Τουριστική Αγορά τ. 279

12 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ Σχετικά με την Ελληνική συμμετοχή, οι εκθέτες μέσα από την παρουσία τους στην Sial 2018 στόχευσαν στο να ενισχύσουν την παρουσία τους σε αγορές πουήδηδραστηριοποιούνται και στην επέκταση της εξαγωγικής τουςδραστηριότητας.ΜέσωτηςGreat GreekExports&Tradeσυμμετείχαν: η ΠεριφέρειαΘεσσαλίας, ηΠεριφέρεια ΙονίωνΝήσων,ηΠεριφέρειαΚεντρικής Μακεδονίας, η Περιφέρεια Κρήτης, και η Περιφέρεια Πελοποννήσου. Πολλές εταιρείες είχαν την στήριξη Εμπορικών Επιμελητηρίων, όπως του Επιμελητηρίου Ηρακλείου, Χανίων, Λασιθίου, Μαγνησίας, Λάρισας κ.α. H Great Greek Exports & Trade είχε εξασφαλίσει χώρουςσεόλες τιςθεματικές ενότητεςόπως: National Pavilion, Grocery, Confectionery,Frozen,Beverages,Gourmet, Meat, φιλοξενώντας σημαντικό αριθμό από τις μεγαλύτερες Ελληνικές εταιρίες, οι οποίες ξεχώρισαν για την ποιότητα των προϊόντων τους και την άψογη και καλαίσθητηεικόνατωνπεριπτέρων τους. Η πολυάριθμη συμμετοχή της Great GreekExports&Tradeενίσχυσεσημαντικά το σύνολο της Ελληνικής συμμετοχής, ξεπερνώντας το 1/3 αυτής, ενώ ταυ- τόχρονα ενίσχυσε την παρουσία των Ελληνικών προϊόντων, με μια σειρά προωθητικών δράσεων εμπορικού χαρακτήρα και διευκόλυνσης εταιρικών επαφών των εκθετών της με πελά- τες τους και υποψήφιους αγοραστές τους. Σημαντική επιτυχία γνώρισαν τα «events» γευσιγνωσίας στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο γευσιγνωσίας «Taste Area», με ελληνικές τοπικές συνταγές Περιφερειών της Ελλάδας (Θεσσαλία, ΚεντρικήΜακεδονία, Κρήτη, Πελοπόννησος), αναδεικνύοντας τον πλούτο της ελληνικής κουζίνας και των ελληνικών προϊόντων. Επίσης αρκετές ήταν οι ελληνικές εταιρείεςπουπαρουσίασαννέαπροϊόντα στην αγορά της Ευρώπης μέσα από την έκθεση, όπως είναι οι Tsanos, Parfait, Zoinos, Agrocan, Meligiris, StayaFarm, Κοτόπουλα Αγγελάκης, Δωδώνη κ.α. Σημειώνεται ότι οι συνολικές συμμε- τοχές προϊόντων που συμμετείχαν στην Sial 2018 ανήλθαν στα 2.355, ενώ από αυτάοι διοργανωτές παρουσίασαν προς δοκιμήσταmedia μόλις δέκα, ένα εκ των οποίωνήταν ελληνικό, οκαπνιστός τόνος της Κονσερβοποιίας ΒορείουΑιγαίου, σε πέντε παραλλαγές. Sial 2018 Η Ελλάδα στην Sial 2018 Το «Χρυσό» πήρε η Ελλάδα στο Sial 2018 Innovation Ανταπόκριση Στέλλα Αυγουστάκη Με μεγάλη επιτυχίαπραγματοποιήθηκε από21 έως 25ΟκτωβρίουηΔιεθνήςΈκθεσηΤροφίμων καιΠοτών, Sial 2018, στοΕκθεσιακόκέντροPark des Expositions – Villepinte στο Παρίσι. Χαρακτηριστικό είναι ότι η έκθεση φέτος σημείωσε ρεκόρ προσέλευσης, με πάνω από 310.000 επισκέπτες από 200 χώρες και 7.200 εκθέτες από 119 χώρες. Το μέγεθος της έκθεσης, η μεγάλη προσέλευση εμπορικών επισκεπτών, η ποικιλία και η ποιότητα των προϊόντων που παρουσιάστηκαν, τα special eventsόπως, Sial 2018Cuisine&Sial 2018 Innovation, που φιλοξενήθηκαν κατά τη διάρκειά της και η διεθνής της απήχηση, δίκαια την κατέστησαν μια από τις πλέον αξιόπιστες επιλογές παγκοσμίως στονχώροτωντρο- φίμων και ποτών. Από το πρωί της Κυριακής 21ης Οκτωβρίου, παρά τον ασυνήθιστα καλό καιρό για τα δεδομένα της πό- λης και τα 8 halls του εκθεσιακού κέντρου είχαν γεμίσει ασφυκτικά από κόσμο, με την οργανωτική επιτροπή να διατηρεί αμείωτο το ενδιαφέρον των εκθετών. Έξω από κάθε hall υπήρχε Information point, τόσο για την Sial 2018 όσο και για τις επερχόμενες εκθέσεις στο AbuDabi, στην Κίνα, στην Τζιανκάρτα κλπ, ενώ μέσα από παράλληλες δραστηριότητες η Sial 2018 αποκάλυψε τις καταναλωτικές τάσεις του αύριο σε τρόφιμα και ποτά, με τρία καθημερινά συνέδρια που διεξήχθησαν από τη KantarTNS, τη XTC World Innovation και την Gira Conseil. Μια άκρως ενδιαφέρουσα παράλληλη δραστηριότητα πραγματοποιούνταν στο Hall 6, όπου σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο με τίλο «Decoding the future of food» προβαλλόταν ασταμάτητα ένα βίντεο για το άκρως ενδιαφέρον θέμα του μέλλοντος της τροφής το 2030, η δημιουργία του οποίου βασίστηκε σε αποδεδειγμένες επι- στημονικές έρευνες. Οι εξαγωγείς που βρέθηκαν στην έκθεση είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν τα ιδιαίτερα χαρα- κτηριστικά της αγοράς τροφίμων και ποτών ανά γεωγραφική περιοχή, ανακαλύπτοντας παράλληλα τα best selling προϊόντα. Επίσης έγινε σημαντικό Networking μεταξύ των εκθετών, με τους οποίους οι επισκέπτες αντάλλαξαν απόψεις σχετικά με τη δραστηριοποίησή τους στο εξωτερικό και το στρατηγικό πλάνο των εξαγωγών τους. H Ελλάδα ισχυροποίησε την παρουσία της στην Sial 2018, καθώς το πρώτο βραβείο του θεσμού Sial 2018 Innovation απέσπασε το ελληνικό προϊόν Namaste kefir (αναψυκτικό με κεφίρ), από τον Δρυμό Θεσσαλονίκης με τον παραγωγό του Ιορδάνη Παπαδόπουλο να δηλώνει ότι το Namaste κεφίρ ξεχωρίζει εξαιτίας της προσθήκης του μύκητα – κεφίρ, σε φρέσκο χυμό τζίντζερ και λεμονιού. Η Sial 2018 κατάφερε να συγκεντρώσει την προσοχή όλης της βιομηχανίας τροφίμων, καθώς για μια ακόμα χρονιά αποτέλεσε μια μοναδική πλατφόρμα για τη δοκιμή νέων αγορών και τη συνάντηση με τους κυριότερους επαγγελματίες του κλάδου, ώστε να συζητήσουν τις νέες προκλήσεις της αγοράς. Και τις πέντε ημέρες της διοργάνωσής της αποτέλεσε ένα πραγματικό εργαστήριο με τμήματα Ε&Α από όλο τον κόσμο, με σκοπό την τελειοποίηση των καινοτομιών και την παρουσίασή τους κατά τη διάρκεια της έκθεσης. Ραντεβού τον Οκτώβριο του 2019 στην Anuga!

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=