Τουριστική Αγορά τ. 279

64 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ που δημιουργούν οι επιχειρήσεις που διατηρούν την έδρα, την παραγωγή και την ιδιοκτησία στην Ελλάδα συγκριτικά με τις εκτός Ελλάδας ή εισα- γωγικές επιχειρήσεις. Ήδη μετρά 43 μέλη, ενώ το ενδιαφέρον ένταξης και από άλλες εταιρείες αυξά- νεται συνεχώς. Υπάρχει ενδιαφέρον και από άλλες επιχειρή- σεις προκειμένου να ενταχθούν στην εν λόγω πρωτοβουλία; Η δράση δεν αφορά στο όφελος της κάθε μεμο- νωμένης συμμετέχουσας επιχείρησης, αλλά στο σύνολο των ελληνικών επιχειρήσεων που επέλεξαν, παρά τις καθημερινές προκλήσεις, να διατηρή- σουν το παραπάνω τρίπτυχο στην Ελλάδα –αντί να ακολουθήσουν την εύκολη λύση μεταφοράς σε φορολογικά πιο «φιλικές» χώρες–, δημιουργώντας θέσεις εργασίας και συνεισφέροντας στη διατήρη- ση του εθνικού πλούτου εντός συνόρων. Συνεπώς, οι άμεσα εμπλεκόμενες επιχειρήσεις έχουν έμμεσο όφελος, καθώς μέσα από τις δράσεις της ΕΛΛΑ-ΔΙ- ΚΑ ΜΑΣ προωθείται σε πανελλήνιο επίπεδο ένα παραγωγικό μοντέλο που στηρίζεται στις δικές του εγχώριες δυνάμεις και αποσκοπεί στην ουσιαστική και δομική ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας. Ποιες οι ενέργειες-δράσεις που σχεδιάζετε ή ήδη υλοποιείτε και προς ποια κατεύθυνση κι- νούνται; Μέσα από κοινή παρουσία μελών –ακόμα και ανταγωνιστικών μεταξύ τους επιχειρήσεων– σε μεγάλες εκθέσεις, συνέδρια και κανάλια επικοινω- νίας, η ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ ενισχύει την προβολή των ελληνικών προϊόντων εντός και εκτός συνόρων, προωθεί την ανταλλαγή τεχνογνωσίας και διευ- κολύνει την κοινή αντιμετώπιση προκλήσεων και αναζήτηση ευκαιριών. Με κοινή εκπροσώπηση συμμετέχει στον δημόσιο διάλογο και συζητά με την Πολιτεία για τα προβλήματα που αντιμετωπί- ζει η ελληνική επιχειρηματικότητα και διερευνά λύσεις. Προωθεί συνέργειες μεταξύ των μελών της και εγχώριων-διεθνών φορέων για τη δημιουργία ενός ευνοϊκότερου επιχειρηματικού περιβάλλο- ντος και την προώθηση αναπτυξιακών ευκαιριών. Επιπλέον, μέσα από το ειδικό σήμα ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, που δίνεται στα μέλη κατόπιν πιστοποίησης από τη Eurocert, οι καταναλωτές μπορούν να γνωρίζουν κάθε φορά που αγοράζουν ένα προϊόν με αυτό το σήμα πως η υπεραξία του επιστρέφει πολλαπλάσια στην ελληνική οικονομία και τους ίδιους. Ποια τα άμεσα σχέδια της προαναφερθείσας πρωτοβουλίας; Εκτός από τη συνέχιση της διάδοσης του σήματος ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, τόσο σε καταναλωτικό κοινό όσο και στον κλάδο του ελληνικού επιχειρείν, με στόχο την εξοικείωση με τα αμιγώς ελληνικά προϊόντα και την πρόσκληση ένταξης στην ένωση αντίστοιχα, στα επόμενα βήματα της πρωτοβου- λίας συγκαταλέγονται και οι κοινές προωθητικές ενέργειες των μελών της σε αλυσίδες του εξω- τερικού. Επιδιώκεται, δηλαδή, η ενίσχυση της εμπορικής δυναμικής της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ μέσω συνεργειών, η οποία ταυτόχρονα συνεπάγεται και ενδυνάμωση της παρουσίας των μελών της –ως μονάδων– στις ανταγωνιστικές αγορές του εξωτερικού. Ένα από τα βήματα στο πλαίσιο της ενίσχυσης του εμπορικού προφίλ της πρωτο- βουλίας πραγματοποιήθηκε πρόσφατα και εντός συνόρων, μέσω κοινής προβολής και διάθεσης προϊόντων των μελών-επιχειρήσεών της στο λεγό-

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=