Τουριστική Αγορά τ. 280
24 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ρόλο στα στάδια από τα οποία απαρτίζεται ο τα- ξιδιωτικός κύκλος κι ειδικότερα στο στάδιο του Experiencing, όπου ο επισκέπτης αναζητά διαρ- κώς ακόμη πιο συγκεκριμένη πληροφόρηση. Αναμφισβήτητα, τα Social Media με τη δυ- ναμική τους να μπορούν να επηρεάσουν την απόφαση του επισκέπτη. Το γεγονός ότι ο όρος «Instagrammability» λειτουργεί ως κριτήριο επιλογής προορισμού για διακοπές αποδεικνύει ανάγλυφα ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαμορφώνουν την εικόνα του προορισμού και κατ’ επέκταση το ενδιαφέρον για τον εκάστοτε προορισμό! Τέλος, η δημιουργία βίντεο αποτελεί έναν εξίσου σημαντικό πυλώνα. Κι αυτό, καθώς ο ταξιδιώτης δεν αντιλαμβάνεται σε βάθος τα «βα- ριά» concepts και τα branding identities σε επί- πεδο περιεχομένου. Αντιθέτως, το hero content, που δεν είναι άλλο από εντυπωσιακό περιεχόμενο το οποίο και δημιουργείται με τεχνολογικό εξο- πλισμό που αποτυπώνει ρεαλιστικά κάθε λεπτο- μέρεια του προορισμού, σε συνδυασμό με την ιδιαίτερη και ξεχωριστή αισθητική προσελκύουν άμεσα το ενδιαφέρον του κοινού. Επιπροσθέτως, προκαλούν συναισθήματα με απλά, έξυπνα και εύληπτα concepts, τα οποία κι αντιπροσωπεύουν τη συνολικότερη εικόνα του προορισμού! Πώς θα χαρακτηρίζατε το επίπεδο της συ- νεργασίας σας με τους φορείς του Δημόσιου τομέα, των Περιφερειών και της Τοπικής αυτο- διοίκησης, αλλά και με τους εκπροσώπους του ιδιωτικού τομέα; Θεωρείτε πως βρίσκεστε… on the same page σε επίπεδο συναντίληψης της σημασίας, του μεγέθους, της δυναμικής και των προοπτικών του τουρισμού στη (και για τη) χώρα μας; Συμφωνούμε με τους περισσότερους εμπλε- κόμενους, κάτι που θεωρείται ως ένα ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο. Πόσο μάλλον, από τη στιγμή κατά την οποία το να μοιράζεσαι τις ίδιες αξίες και να αντιλαμβάνεσαι με τον ίδιο τρόπο την αξία του τουρισμού μόνο θετικό αποτέλεσμα μπορεί να φέ- ρει! Τα πρώτα βήματα έχουν γίνει κι είμαστε έτοι- μοι να πάμε τον τουρισμό παρακάτω, μέσα από τη δημιουργία νέων μοντέλων συνεργασίας. Φέτος, συμπληρώνονται 6 χρόνια απ’ την έναρξη λειτουργίας της Marketing Greece. Έχετε καταφέρει, και σε ποιο βαθμό, τη βελ- τίωση των χαρακτηριστικών της ζήτησης και της ενίσχυσης της αντίστοιχης διαθέσιμης «πίτας» για ολοένα και περισσότερο εμπλεκό- μενους stakeholders; Με πολλή χαρά βλέπω ότι πιστώνεται στη Marketing Greece μέρος της ενίσχυσης του ελλη- νικού τουρισμού που έχει πραγματοποιηθεί, και αυτό είναι αποτέλεσμα της προσπάθειάς μας, η οποία δρα αθροιστικά με τις αντίστοιχες δράσεις του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, αλλά και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Δείγμα του γεγονό- τος ότι όλοι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε καλύτερα! Και το γεγονός ότι στην Ελλάδα το αντι- ληφθήκαμε εγκαίρως αποτελεί επιτυχία όλων μας. Προς αυτή την κατεύθυνση, λοιπόν, θα πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε όλοι, καθώς οι μεγά- λες επιτυχίες είναι απόρροια της προσπάθειας των πολλών. Ποιο το όραμά σας για τη Marketing Greece; Δίχως άλλο, η Marketing Greece αποτελεί μια καινοτομία για τον ελληνικό τουρισμό. Θέτοντας στο επίκεντρο την έννοια της συνεργασίας, η εταιρεία δημιουργήθηκε σε μια καίρια χρονική στιγμή, που η διατήρηση κι ανάπτυξη του ελ- ληνικού τουρισμού αντιμετώπιζε πρωτόγνωρες προκλήσεις. Σε αυτό τον ρόλο ανταποκριθήκαμε με επιτυχία! Το επόμενο βήμα για εμάς δεν είναι, απλώς, να συνεχίσουμε να «χτίζουμε» συμμαχίες και να φέρνουμε στο ίδιο τραπέζι διαφορετικές πλευρές, για να δώσουμε όλοι μαζί νέα ώθηση και δυναμική στον ελληνικό τουρισμό. Στόχος μας είναι να εντείνουμε τον υποστηρικτικό μας ρόλο, να μοιραζόμαστε την τεχνογνωσία μας και να καθιερωθούμε ως «πολύτιμος» συνεργάτης και συνομιλητής ακόμα περισσοτέρων μερών που συμβάλλουν στο τουριστικό γίγνεσθαι! • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ “ Σήμερα, πλέον, δεν αρκεί ένα ιδιαίτερο inspiring storytelling, καθώς ο επισκέπτης αναζητά συγκεκριμένη κι αξιόπιστη πληροφορία, μέσω της οποίας θα «ιεραρχεί» τις προτεραιότητές του! ”
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=