Τουριστική Αγορά τ. 279

24 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ θαριότητα, η διαφορά είναι εντυπωσιακά ευρεία. Και αυτό, καθώς η Βαρκελώνη βαθμολογήθηκε με 8,0 το 2017, ενώ η Αθήνα σημείωσε 6,1 και 6,2 το 2017 και το 2018 αντίστοιχα... «Μοναχικά» επαγγελματικά ταξίδια Μία από τις ιδιαιτερότητες της φετινής, 14ης έρευνας είναι και το γεγονός ότι υπήρξε σχετική μέριμνα για την πραγμα- τοποίηση μίας πρόσθετης ανάλυσης ανά ομάδα ταξιδιωτών. Και αυτό, καθώς θεω- ρήθηκε πως η σύνθεση των νοικοκυριών, ως μέρος μίας συνολικής δημογραφικής τάσης που επηρεάζει και τις ταξιδιωτικές συνήθειες, μεταβάλλεται διαρκώς. Υπό αυτό το πρίσμα, και δη στον τομέα των επαγγελματικών ταξιδιών, είναι ξεκά- θαρο πως οι ταξιδιώτες που ταξιδεύουν μόνοι τους καταλαμβάνουν τη μερίδα του λέοντος με ποσοστό 72%. Ακολου- θούν από… χαώδη απόσταση όσοι ταξι- δεύουν με τον/τη σύντροφό τους (15%), με φίλους (6%), τον/τη σύντροφο και τα παιδιά τους (5%), μόνο με παιδιά (2%). Σε αντίθεση με τους ταξιδιώτες αναψυχής, οι οποίοι μόλις κατά 7% ταξιδεύουν μό- νοι τους και 2% μόνο με παιδιά! Η επίδραση των πλατφορμών διαμοι- ρασμού διαμονής Αποτελεί κοινό τόπο πως η αγορά της προσφοράς καταλυμάτων σε διεθνές επί- πεδο την τελευταία τετραετία έχει μετα- βληθεί άρδην, άμα τη αφίξει των ποικίλων διαδικτυακών πλατφορμών διαμοιρασμού διαμονής. Κάτι που είχε ως αποτέλεσμα η προσφορά των καταλυμάτων να αλλάζει ραγδαία και να επεκτείνεται ακόμη ταχύ- τερα και ευρύτερα. Υπό αυτό το πλαίσιο, η Αττική δεν θα μπορούσε να μείνει… ασυγκίνητη, καθώς ο κλάδος των ενοικι- αζόμενων δωματίων επεκτάθηκε σημα- ντικά, ενώ πλέον μέσω των πλατφορμών διαμοιρασμού προσφέρονται χιλιάδες διαμερίσματα και δωμάτια στους ενδιαφε- ρομένους. • Πηγή: Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, ανάλυση GBR Consulting ΛΟΓΟΙ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ Χώρα 2017 Διαφορά 2017/2016 Χώρα 2017 Διαφορά 2017/2016 Βέλγιο 94,329 51% Κύπρος 93726 0.11 Ισραήλ 93,931 52% Μεγάλη Βρετανία 75419 -0.09 Ρωσία 89,553 43% Ιταλία 73874 -0.12 Ουκρανία 40,597 70% Γερμανία 67121 -0.18 Κίνα 40,199 63% ΗΠΑ 46456 -0.2 Σερβία 25,075 71% Γαλλία 40435 -0.35 Χώρες-αγορές από τις οποίες προέρχονται οι επισκέπτες της Αθήνας για λόγους αναψυχής και οι κύριες αγορές από τις οποίες προέρχονται για επαγγελματικούς λόγους “ Καταγράφεται μία ιδιαίτερα χαμηλή αναγνωρισιμότητα του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, καθώς μόλις το 31% των διεθνών επισκεπτών δήλωσε ότι γνώριζε πως η συγκεκριμένη δραστηριότητα λαμβάνει χώρα τον Νοέμβριο κάθε έτους στην Αθήνα. ”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=