Τουριστική Αγορά τ. 279

6 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ 44 Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΩΣ ΚΙΝΗΤΗΡΙΟΣ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Πολλαπλά “καμπανάκια” κινδύνου τόσο για το παρόν, όσο και το μέλλον της εγχώριας τουριστικής αγοράς “χτυπά” ο κ. Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Aldemar Resorts σε συνέντευξή του στο περιοδικό μας. ΡΕΠΟΡΤΑΖ 14 Η ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ “ΣΥΝΑΝΤΑ” ΤΙΣ YACHTING ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ! ΗThe Ritz-CarltonYacht Collection εντάσσει και τα ελληνικά νησιά στα δρομολόγια που προγραμματί- ζει να ξεκινήσουν το 2020. 20 ΑΓΩΝΑΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΜΕ «ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ» ΣΤΡΟΦΕΣ Τι καταδεικνύει μελέτη της GBR Consulting για λογαριασμό της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών - Αττικής και Αργοσαρωνικού σχετικά με τον βαθμό ικανοποίησης των επισκεπτών. 26 ΤΑ LUXURY HOTELS ΣΕ ΦΑΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ Ποιο είναι το status που επικρατεί σήμερα στα πολυτελή ξενοδοχεία, πώς διαμορφώνονται οι προ- κλήσεις και τι αναζητά το πελατειακό τους κοινό;! 30 ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ (ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ)… ΞΑΝΑΡΧΟΝΤΑΙ! Πώς αξιολογεί τις 7 διαθέσιμες ιαματικές πηγές ο Detlef Jarosch, Επικεφαλής Ανάπτυξης Υποδομών και συνεργάτης της Γερμανικής εταιρείας PROJECT M GmbH. 42 PRIVATE AVIATION LOUNGE ΣΤΟ “Ν.ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ” Η δημιουργία ενός Private Aviation Lounge στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου Κρήτης, «Νίκος Καζαντζάκης», βρισκόταν από καιρό στο μυαλό τουριστικών παραγόντων της Κρήτης. Τώρα γίνεται πραγματικότητα χάρη στην ιδιωτική πρωτοβουλία. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ 06 Σημαντικές ειδήσεις από την ελληνική και παγκόσμια τουριστική αγορά. TRENDS 78 MILLENNIAL…ΑΝΑΤΡΟΠΗ! Πώς“ακτινογραφούνται”ιδιαιτερότητες, επιθυμίες και χαρακτηριστικά των Millennials σε σχέση με τον τουρισμό -Τι δείχνει έρευνα της NH Hotels. 82 ΓΕΥΜΑ…ΕΞ’ ΟΥΡΑΝΟΥ ME DRONES! Πώς ένα γήπεδο του γκολφ εξασφαλίζει προηγμένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης στο κοινό του. 86 ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Στα 2,3 δις ευρώ εκτιμάται η άμεση συμβολή του ναυτικού τουρισμού στο ΑΕΠ της χώρας μας, σύμφωνα με στοιχεία πρόσφατης μελέτης που πραγματοποίησε η εταιρεία GBR Consulting για λογαριασμό του ΙΝΣΕΤΕ. 90 ΠΛΕΟΥΜΕΝΑ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΑ ΠΑΡΚΑ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ Το τερπνόν μετά του ωφελίμου επιχειρούν να συνδυάσουν οι εταιρείες παροχής κρουαζιέρας που -πλέον- φαίνεται να ρίχνουν μεγάλο βάρος στον εμπλουτισμό των προτάσεων ψυχαγωγίας που προσφέρουν. REFORM 66 ΔΕΘ…ΑΛΛΙΩΣ Σήμερα, δυστυχώς, λείπει σημαντικά η αίσθηση του βαθμού της συμμετοχής της ίδιας της πόλης της Θεσσαλονίκης στην όλη διοργάνωση της ΔΕΘ. Οπότε, η ευκαιρία για τη διασύνδεση της πόλης με την παραγωγή και τους εκπροσώπους της-εκθέτες είναι μοναδική! 72 EΛΕΓΧΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ Το Διεθνές Αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο εφαρμόζει ένα ιδιαίτερα“επιθετικό”πρόγραμμα αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών και (μη κτηριακών) εγκαταστάσεων, συνολικής αξίας 2,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων. 94 ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ Πώς αξιοποιείται αποτελεσματικά η πολιτιστική κληρονομιά,“γεννώντας”πολλαπλά οφέλη. MARKETING 96 ΤΑ SOCIAL MEDIA ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Πέρα από τα Media Offices και τις διάφορες προωθητικές δράσεις που κάθε επιχείρηση φιλοξενίας κάνει για να αυξήσει τις πωλήσεις, το νέο πολύτιμο εργαλείο προς αυτή την κατεύθυνση είναι τα social media. 94 ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ Πως αξιοποιείται αποτελεσματικά η πολιτιστική κληρονομιά, “γεννώντας”πολλαπλά οφέλη.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=