Τουριστική Αγορά τ. 280

20 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Τ ο να ηγείται κάποιος μιας εταιρείας που ξεκίνησε με τη λογική ενός startup εγχει- ρήματος και που ελάχιστα χρόνια μετά έχει συμβάλει πολυεπίπεδα και καταλυτικά στην ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού αποτελεί τιμή κι ευθύνη, σύμφωνα με την Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, η οποία ανα- λύει αποκλειστικά στην «ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ» το game–plan της για τη σημερινή αλλά και την επό- μενη ημέρα του τουρισμού. Ποιες οι τάσεις που ξεχωρίζουν; Πόσο αναγκαίο είναι να υπάρξει επι- μονή και στόχευση στις «παραδοσιακές» αγορές; Γιατί ο ελληνικός τουρισμός οφείλει να υιοθετήσει μια νέα αλλά βιώσιμη στρατηγική που θα δώσει έμφαση στην αύξηση της μέσης τουριστικής δα- πάνης, η οποία με τη σειρά της θα προέλθει από τη διαμόρφωση εμπλουτισμένου και ποιοτικού προϊόντος; Άραγε, η ποιότητα σχετίζεται με τον πλούτο της εμπειρίας; Ποιες είναι οι κυρίαρχες τά- σεις προβολής και προώθησης σε διεθνές επίπεδο στην τουριστική βιομηχανία; Κυρία Δρέττα, μπορείτε να πραγματοποιήσετε ένα (άτυπο) SWOT Analysis στον ελληνικό του- ρισμό και το αντίστοιχα παρεχόμενο προϊόν; Ποια χαρακτηριστικά γνωρίσματα θα τοπο- θετούσατε σε κάθε (Strengths – Weakness – Opportunities – Threats) κατηγορία; Το δυνατό σημείο του ελληνικού τουρισμού είναι οι άνθρωποι κι οι πόροι του, όπως η φυσική ομορφιά, η ιστορία, η μοναδικότητα των προο- ρισμών της χώρα μας κ.ο.κ. Παρόλα αυτά, τα συ- γκεκριμένα χαρακτηριστικά γνωρίσματα δεν αξι- οποιούνται ολιστικά, με αποτέλεσμα η αδυναμία να εντοπίζεται τόσο στην εν γένει προβολή τους, όσο και στη δημιουργία εξειδικευμένων προϊό- ντων. Μπορεί να ακουστεί οξύμωρο, ωστόσο κατά τα χρόνια της κρίσης το προϊόν μας οργανώθηκε καλύτερα και την ίδια στιγμή βελτιώθηκε αισθητά. Υπό αυτό το πρίσμα, σήμερα έχουμε την ευκαιρία να το ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο, προσδο- κώντας σε μεγαλύτερα οφέλη. Αναφορικά με τους κινδύνους, θα έλεγα ότι η υπερφορολόγηση απο- τελεί τον μεγαλύτερο, αφού καθιστά τον τουρισμό μη ανταγωνιστικό! Ποιες είναι οι στρατηγικές προτεραιότητες της Marketing Greece για το τρέχον έτος; Φέτος, η ανάδειξη της αξίας του ανθρώπου αποτελεί την προτεραιότητά μας. Με τις διεθνείς Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece Ο τουρισμός είναι εμπειρίες και μείξη προϊόντων!

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=