Τουριστική Αγορά τ. 279
65 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ μενο θεματικό «Ράφι ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ» σε γνωστό delicatessen τροφίμων και ποτών στην Αθήνα. Έχετε συναντήσει δυσκολίες σε ζητήματα που άπτονται ή εναπόκεινται αποκλειστικά στον κρατικό παρεμβατισμό; Οι φορείς πιστοποίησης, ως επιχειρήσεις, αντιμε- τωπίζουν σε σχέση με το δημόσιο τα οριζόντια θέματα της φορολογίας και του ασφαλιστικού, για τα οποία οι θέσεις είναι γνωστές. Ένα ειδικό θέμα των φορέων πιστοποίησης είναι αυτό της διαπίστευσής τους από το Εθνικό Σύστημα Διαπί- στευσης (ΕΣΥΔ). Επειδή η διαπίστευση συνιστά επί της ουσίας «αδειοδότηση» για τους φορείς πιστο- ποίησης, είναι επιτακτική ανάγκη η βελτίωση της αποτελεσματικότητας και η μείωση της γραφειο- κρατίας εκ μέρους του ΕΣΥΔ. Μιλήστε μας για την πρωτοβουλία «Ελληνικό καλάθι πρωινού». Τι περιλαμβάνει σε επίπεδο περιεχομένου, ποιοι οι στόχοι, ποιος ο βαθμός αποδοχής από την αγορά, πού αποβλέπει και ποια τα επόμενα βήματα επί του προκείμενου; H Eurocert αποτελεί τον πρώτο φορέα πιστοποίη- σης που εξουσιοδοτήθηκε από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) για τη διενέργεια των αρχικών και επιβεβαιωτικών ελέγχων χορήγησης και διατήρησης του σήματος «Ελληνικό πρωινό» σε ξενοδοχεία. Το εγχείρημα έχει ως σκοπό να συνδέσει τον γαστρονομικό πλούτο της χώρας μας με την εμπειρία του επισκέπτη στα ξενοδο- χεία, προκειμένου να αναδειχτεί ο γαστρονομικός πλούτος της χώρας μέσα από ένα πρόγραμμα σχεδιασμένο να ξεχωρίζει τα προϊόντα και τις σπε- σιαλιτέ της κάθε περιοχής. Ουσιαστικά, τα ξενο- δοχεία-μέλη που φέρουν τη σφραγίδα «Ελληνικό πρωινό», δεσμεύονται να τηρούν συγκεκριμένες παραμέτρους ποιότητας και αυθεντικότητας των προϊόντων και συνταγών που προσφέρουν, ώστε ο επισκέπτης να έχει τη μοναδική ευκαιρία να βιώ- σει την εμπειρία της τοπικής κουζίνας και τα έθιμα κάθε τόπου. Η πρωτοβουλία έχει πολύ μεγάλη ανταπόκριση και ήδη 1.074 ξενοδοχεία στην Ελ- λάδα συμμετέχουν στο «Ελληνικό πρωινό». Η διείσδυση και το εν γένει «άνοιγμα» στην ευρύτερη ασιατική αγορά βρίσκονται στους άμεσους σχεδιασμούς σας; Εάν ναι, ποια τα βήματα που σκοπεύετε να πραγματοποιήσετε προς αυτή την κατεύθυνση; Από τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της, η Eurocert ανέπτυξε δραστηριότητα στην Ασία, ξεκινώντας από την Ινδία. Σήμερα, το επενδυτικό ενδιαφέρον μας επικεντρώνεται κυρίως στην Κίνα, όπου έχου- με επιτύχει σημαντική διείσδυση, εξάγοντας την τεχνογνωσία μας, προκειμένου να καλύψουμε τη μεγάλη ανάγκη της κινεζικής αγοράς για πιστοποι- ήσεις. Δεδομένου του μεγάλου όγκου προϊόντων που οι Κινέζοι παραγωγοί θέλουν να διοχετεύ- σουν στην αγορά της ΕΕ, η Eurocert κατόπιν αυ- στηρών ελέγχων και αξιολόγησης προσφέρει την έγκριση συμμόρφωσής τους με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Μάλιστα, αυτή την περίοδο, η εταιρεία μας διεξάγει προχωρημένες συζητήσεις συνεργασίας με φορείς του κινεζικού κλάδου των σιδηροδρόμων, στο πλαίσιο του τεράστιου έργου σιδηροδρομικής σύνδεσης της Κίνας με την Ευρώ- πη («One belt, one road»). Ποιοι οι στόχοι σας για το 2019 (αλλά και μα- κροπρόθεσμα); Η Eurocert έχει ως στόχο την ενίσχυση της παρου- σίας της στην ελληνική αγορά, μέσα από τη συνέ- χιση της δημιουργίας προστιθέμενης αξίας για τις ελληνικές επιχειρήσεις, καθώς και τη δυναμική γε- ωγραφική της επέκταση σε ακόμη περισσότερες αγορές παγκοσμίως, με προτεραιότητα τη στρο- φή ενδιαφέροντος προς την τεράστια αγορά της Βραζιλίας. Όσον αφορά μελλοντικά projects, ήδη δρομολογούμε αρκετά νέα εγχειρήματα πιστοποι- ήσεων, ανάμεσα στα οποία το Green Agency, το σήμα Ethos και αρκετά ακόμα καινοτόμα προϊό- ντα πιστοποίησης, •
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=