ ή πτήσεις τσάρτερ. Τίποτα λοιπόν δεν έχει αφεθεί στην τύχη. Η επιτυχία ήταν δεδομένη μετά από τόση προσε- κτική μελέτη. «Φρέσκιες» και απόλυτα προσαρμοσμένες στρατηγικές destination marketing! Σύμφωνα με τον κ. Aguel, σε αυτή την επιτυχημένη πορεία σημαντικό ρόλο έπαιξαν οι μοναδικού περιεχομένου καινούργιες εμπειρίες και αξιοθέατα που προστέθηκαν στην πόλη κατά τη διάρκεια της τελευταίας πενταετίας, ενισχύοντας το βάθος και ταυτόχρονα το εύρος των προσφορών ψυχαγωγίας προς τους επισκέπτες-τουρίστες. «Αρ- κεί να αναφέρω πως σε αυτό το χρονικό διάστημα προστέθηκαν τουλάχιστον 100 νέες ψυχαγωγικές διαδρομές, resorts, εστιατόρια, λιανεμπορικές επιχειρήσεις κ.ο.κ. Αναμφίβολα, όλα αυτά συνέτει- ναν στην πληρότητα της τουριστικής πρότασής μας προς το κοινό. Οπότε, ως οργανισμός είχαμε στη διάθεσή μας μια εξαιρετική…πρώτη ύλη επάνω στην οποία και βασιστήκαμε προκειμένου να επεξεργαστούμε ανάλογες διαφημιστικές εκστρατείες, σενάρια προβολής, press trips, εκμεταλλευόμενοι κάθε δυνατό μέσο και κανάλι, βάζοντας στο “παιχνίδι” ενεργά τα 14 γραφεία-αποστολές που έχουμε σε καίρια σημεία παγκοσμίως (π.χ. Κίνα, Μ. Βρετανία, Γερμανία) και διοχετεύοντας πολύ ενέργεια, πλούσιες ιδέες, αγάπη και ενδιαφέρον. Επενδύσαμε σημαντικά στην ανάπτυξη νέων όσο και απόλυτα προσαρμοσμένων στρατηγικών destination marketing και η πράξη έδειξε πως η επιλογή μας ήταν η κατάλληλη, καθώς αποκομίσαμε τα ανάλογα οφέλη. Αποτελεί κεντρική στρατηγική επιλογή μας να απευθυνόμαστε σε δυνητικό κοινό που βρίσκεται τόσο εντός όσο και εκτός των συνόρων. Πέρυσι, καταφέραμε να προσελκύσου- με περίπου 7 εκατομμύρια επισκέπτες από το εξωτερικό, ενώ τα υπόλοιπα 65 εκατομμύρια προήλθαν από τη…δεξαμε- νή του εσωτερικού τουρισμού» αναφέρει ο κ. Aguel και αποκαλύπτει τους άμεσους στόχους του Visit Orlando: «Δεν σας κρύ- βω πως στους άμεσους στόχους για το προσεχές χρονικό διάστημα είναι να ενι- σχύσουμε περαιτέρω τη ροή επισκεπτών από τις εκτός των ΗΠΑ αγορές. Είμαστε απόλυτα συνειδητοποιημένοι για τη δυ- ναμική που συγκεντρώνει ο τουρισμός και σε αγαστή συνεργασία με τον επιχειρημα- τικό κόσμο της πόλης, βρισκόμαστε σε κοινή γραμμή». • “ Ως Visit Orlando επενδύσαμε σημαντικά στην ανάπτυξη νέων όσο και απόλυτα προσαρμοσμένων στρατηγικών destination marketing και η πράξη έδειξε πως η επιλογή μας ήταν η κατάλληλη, καθώς αποκομίσαμε τα ανάλογα οφέλη. ”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=