Τουριστική Αγορά τ. 280

106 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Αποτελεί το επόμενο μεγάλο luxury trend; TRENDS Ενώ μέχρι πρότινος ο ιδανικός τρόπος διακοπών φάνταζε σε ένα πολυτελές resort που θα προσέφερε όλες τις ανέσεις στον ταξιδιώτη, αυτό φαίνεται να αλλάζει, καθώς οι σύγχρονοι τουρίστες επιζητούν πλέον πολλά παραπάνω στις διακοπές τους. Από τη Στέλλα Αυγουστάκη «transformative travel» Ο ι σημερινοί ταξιδιώτες θέ- λουν κάτι περισσότερο από μια απλή επίσκεψη σε έναν νέο προορισμό που θα τους προσφέρει χαλάρωση στην ιδιωτική παραλία του ξενοδοχείου. Αντιθέτως, ταξιδεύουν για προσωπική μεταμόρφωση κι ανάπτυξη, επιδιώκο- ντας ένα ταξίδι που θα γίνει εμπειρία ζωής, που θα τους αλλάξει με τρόπους που κι οι ίδιοι δεν γνωρίζουν και που θα εμπλουτίσει τον εσωτερικό τους κόσμο. Πώς λέγεται αυτό; Transformative travel. Το transformative travel ήδη κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος στις προ- τιμήσεις των ταξιδιωτών νέας γενιάς οι οποίοι τείνουν να απορρίπτουν τις δια- κοπές που θα τους απομονώσουν σε ένα ξενοδοχείο. Επιζητούν να φύγουν από το comfort zone τους κι εστιάζουν στο πώς θα δημιουργήσουν αυθεντικές κι ουσιαστικές εμπειρίες–αναμνήσεις που θα χαραχτούν βαθιά μέσα τους και μετά την ολοκλήρωση του ταξιδιού τους. Το transformative travel είναι εκείνο το είδος τουρισμού και διακοπών που θα πάει τον ταξιδιώτη ένα βήμα παρα- πέρα, δίνοντάς του κίνητρο για εναλλα- κτικές εμπειρίες, καλλιεργώντας του μια διαφορετική προοπτική και βάζοντάς τον σε μια διαδικασία προβληματισμού και βαθύτερης σύνδεσης με την κοινω- νία, την πολυπολιτισμικότητα, τη φύση και τον πολιτισμό. Ουσιαστικά, μέσα από transformative travel και τα ερεθίσματα που δέχεται ο ταξιδιώτης κατά τη διάρκεια της επί- σκεψής του, πραγματοποιείται και το

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=