Τουριστική Αγορά τ. 279

76 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ και ανίχνευσής της από τη στιγμή που η τσάντα φορτώνεται σε αυτό. Μάλιστα, οι αποσκευές θα παραμένουν στο ίδιο “κα- λάθι” μεταφοράς ακόμη και κατά τη στιγ- μή που πραγματοποιείται η αυτοματο- ποιημένη διαδικασία ελέγχου για λόγους ασφαλείας, συμπεριλαμβανομένης της επιλογής και εκτροπής της για χειροκίνη- τη επιθεώρηση από την αρμόδια ομάδα ασφαλείας. Αυτό θα διασφαλίσει ότι η τσάντα θα συνεχίσει να παρακολουθεί- ται, καθώς περνά μέσα από την οριοθε- τημένη ως περιοχή ασφαλείας. Την ίδια στιγμή, εκλείπει η αναγκαιότητα, ώστε το προσωπικό ασφαλείας να χρειάζεται να σηκώνει χειροκίνητα τις αποσκευές από τον ιμάντα μεταφοράς, διασφαλίζοντας τη διατήρηση ενός ενοποιημένου ση- μείου ελέγχου ασφάλειας. Έπειτα από τη διαδικασία ελέγχου και επιθεώρησης για λόγους ασφαλείας, κάθε αποσκευή θα επιστρέφει στο σύστημα προκειμένου να οδηγηθεί σε έναν από τους συνολικά 19 διαφορετικούς ιμάντες διαδρομών που θα διατρέχουν το Terminal 1». Με τη…σφραγίδα της TSA Προκειμένου να γίνει αντιληπτό το μέ- γεθος του έργου που αφορά στο σύστη- μα BHS του Terminal 1 στο Διεθνές Αερο- δρόμιο του Σαν Φρανσίσκο, χρήσιμο εί- ναι να αναφερθούν ορισμένα δεδομένα, τα οποία είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με τη λειτουργία του: Το συνολικό σύστημα εκτείνεται σε συνολικό μήκος περίπου 6,5 χλμ., διαθέτοντας 19 διαφορετικούς ιμάντες διαδρομών για την εξυπηρέτηση των αεροπορικών εταιρειών, 10 ιμάντες ανάκτησης αποσκευών που απευθύνο- νται στους επιβάτες, 4 σειρές check-in, 4 εναλλακτικούς τόπους check-in, 10 διαδρομές για τη διαχείριση του όγκου των αποσκευών αφίξεων, καθώς επίσης και 43 εξειδικευμένες μονάδες που συν- δυάζουν τις διαδικασίες της ζύγισης, της ετικετοποίησης και της προώθησης των αποσκευών. Ιδιαίτερα σημαντικό κρίνεται και το γεγονός ότι το σύστημα, παρ’ ότι νε- ότευκτο και δίχως να έχει δοκιμαστεί στην πράξη, κατάφερε και πέρασε με απόλυτη επιτυχία την πληθώρα δοκιμών στο οποίο υποβλήθηκε εκ μέρους της TSA. Μάλιστα, τα στελέχη της τελευταί- ας χρησιμοποίησαν πολλαπλά σενάρια που σχετίζονταν με τη διατάραξη του ακολουθούμενου πλαισίου ασφαλείας και τα οποία προέρχονταν από πραγ- ματικά περιστατικά που έχουν λάβει χώρα στο πέρασμα των χρόνων, τόσο στα αμερικανικά όσο και στα διεθνή αεροδρόμια. Όπως μας γνωστοποιεί ο κ. Law, οι διαδικασίες των δοκιμών αξιολόγησαν την ικανότητα της παρα- κολούθησης των αποσκευών εκ μέρους “ Το Διεθνές Αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο διαχειρίζεται ετησίως περισσότερους από 58 εκατομμύρια επιβάτες και περί τις 520.000 πτήσεις ” REFORM

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=