Τουριστική Αγορά τ. 279
26 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Τα luxury hotels σε φάση δημιουργικής αναζήτησης! Μ πορεί το luxury traveling να θεωρείται ως ένα niche τμήμα της αγοράς, ωστόσο εξαιτίας των σημαντικά ανώ- τερων χρηματοοικονομικών δεδομένων που το περικλείουν, αποτελεί μία αναδυόμενη πραγματικότητα την οποία εξετάζουν πολλοί παράγοντες της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας. Ποιο είναι το στάτους που επικρατεί σήμερα στα πολυτελή ξενοδοχεία, ποιες οι επικρατούσες τάσεις, πώς διαμορφώ- νονται οι προκλήσεις, τι αναζητούν οι πελάτες τους; Τις απαντήσεις έχει ο Barak Hirschowitz, Πρόεδρος του Διεθνούς Οργανισμού Πολυτελών Ξενοδοχείων, σε αποκλειστική συνέντευξή του στην «Του- ριστική Αγορά». Ο Διεθνής Οργανισμός Πολυτελών Ξε- νοδοχείων (International Luxury Hotel Association - ILHA) αποτελεί ένα διεθνές δίκτυο στον τομέα του hospitality. Πρό- κειται για έναν μη κερδοσκοπικό οργα- νισμό που επιχειρεί να προωθήσει την ανάπτυξη στον τομέα της φιλοξενίας. Εδώ και μερικά χρόνια, σε διεθνές επίπε- δο, καταγράφεται έντονη κινητικότητα σε ό,τι αφορά στον σχεδιασμό και την υλοποίηση φουτουριστικών και καινοτό- μων ξενοδοχειακών concepts, προκειμέ- νου να εισαγάγουν τη δική τους «ματιά» σχετικά με τη διαφορετικότητα έναντι του ανταγωνισμού. Από κοντά ακολου- θεί και η τεχνολογία, που αξιοποιείται σε μεγάλες… δόσεις, ώστε να επιτευχθεί ο πολυπόθητος «έξυπνος» μετασχημα- τισμός των πολυτελών ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων. Το…νερό προσελκύει πλήθος luxury concepts Σύμφωνα με τον κ. Barak Hirschowitz, Πρόεδρο του ILHA: «Τελευταία, διαπι- στώνεται ένταση σε επίπεδο αναζήτησης ευκαιριών και τομέων ικανοποίησης του κοινού, σε μία προσπάθεια διαφοροποί- ησης και προσέλκυσης συγκεκριμένων τμημάτων τουριστικής πελατείας. Μία από τις πλέον έντονες τάσεις που κατα- γράφεται είναι τα luxury hotels… εν πλω. Τόσο μεταφορικά όσο και στην πράξη. Για παράδειγμα, υπάρχουν σήμερα πολυτελή ξενοδοχεία, τα οποία προσφέ- ρουν και υποθαλάσσια δωμάτια, ενώ κά- ποια άλλα βρίσκονται αγκυροβολημένα σε ποτάμια ευρωπαϊκών μεγαλουπόλε- ων, όπως λ.χ. το Λονδίνο και ο Τάμεσης. Πρόσφατα, η περίφημη αλυσίδα The Ritz-Carlton γνωστοποίησε την είσοδό της στον τομέα της luxury κρουαζιέρας, εισάγοντας ένα εντυπωσιακό, φουτουρι- στικής έμπνευσης, concept top-class ξε- νοδοχείων που… επιπλέουν. Από την άλ- λη, το κρουαζιερόπλοιο Queen Elizabeth 2 ανακατασκευάζεται και ανανεώνεται αισθητικά, ενώ γίνεται και rebranding του σε QE2 Hotel. Αυτό θα βρίσκεται μόνιμα στο Ντουμπάι και θα λειτουργεί ως ένα επιπλέον ξενοδοχείο για τους ταξιδιώτες, ενώ την ίδια στιγμή το ευρύ κοινό θα μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυτό και δη στους λιανεμπορικούς χώ- ρους και στα εστιατόρια που βρίσκονται σε αυτό! Ένα ακόμη ενδεικτικό παρά- δειγμα είναι και το Hyperloop Ηotel, ένα Trends, προκλήσεις και ευκαιρίες
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=