Τουριστική Αγορά τ. 279

96 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Πως μπορείτε να αυξήσετε τα κέρδη σας μέσα από τα social media Είναι πλέον κοινό μυστικό ότι πέρα από τα Media Offices και τις διάφορες προωθητικές δράσεις που κάθε επιχείρηση φιλοξενίας κάνει για να αυξήσει τις πωλήσεις και να ενισχύσει τις υπηρεσίες της, το νέο πολύτιμο εργαλείο προς αυτή την κατεύθυνση είναι τα social media. στην υπηρεσία των πωλήσεών σας MARKETING Από την Στέλλα Αυγουστάκη Τ α social media αποτελούν έναν ιδιαίτερα άμεσο τρόπο, τον οποίο, άπαξ και ο επαγ- γελματίας της φιλοξενίας χρη- σιμοποιήσει σωστά, μπορεί να μεγιστοποιήσει την θέση της επιχείρη- σης του στην αγορά και φυσικά να αυξή- σεις τις πωλήσεις και το κέρδος του. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι αρκετά ξενοδοχειακά brands ανά τον κόσμο –πέρα από το τμήμα marketing- έχουν ειδικό τμήμα social media, επενδύοντας έτσι στο νέο αυτό μέσο προβολής και προώθησης ενώ έχουν ξεκινήσει και συνεργασίες με social media moguls και travel bloggers, προκειμένου μέσα από αυτούς να γίνουν γνωστά στους πολυ- πληθείς ακολούθους τους αλλά και να αποκτήσουν ισχυρή παρουσία στα social media. Τα social media μπορούν να ωφελήσουν το brand και την επιχείρηση σας συνο- λικά, πρέπει ωστόσο να γνωρίζετε την μεθοδολογία ώστε να επικοινωνήσετε «ποιοι είστε» και «τι προσφέρετε» με τον πιο αποδοτικό τρόπο. Δεν είναι τόσο εύκολο όσο ακούγεται ούτε μπορεί να γίνει τόσο εύκολα αποτε- λεσματικό. Σίγουρα τα social media μπορούν να βοηθήσουν, αλλά υπάρχουν ορισμένα βήματα και προϋποθέσεις μέχρις ότου φτάσει η επιχείρηση σε ένα ικανοποιητι- κό και κυρίως κερδοφόρο σημείο αξιο- ποίησής τους. Οι επαγγελματίες της φιλοξενίας πρέπει να κατανοήσουν ότι το πρώτο και πλέον βασικό βήμα είναι να αναγνωρίσουν και να οριοθετήσουν το target group, με το

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=