Τουριστική Αγορά τ. 279

77 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ του συστήματος BHS, τη διαδικασία διακίνησης και απεικόνισής τους, τα πο- σοστά αντίδρασης σε ψευδή συναγερ- μό, καθώς επίσης και τις δυνατότητες ταξινόμησης των αποσκευών. Επίσης, αξιολόγησαν την ικανότητα του συ- στήματος να «ανιχνεύει» τις αποσκευές που λείπουν, όσες τυχόν κρίνονται ως «άγνωστες», καθώς δεν συνοδεύονται από τα απαραίτητα στοιχεία μεταφο- ράς, ακόμη και αυτές που θεωρούνται ως υπερμεγέθεις. Ξεχωριστή βαρύτητα δόθηκε και στην ταχύτητα με την οποία το BHS καταφέρνει να συνδέσει μία τέ- τοια μεμονωμένη αποσκευή με τα στοι- χεία και την εν γένει «ταυτότητά» της. «Σε αντίθεση με την προσέγγιση που προωθούν μέχρι σήμερα τα συνήθη συστήματα διαχείρισης και μεταφοράς αποσκευών, στα οποία κάθε αεροπορι- κή εταιρεία διαθέτει ιδιοκτησία –ουσια- στικά– ενός μεμονωμένου αντίστοιχου συστήματος, το νέο BHS θα είναι κοινής χρήσης, επιτρέποντας τη διαμοιραζό- μενη χρήση ενός και μόνο κεντρικού συστήματος και δη από την πλευρά πολλαπλών αεροπορικών εταιρειών, concept που εφαρμόζεται ακόμη και στον σχεδιασμό μίας κοινόχρηστης περιοχής ελέγχου ασφαλείας των απο- σκευών. Κάτι που, μεταξύ άλλων, θα έχει ως αποτέλεσμα να μειώσουμε αισθητά το πλήθος των μηχανημάτων ελέγχου με ακτίνες “Χ”! Κι αυτό δίχως να υπάρχει ο παραμικρός βαθμός επίδρασης στον όγκο που δύναται να χειριστεί το νέο σύστημα», υπογραμμίζει χαρακτηριστι- κά ο CIO του SFO. Δραστική μείωση της κίνησης των «καλαθιών» μεταφοράς Η αποδοτική χρήση των πόρων «πο- νοκεφάλιασε» τα εμπλεκόμενα μέρη κα- τά τη διαδικασία του σχεδιασμού τόσο της διαχείρισης των εισερχόμενων όσο και των συστημάτων μεταφοράς των αποσκευών. Αυτές φορτώνονται σε «καλάθια» στις προβλεπόμενες ζώνες που βρίσκονται κοντά στις θέσεις στάθμευσης των αερο- σκαφών ανά gate ξεχωριστά. Η τοποθέτηση των ιμάντων φόρτωσης σε επίπεδο μέσου ύψους θα μειώσει την ποσότητα της ρυμουλκούμενης κυκλο- φορίας, εξαλείφοντας την ανάγκη για ρυμουλκά να τις καθοδηγούν στο κεντρι- κό τερματικό κτήριο. Από τους ιμάντες φόρτωσης, οι αποσκευές αυτομάτως θα μεταφέρονται σε ένα σημείο φόρτωσης προτού μεταφερθούν σε οποιοδήποτε από τους 10 ιμάντες ανάκτησης και παρα- λαβής αποσκευών. Η λειτουργία του BHS θα προσδώσει στο SFO την ευελιξία να φορτώνει αποσκευές από οποιαδήποτε από τις εισερχόμενες γραμμές, μεταφέρο- ντάς τες σε οποιαδήποτε από τις μονάδες ανάκτησης αποσκευών. Κάθε αποσκευή θα παραμένει στο ίδιο ατομικά ελεγχόμενο «καλάθι» προκειμέ- νου ο ενδιαφερόμενος να την αναζητήσει και συλλέξει στο κατάλληλο gate. Αυτή η προσέγγιση θα επιτρέψει στο SFO να βελ- τιώσει σημαντικά την έγκαιρη παράδοση τόσο των εισερχόμενων όσο και των αποσκευών που σχετίζονται με transit διαδικασίες, ενώ ταυτόχρονα θα περιο- ρίζεται ο κίνδυνος οι εν λόγω αποσκευές να ακολουθούν λανθασμένη πορεία και να καταλήγουν οπουδήποτε αλλού πέραν του τελικού τους προορισμού. Συμπερασματικά, όπως επισημαίνει ο κ. Law, το νέο σύστημα σηματοδοτεί και επιβεβαιώνει την πρωτοκαθεδρία του SFO στην τεχνολογική καινοτομία και πρωτοπορία στο επίπεδο των αε- ροδρομίων στις ΗΠΑ. «Την ίδια στιγμή, εξασφαλίζεται ο απόλυτος βαθμός της παρακολούθησης και ανίχνευσης των αποσκευών καθ’ όλο το μήκος και τη χρονική διάρκεια της παραμονής τους στο σύστημα, ενώ ο συγκεντρωτικός έλεγχος ασφαλείας βελτιώνει την ταχύ- τητα και την αποτελεσματικότητα της διαδικασίας του screening. Αποτέλεσμα; Το νέο σύστημα θα παράσχει στις αερο- πορικές εταιρείες μεγαλύτερη ευελιξία και θα εξασφαλίσει ότι το Διεθνές Αερο- δρόμιο του Σαν Φρανσίσκο θα εκπλη- ρώσει τη δέσμευσή του να προσφέρει μία κορυφαία εμπειρία στους επιβάτες του. Όσο για το πότε προγραμματίζεται να τεθεί σε λειτουργία, το πρώτο στάδιό του που θα περιλαμβάνει τον ενσωμα- τωμένο έλεγχο ασφάλειας θα εκκινήσει στις αρχές του 2020». • “ Το συνολικό σύστημα εκτείνεται σε μήκος 6,5 χλμ., διαθέτοντας 19 ιμάντες διαδρομών για την εξυπηρέτηση των αεροπορικών εταιρειών. ”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=