Τουριστική Αγορά τ. 280

14 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ πραγματοποιήθηκε σε ειδικά διαμορ- φωμένο χώρο στο Hall 3. Μέσα από ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα 22 ωρών, 40 και πλέον ειδικοί ομιλητές διεθνούς εμβέλειας παρουσίασαν στους επαγγελ- ματίες επισκέπτες της Xenia 2018 όλο το φάσμα των πρακτικών και των εξελίξεων των τεχνολογιών αιχμής και των ψηφια- κών εργαλείων που σήμερα αποτελούν τον κύριο μοχλό λειτουργίας της ξενοδο- χειακής βιομηχανίας. Έξι θεματικές ενότητες, δύο κάθε ημέρα, κάλυψαν τον ψηφιακό χάρτη των ξενοδοχείων, με θέματα που αφο- ρούσαν τόσο τις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες όσο και τα μικρά καταλύμα- τα. Αξίζει να αναφερθεί ότι, μεταξύ άλλων, αναλύθηκαν θέματα όπως: Σύγχρονη Ψηφιακή Παρουσία, Ψηφι- ακός Κόσμος του Ξενοδοχείου, Hotel Digital Marketing&Advertising, Digital Sales, Direct Bookings&Distribution, Innovations και Technologies. Επίσης, κατά τη διάρκεια του Digi Hotel αναλύ- θηκε το ποιοτικό περιεχόμενο για ξενο- δοχεία κι η επιστήμη των Social Media στα ξενοδοχεία. 2o Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας από το Ξ.Ε.Ε Το 2ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας, που πραγματοποιήθηκε για δεύτερη συ- νεχή χρονιά στο πλαίσιο της ΧΕΝΙΑ 2018, διοργανώθηκε από το Ξενοδοχειακό Επι- μελητήριο της Ελλάδος και φιλοδοξεί να καθιερωθεί ως η κορυφαία πλατφόρμα διαλόγου και γνώσης για τον κλάδο της φιλοξενίας στην Ελλάδα. Το φετινό Φόρουμ ξεκίνησε το Σάββα- το 24 Νοεμβρίου 2018, παρουσία ξένων κι Ελλήνων ειδικών, εκπροσώπων της ακαδημαϊκής κοινότητας, και διεθνώς αναγνωρισμένων συμβουλευτικών εταιρειών, που ενημέρωσαν τους ξενο- δόχους κι επαγγελματίες του κλάδου για τις παγκόσμιες τάσεις και τις τελευταίες εξελίξεις της ξενοδοχειακής αγοράς. Οι θεματικές ενότητες του 2oυ Διεθνούς Φόρουμ Φιλοξενίας ήταν «New Hotel Investments: Appetite & Obstacles»: Τάσεις και Εμπόδια. «Data is the new oil: Using data to boost guest experience and hotel revenues»: Χρησιμοποιώντας δεδομένα για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας των επισκεπτών και την αύξηση των ξενοδο- χειακών εσόδων. «Getting Digital: Maximizing the new digital sales and distribution channels»: Αξιοποιώντας τα νέα ψηφιακά κανάλια πώλησης και διάθεσης του ξενοδοχεια- κού προϊόντος. «Sharing Economy: What hotels can learn»: Μαθήματα για τα ξενοδοχεία από τον ανταγωνισμό των βραχυχρό- νιων μισθώσεων. Στα κύρια συμπερά- σματα του Φόρουμ καταγράφεται ότι τα ελληνικά ξενοδοχεία χρειάζεται να αναπτύξουν συνεργασίες τόσο σε επί- πεδο tour operators όσο και σε επίπεδο συμμαχιών με τοπικές επιχειρήσεις για την ανάδειξη του προορισμού. Επίσης, η εμπειρία διακοπών στον προορισμό βρίσκεται στο επίκεντρο της νέας ψηφι- ακής επανάστασης στον τουρισμό, με το προσφερόμενο προϊόν να είναι, φυσικά, το πιο σημαντικό κίνητρο, ώστε να γίνει κράτηση από Online κανάλια. Εκδήλωση από το ΙΝΣΕΤΕ Στην εκδήλωση «Ενημέρωση και Εκ- παίδευση: Tο μέλλον του ελληνικού Του- ρισμού» που οργάνωσε το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ), την Κυριακή 25 ΡΕΠΟΡΤΑΖ “ Στη φετινή διοργάνωση συγκεντρώθηκε όλη η αφρόκρεμα της προμηθευτικής και κατασκευαστικής αγορά του ξενοδοχειακού κλάδου ”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=