Τουριστική Αγορά τ. 279

27 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ξενοδοχειακό concept εμπνευσμένο από το Hyperloop One του Elon Musk, που με τη σειρά του θα “παντρεύει” αρμονικά τα πολυτελή ξενοδοχεία με τις μεταφορές. Σήμερα, περισσότερο παρά ποτέ, ο χρό- νος αποτελεί τη μεγαλύτερη πολυτέλεια για τους εν δυνάμει ταξιδιώτες. Μάλιστα, το να έχεις τη δυνατότητα να σε… ακο- λουθεί το δωμάτιό σου ενόσω ταξιδεύεις, αν μη τι άλλο, σου εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο! Με αυτό το σκεπτικό, δεν σας κρύβω πως είμαι εξαιρετικά αισιόδοξος ότι το project του Hyperloop Ηοtel θα βρει σημαντικό ρεύμα ακολούθων και επιχειρηματιών που θα προσπαθήσουν να το αντιγράψουν». Ξεπερασμένη MICE πρόταση Σε διεθνές επίπεδο, ο ευρύτερος τομέας του συνεδριακού τουρισμού (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions – MICE) απολαμβάνει ανοδικά μεγέθη, ωστόσο το ερώτημα είναι εάν και κατά πόσο αυτού του τύπου η δραστηριότητα μπορεί να φιλοξενείται σε μεγαλύτερη έκταση και ένταση σε πολυτελή ξενοδο- χεία και αντίστοιχους χώρους. Όπως επι- σημαίνει ο Πρόεδρος του ILHA, σήμερα, σε επίπεδο των παρεχόμενων συνεδρια- κών υποδομών παρατηρείται σημαντική έλλειψη σε επίπεδο καινοτομίας. «Όπως συνέβη στο πρόσφατο παρελθόν με τις “παραδοσιακές” ξενοδοχειακές αίθουσες δείπνου ή πρωινού που αντικαταστάθη- καν με καινούργια εστιατορικά concepts, έτσι πιστεύω πως οι δίχως παράθυρα αίθουσες συνεδρίων και η… πολυφορε- μένη όσο και ξεπερασμένη προ πολλού κουζίνα που σερβίρεται σε τέτοιες εκδη- λώσεις από τη συντριπτική πλειονότητα των ξενοδοχείων χρήζει άμεσης και εκ βάθρων ανανέωσης προκειμένου να “ανεβάσει” συνολικά το προσφερόμενο προϊόν από όλες τις πλευρές», τονίζει ο κ. Hirschowitz και συνεχίζει: «Από την πλευρά τους, οι πολυτελείς ξενοδοχεια- κές εγκαταστάσεις χρήσιμο θα ήταν να εξετάσουν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον –και από χρηματοοικονομική σκοπιά– την αναζήτηση και προσέλκυση μεγαλύτε- ρου αριθμού διοργάνωσης συνεδρίων, εταιρικών εκδηλώσεων και meetings στις εγκαταστάσεις τους, καθώς θα επωφε- ληθούν, μεταξύ άλλων, και από το ρεύμα των ταξιδιωτών που συμμετέχουν σε αυτά. Θεωρώ πως δεν θα περάσει πολύς καιρός από τη στιγμή κατά την οποία θα λάβουν χώρα ενδιαφέρουσες συνεργασί- ες, λ.χ. με celebrity σεφ για την catering τροφοδοσία των events, προγράμματα ευεξίας, όπως… διαλογισμός, μασάζ και στοχευμένη άσκηση κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων εκδηλώσεων, ώστε οι “ Μέχρι και πριν από μερικά χρόνια, το κορυφαίο trend στην αγορά των luxury ξενοδοχείων ήταν η συνεργασία με σχεδιαστές μόδας. Σήμερα, πλέον, γινόμαστε μάρτυρες μίας αντίστοιχης τάσης που εμπλέκει την ευεξία και την υγεία!

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=