Τουριστική Αγορά τ. 278

36 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑ Από τη Στέλλα Αυγουστάκη Σε φάση ζυμώσεων βρίσκεται ο επιχειρηματικός κόσμος της Βόρειας Ελλάδας, καθώς η αναζήτηση, η επεξεργασία, ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μίας αναπτυξιακής στρατηγικής «περνά» από συμπληγάδες, όπως είναι το φορολογικό και οικονομικό πλαίσιο, το Μακεδονικό, η έλλειψη κινήτρων, η αξιοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και της Εγνατίας Οδού, ο καθορισμός και η επιλογή των διεθνών αγορών που τίθενται στο μικροσκόπιο της εξαγωγικής πολιτικής κ.ά. Το θετικό στοιχείο είναι η δημιουργικότητα και η όρεξη των επιχειρηματιών, ενώ στα αρνητικά οι… πατροπαράδοτες παθογένειες που απορρέουν από τις Αρχές. Βόρεια Ελλάδα: ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ! Το Μακεδονικό, τα προβλήματα, οι προκλήσεις, οι προτάσεις

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=