Τουριστική Αγορά τ. 280

18 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ n Electrolux Professional: Το πλυντή- ριο πιάτων green&clean, που απέσπασε το διάσημο βραβείο Red Dot Design Award, καταναλώνει λιγότερο νερό, χάρη στο προηγμένο σύστημα φιλτρα- ρίσματος Clear Blue που αφαιρεί κάθε ίχνος υπολείμματος τροφών από το νερό πλύσης. Το συγκεκριμένο μοντέλο διατηρεί σταθερή θερμοκρασία ξεβγάλ- ματος 85°C, χάρη σε ένα υδραυλικό σύστημα που διαθέτει αεροπαγίδες και 3 αντλίες ξεβγάλματος, και εγγυάται άρι- στο αποτέλεσμα, με το σύστημα Wash Safe Control. Σημειώνεται ότι το πλυντήριο πιάτων green & clean χρειάζεται 62% λιγότερο απορρυπαντικό και λαμπρυντικό, 63% λιγότερο νερό και 34% λιγότερη ενέρ- γεια, ενώ εξοικονομεί 50% ενέργεια και μειώνει δραστικά την εκπομπή του CO2, μέσω της αντλίας θερμότητας Naturally Ventless. n Παπουτσάνης: Στην έκθεση ΧΕΝΙΑ 2018 η Παπουτσάνης παρουσίασε δύο νέες ξενοδοχειακές σειρές περιποίησης. Πρόκειται για την παραγωγή και διάθεση της σειράς ξενοδοχειακών προϊόντων ειδικά σχεδιασμένης για παιδιά, υπό την επωνυμία Papoutsanis Kids, και της premium σειράς ξενοδοχειακών καλλυ- ντικών, υπό το νέο σήμα Sarbacane. n A2Z Advanced Hygiene Solutions: Η εταιρεία παρουσίασε το νέο, καινοτόμο προϊόν Mashwash που αφορά το πλύσι- μο του ιματισμού, παρέχοντας αυτόματη δοσολογία σκόνης, χωρίς να χρειάζεται να τοποθετηθεί με το χέρι. n NAL: Η εταιρεία Nal συμμετείχε για δεύτερη χρονιά στην XENIA 2018, πα- ρουσιάζοντας το νέο Application Open now που δίνει πρόσβαση στο δωμάτιο του ξενοδοχείου από το κινητό, με τον κάτοχο της εφαρμογής να έχει πλήρη πρόσβαση στο δωμάτιο με τη χρήση του app. Επίσης, στο περίπτερό της παρου- σίασε κλειδαριές νέας τεχνολογίας Tessa με Bluetooth. Ακόμη, λανσάρισε τις Nuki κλειδαριές Smartlock που είναι ιδανι- κές και για καταλύματα τύπου Airbnb. Πρόκειται για ένα εύχρηστο προϊόν που εξυπηρετεί όσους έχουν καταλύματα και διαχειρίζονται την πρόσβαση στην πόρ- τα εισόδου του χώρου τους από μακριά. n Contractus: Με δύο εκθεσιακά ση- μεία στο HALL 2 του Metropolitan Expo και σημαντική συμβολή στο πρωτό- τυπο Project της διοργάνωσης «Hotel Megatrends», η Contractus, αποκλειστι- κή αντιπρόσωπος της Klafs GmbH & Co KG– Germany στην Ελλάδα, πρότεινε την ολοκληρωμένη εκδοχή της πολυτελούς καμπίνας υψηλής αισθητικής, «Aurora Sauna». Αυτή συνδυάζεται ιδανικά με το διεθνώς πρωτοπόρο Booth του «Ice Lounge», ως χώρου αποθεραπείας κι απόλυτης εμπειρικής ευεξίας. n Ideal Standard: Η εταιρεία, που συμ- μετέχει κάθε χρόνο στην ΧΕΝΙΑ, φέτος εί- χε διπλή παρουσία, τόσο ως εκθέτης όσο και ως χορηγός στο 2o Φόρουμ Φιλοξενί- ας. Παρουσίασε τη νέα σειρά προϊόντων από νιπτήρες που είναι διαθέσιμη στο κοινό από την αρχή του 2019. n Delifrance: Τη νέα σειρά Vegan κρου- ασάν παρουσίασε η εταιρεία για πρώτη φορά στην ΧΕΝΙΑ, καθώς επίσης και νέες προτάσεις προϊόντων που αφορούν το πρωινό. Όπως αναφέρει η κυρία Τσαλ- πατούρου: «Παρουσιάζουμε τη νέα μας σειρά που αφορά τη γαλλική αυθεντική συνταγή madeleine με βούτυρο και αυγά σε σχήμα αστεριού. Επίσης, παρου- σιάζουμε και πολλά καινούργια γλυκά, όπως τα αφράτα ιταλικά κέικ που διατη- ρούνται περισσότερο, ψωμιά και γλυκά χωρίς γλουτένη». n AMCO: «Επιτυχημένη πρώτη» χαρα- κτηρίστηκε από πολλούς η συμμετοχή της εταιρείας ειδών υγιεινής AMCO στην ΧΕΝΙΑ 2018. Ο κος Κωνσταντίνος Λέκκας αναφέρθηκε στις νέες προτάσεις της AMCO για τους επαγγελματίες της φιλοξενίας στην Ελλάδα, τονίζοντας ότι στην έκθεση παρουσιάζει την πλήρη σειρά KARIBA που αφορά εντοιχισμένα καζανάκια με φωσφορούχο ταμπλέτα που είναι ιδανικά και για το βράδυ. Η εταιρεία πρόβαλε, επίσης, προϊόντα που καλύπτουν ανάγκες ΑΜΕΑ, αλλά και ει- δικές περιπτώσεις που έχουν ζήτηση σε μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες. n «Μ. ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ–ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΥ- ΜΗ»: Η εταιρεία συμμετείχε για δεύτερη χρονιά στην έκθεση, παρουσιάζοντας 20–25 νέους κωδικούς που ενσωμα- τώθηκαν πρόσφατα στην γκάμα των προϊόντων της. Μερικοί εξ αυτών ήταν τα έτοιμα σφολιατάκια βολοβάν κι έξι κω- δικοί από ψωμάκια pretzels σε διάφορες μορφές, ψωμάκια δηλαδή που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε κρύα σάντουιτς ή στο πρωινό. Από το περίπτερο της εται- ρείας δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι παραδοσιακές πίτες με κυματιστό φύλλο, το οποίο ενισχύει την εικόνα του πιο σύγ- χρονου προϊόντος, αλλά που βασίζεται σε παραδοσιακές συνταγές. n ΑΡΧΟΝΤΑΚΗΣ: Αν και συμμετείχε για πρώτη φορά φέτος στην ΧΕΝΙΑ, η εταιρεία ΑΡΧΟΝΤΑΚΗΣ παρουσίασε ένα καινούργιο brand καφέ, το ΑRC. Πρόκει- ται για ένα είδος espresso που η εταιρεία δημιούργησε ξεχωριστά από τον cup. Πέρα από αυτά τα δύο προϊόντα, η εται- ρεία ενίσχυσε και το κομμάτι του καφέ φίλτρου. • Τι είδαμε στην έκθεση ΡΕΠΟΡΤΑΖ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=