Τουριστική Αγορά τ. 280

13 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Μ ε 550 εκθέτες και 37.000 επισκέπτες που προέρχονταν από 20.500 επιχειρήσεις του ξενοδοχειακού κλάδου, η Xenia βάζει αδιαμφισβήτητα χρόνο με το χρόνο τη δική της σφραγίδα στην ελληνική τουριστική βιομηχανία. Ποιοτικοί επισκέπτες, ικανοποιημένοι εκθέτες και σωστό timing! Δεν θα ήταν υπερβολή να αναφερθεί ότι στη διοργάνωση του 2018 συγκε- ντρώθηκε η αφρόκρεμα της προμηθευ- τικής και κατασκευαστικής αγοράς του ξενοδοχειακού κλάδου. Η προσέλευση 37.000 επισκεπτών θεωρείται παράγο- ντας κλειδί της επιτυχίας της έκθεσης, που ενίσχυσε φέτος τον premium χαρα- κτήρα και την αξιοπιστία της τόσο απέ- ναντι στους επισκέπτες όσο κι απέναντι στους εκθέτες. Χαρακτηριστικό είναι, μάλιστα, ότι τόσο οι εκθέτες που απευθύνονται σε μικρής κλίμακας καταλύματα όσο κι αυτοί που στόχο έχουν συνεργασίες με μεγάλης δυναμικότητας ξενοδοχειακές μονάδες έμειναν ικανοποιημένοι από τον αριθμό των ουσιαστικών επαφών που πραγματοποίησαν κατά τη διάρκεια της έκθεσης, καθώς και από το επίπεδο και τις σαφείς εμπορικές προθέσεις των επαγγελματιών επισκεπτών. Σημαντικό ρόλο στην επιτυχία της έκθεσης έπαιξε, βέβαια, και το timing, η σωστή ημερομηνία διεξαγωγής της, δεδομένου ότι η συγκεκριμένη χρονική στιγμή (τέλη Νοεμβρίου) συμπίπτει με το τέλος της τρέχουσας της τουριστικής πε- ριόδου και την απαρχή του σχεδιασμού της επόμενης. Παράλληλες εκδηλώσεις με έμφαση στην τεχνολογία Η διοργανώτρια εταιρεία Forum Α.Ε. δεν περιορίστηκε στο καθαρά εκθεσιακό κομμάτι της ΧΕΝΙΑ 2018, αλλά φρόντισε να εμπλουτίσει το περιεχόμενό της με πλήθος εκδηλώσεων που είχαν και χρη- στικό περιεχόμενο. Το Xenia Digi Hotel, το Hotel Megatrends μαζί με τα Talks, το 2o Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας από το Ξ.Ε.Ε., το workshop του Σ.Ε.Ε.Μ.Ε. με τίτλο Μυ- στικά Κερδών–Εργονομίας–Εξοπλισμού, αλλά κι η εκδήλωση από το ΙΝΣΕΤΕ για τη σημασία της σωστής ενημέρωσης και της κατάλληλης εκπαίδευσης για το μέλλον του ελληνικού Τουρισμού κέρδισαν το εν- διαφέρον των παραβρισκόμενων. HOTEL MEGATRENDS/Talks Στο πλαίσιο της έκθεσης παρουσιά- στηκε το Xenia 2018 Hotel Megatrends/ Talks, ένα ολοκληρωμένο «hospitality think tank». Το τριήμερο πρόγραμμά του άφησε πίσω του μια σημαντική παρακα- ταθήκη για τις ξενοδοχειακές επιχειρή- σεις τόσο σε επίπεδο πρακτικών, καινο- τόμων και φιλικών προς το περιβάλλον και τον «χρήστη–επισκέπτη» λύσεων, όσο και προβληματισμών για τον τρόπο που διαμορφώνεται η αρχιτεκτονική σκέψη για τα Ξενοδοχεία και τον Τουρι- σμό στην Ελλάδα του σήμερα. Το καινοτόμο project βασίστηκε στους άξονες «Tech, Design, Green, Local», δημιουργώντας ένα σημείο και- νοτομιών, εκπαίδευσης κι έμπνευσης για τους επισκέπτες της έκθεσης. Στόχος ήταν η παραγωγή ιδεών που αναθεω- ρούν τα δεδομένα ενός συμβατικού χώ- ρου φιλοξενίας, με γνώμονα το πώς το Design επηρεάζει ριζικά τη λειτουργία και τον τρόπο με τον οποίο το ξενοδο- χείο ανταποκρίνεται στους επισκέπτες και την τοπική κοινωνία. Στο πλαίσιο του project στήθηκε μια πλήρως δομημένη εγκατάσταση 445τ.μ., όπου σε 7 θεματικούς χώρους παρουσιάστηκαν οι τελευταίες τάσεις της τεχνολογίας, εσωτερικής διακόσμη- σης, αρχιτεκτονικής, δόμησης, design κι αειφορίας. Ζητήματα σημαντικά για κάθε ξενοδόχο, ιδιοκτήτη τουριστικού καταλύματος, αρχιτέκτονα, διακοσμητή, designer, πολιτικό μηχανικό ή τεχνική εταιρεία. Tα Talks κέρδισαν τις εντυπώσεις! Οι εξειδικευμένες ομιλίες σημαντικών προσωπικοτήτων της τουριστικής βιο- μηχανίας άφησαν τη σφραγίδα τους όλο το τριήμερο της Xenia 2018, προσελκύ- οντας πλήθος επισκεπτών στον ειδικά διαμορφωμένο, ατμοσφαιρικό χώρο του event. Εντός του HOTEL MEGATRENDS, του καινοτόμου project της Xenia 2018, σε ειδικά διαμορφωμένο open space χώρο, πραγματοποιήθηκαν εξειδικευμέ- νες ομιλίες και συζητήσεις στελεχών της τουριστικής βιομηχανίας από την Ελλά- δα και το εξωτερικό. Στόχος; Η κατάθεση εμπειριών κι απόψεων που μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά το μέλλον και να συμβάλλουν ουσιαστικά στον δημιουρ- γικό ανασχεδιασμό του εγχώριου τουρι- στικού προϊόντος. Xenia Digi Hotel Το Xenia Digi Hotel, που διοργανώθη- κε για δεύτερη χρονιά, αποτέλεσε την κορυφαία παράλληλη εκδήλωση, κατά τη διάρκεια της οποίας αναλύθηκαν οι ψηφιακές τεχνολογίες που μπορεί να χρησιμοποιεί ο ξενοδόχος. Η εκδήλωση ήταν τριήμερη και “ Σημαντικό ρόλο στην επιτυχία της έκθεσης έπαιξε και το timing, η σωστή ημερομηνία διεξαγωγής της, που συμπίπτει με την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου ”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=