Τουριστική Αγορά τ. 279

67 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ χρησιμοποιώντας ειδικά εκμισθωμένες βενζινάκατους-ταξί. Οι ιδιοκτήτες τους ήταν επιφορτισμένοι να πραγματοποι- ούν δρομολόγια με τη συχνότητα που τα ταξί διέρχονται από τα πλέον πολυσύ- χναστα όσο και γεμάτα πελατεία σημεία μιας πόλης! Ολόκληρη η πόλη συμμετέχει και ρευστοποιεί την εμπλοκή της Μιας και προαναφέρθηκε ο όρος «πόλη», οι Κάνες δεν προσομοιάζουν με τα συνήθη αστικά τοπία, σε καμία τους έκφανση θα τολμούσαμε να πούμε: Ρυμοτομικά, σε επίπεδο πολεοδομικής ανάπτυξης, στον αέρα ανωτερότητας που αποπνέουν, στη διάχυτη αίσθηση σικ που είναι «απλωμένη» απ’ άκρου εις άκρον. Τα κομψά εστιατόρια, οι χλιδάτες μπουτίκ, ακόμη και μία αντιπροσωπεία αυτοκινήτων Ferrari στο κέντρο της, προκαλούν συναισθήματα θαυμασμού και ανάλογου δέους. Όσο για τους κα- τοίκους; «Σίγουρα ψηλομύτηδες, ψυχροί και απόμακροι», ενδεχομένως να σκε- φτείτε. Κάθε άλλο! Πλήρως ενταγμένοι στο σκηνικό των τετραήμερων επίση- μων εκδηλώσεων, οι οποίες χρειάζονται ένα ικανό διάστημα πριν και μετά προ- κειμένου να στηθούν οι απαιτούμενες εκθεσιακές εγκαταστάσεις και να τοπο- θετηθούν τα πάσης φύσεως προϊόντα και προωθητικά υλικά και, φυσικά, εν συ- νεχεία να ακολουθήσει η αντιστρόφως ανάλογη διαδικασία. Πλήρης απουσία του παραμικρού δείγματος εκνευρισμού ή επιβάρυνσης από την παρουσία δεκά- δων χιλιάδων επισκεπτών που ως άλλοι ειρηνικοί… εισβολείς έχουν προκαλέσει αναστάτωση στην καθημερινότητα των κατοίκων της πόλης, από τη μετακίνησή τους μέχρι και τις καθημερινές τους ερ- γασιακές συνήθειες. Τα πάντα, κυριολε- κτικά, έδειχναν να έχουν τεθεί (και είχαν, στην πράξη) στην υπηρεσία των τετραή- μερων εργασιών του GSMA. Last but not least, η διάσταση της κινητικότητας σε εστιατόρια, μπαρ, μπιστρό, καφέ και κάθε άλλου είδους επιχείρηση εστίασης περνούσε σε… άλλη διάσταση! Η αλήθεια είναι πως οι συμμετέχοντες στα δρώμενα της έκθε- σης αναγκάζονταν να φτάνουν μέχρι και αρκετά χιλιόμετρα μακρύτερα στην Αντίμπ (12 χιλιόμετρα), στη Νίκαια και οι πιο… περιπετειώδεις και «ψαγμένοι» κοσμοπολίτες... ακόμη και στο κρατίδιο του Μονακό. Καθώς, λοιπόν, η έννοια της μεταφο- ράς αναγόταν σε πρώτιστης σημασίας μέλημα για τους επισκέπτες, το σύνολο των λεωφορείων (αστικών και υπερα- στικών), των ταξί, των ποδηλάτων-ταξί, των βαν μεταφοράς και των λιμουζίνων ήταν «ντυμένα» με τα χρώματα και τα λο- γότυπα ορισμένων εκ των μεγαλύτερων εταιρειών (τηλεπικοινωνιακών παρόχων και κατασκευαστών αντίστοιχου υλικού) σε παγκόσμιο επίπεδο. Παράλληλα, πο- δηλάτες περνούσαν ανά τακτά χρονικά διαστήματα ντυμένοι με τα ανάλογα χρώματα και λογότυπα, προβάλλοντας έξυπνα και χιουμοριστικά μηνύματα, τα οποία ωστόσο περνούσαν και το απαραί- τητο εταιρικό μήνυμα. Το ίδιο συνέβαινε και με άπειρες μασκότ που περιδιάβαιναν κάθε σπιθαμή της πόλης, προκειμένου να γνωστοποιήσουν τα μηνύματα που έπρε- πε σε κάθε συμμετέχοντα (και μη) στο GSMA MobileWorld Congress. Από κοντά και τα αναρίθμητα happenings που κινούνταν γύρω από προϊοντικές εξελίξεις, καινοτόμες τάσεις και την ανάδειξη των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων απέναντι σε άλλα brands. “ Ως Helexpo, επιχείρησε να πραγματοποιήσεις μία άτυπη (όσο ανεξάρτητη και ρεαλιστική) ανάλυση SWOT, ανάδειξε τα «S» (Strengths), ισχυροποίησε και διόρθωσε τα «W» (Weaknesses), αναζήτησε και εκμεταλλεύσου τα «O» (Opportunities) και προσπάθησε να καταπολεμήσεις αποτελεσματικά τα «T» (Threats). ”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=