Τουριστική Αγορά τ. 279
92 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ρεία καταφεύγοντας σε έναν γλωσσικό σολοικισμό αναφέρει το συγκεκριμέ- νο κρουαζιερόπλοιο ως το πλέον… «instagrammable» σε ολόκληρο τον κό- σμο. Αυτό είναι κάτι που στηρίχθηκε στα αποτελέσματα πρόσφατης ανεξάρτητης έρευνας της εταιρείας SeaHub, και που κατέδειξε πως η Royal Caribbean κυρι- άρχησε στη σχετική λίστα που απαρτι- ζόταν από τουλάχιστον 1,8 εκατομμύρια posts που έκαναν tag κρουαζιερόπλοια σε ολόκληρο τον κόσμο! Το Symphony of the Seas αποτελεί ένα κατασκευαστικό θαύμα που βασί- στηκε σε προηγμένη τεχνολογία και ψηφιακή καινοτομία, που συνέβαλαν καταλυτικά προκειμένου να αναδει- χθούν τα μοναδικής αισθητικής και λειτουργικότητας ψυχαγωγικά χαρα- κτηριστικά του. Ωστόσο, τα στελέχη της Royal Caribbean δεν έμειναν εκεί. Έλα- βαν υπόψη τα αποτελέσματα πρόσφατη μελέτης για την κατασκευή του πλοίου. Η εν λόγω μελέτη κατέδειξε πως το 45% των Βρετανών επιλέγουν τον τύπο και τον τόπο των διακοπών τους με βάση τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν την ισχύ και εν γένει δυναμική των social media (!). Με βάση αυτό η εταιρεία αποφάσισε να προσφέρει απλόχερα το πλέον ξε- χωριστό περιεχόμενο για το Instagram, εξασφαλίζοντας την απόλυτη εμπειρία για τους επισκέπτες-επιβάτες του σκά- φους. Στοιχείο που λήφθηκε υπόψη σε κάθε στάδιο κατασκευής του Symphony of the Seas και που σε μεγάλο βαθμό συνέβαλε ώστε να αναπτυχθούν πολλα- πλές δραστηριότητες στο σκάφος για ολόκληρη την οικογένεια. Από μια μικρογραφία του περίφημου Central Park, με τα περισσότερα από 12.000 τροπικά φυτά μέχρι το αμφιθεα- τρικά κτισμένο AquaTheatre στην πρύ- μνη του πλοίου, όπου λαμβάνουν χώρα εκπληκτικά ακροβατικά στο νερό και υψηλές καταδύσεις εναέριας απόδοσης. Επίσης το πλοίο έχει δύο προσομοιωτές surfing FlowRider, ατομικό τελεφερίκ σε ύψος εννέα ορόφων, το Royal Theatre που φέρνει μουσικοχορευτικές παραγω- γές του Broadway … εν πλώ, αλλά και σόου στον πάγο που λαμβάνουν χώρα στο Studio B. Εκεί ζευγάρια καταξιωμέ- νων σκιέρ παγκοσμίως επιδεικνύουν τις εξαιρετικές τους ικανότητες στο πατινάζ με τη συνοδεία πλούσιων πολυμέσων, ψηφιακών εικόνων και ήχου! Η εκδοχή της επί πληρωμή ευζωίας! Καθώς το «παιχνίδι» της κρουαζιέρας εξελίσσεται, η χωρητικότητα των σκα- φών μεγαλώνει με ραγδαίους ρυθμούς, με στόχο σύντομα να ξεπεράσει το ορόσημο των 6.000 επιβατών. Επίσης, η ανανέωση του κοινού στο οποίο απευθύ- νεται θεωρείται επιβεβλημένη, όπως και το γεγονός ότι επί σειρά ημερών οι επι- βάτες θα έχουν τόσες δραστηριότητες να επιλέξουν και να απολαύσουν όσες ποτέ δεν έχουν «γευτεί» στη στεριά! Πα- TRENDS “ Οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν την οδήγηση οχημάτων kart χάρη στην ύπαρξη διώροφης πίστας go-kart, να… ταξιδέψουν νοητά στο Λίβερπουλ χάρη σε ένα πιστό αντίγραφο του Cavern Club ακούγοντας επιτυχίες των Beatles ή ακόμη και να παίξουν μάχη με λέιζερ σε έναν υπαίθριο, ειδικά διαμορφωμένο χώρο με θεματολογία σχετική με το διάστημα. ”
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=