Τουριστική Αγορά τ. 280
36 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ προκειμένου οι διοργανωτές να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να φανούν συνεπείς απένα- ντι στους πελάτες και τις δεσμεύσεις που αναλαμ- βάνουν. Σήμερα, πλέον, θεωρώ πως ως κλάδος έχουμε φτάσει σε ένα ικανοποιητικό σημείο, που δύναται να χρησιμοποιηθεί ως βάση, προκειμένου να πραγματοποιήσουμε το επόμενο βήμα, που θα καθορίσει τόσο την μακροημέρευση όσο και την μετεξέλιξη των σημερινών «παικτών» σε έντονα εξωστρεφείς κι ανταγωνιστικές οντότητες στον τομέα της διοργάνωσης και της διεξαγωγής επαγ- γελματικών εκθεσιακών εκδηλώσεων και γεγονό- των. Αυτό, δεν είναι άλλο από την αναζήτηση της διεθνοποίησης τους! Κάτι, που μπορεί να λάβει χώ- ρα μέσω της επίτευξης στρατηγικών συμφωνιών συνεργασίας με σημαίνουσες διεθνείς επιχειρήσεις κι οργανισμούς της εκθεσιακής βιομηχανίας. Εξυ- πακούεται πως η Ελλάδα θα παραμένει πάντοτε ο πυρήνας του business μας, αλλά το εξωτερικό θα μας διασφαλίσει την αναγκαία δυναμική, την πρόσθετη γνώση, το επιθυμητό μέγεθος, και τους απαραίτητους πόρους, ώστε να προχωρήσουμε με περισσή ασφάλεια στην επόμενη ημέρα. Μάλιστα, θεωρώ πως εκ της ιδιοσυγκρασίας μας, αλλά και της εμπειρίας που έχουμε αποκτήσει αναφορικά με τη διαρκή αντιμετώπιση καταστάσεων ρίσκου –πολλές φορές σε extreme βαθμό–, έχουμε την απαιτούμενη… τεχνογνωσία να διαχειριστούμε ακόμη πιο πολύπλοκα projects και tasks. Οπότε, θα ενθάρρυνα τους επαγγελματίες του κλάδου μας να στρέψουν το βλέμμα τους διερευνητικά στο εξωτερικό, επιχειρώντας σε πρώτη φάση να διεθνοποιήσουν τις εκθέσεις που διοργανώνουν. Αν μη τι άλλο, η Forum ήδη κινείται δυναμικά προς αυτή την κατεύθυνση». «Φλέγον» ζήτημα ο σχεδιασμός μιας συμπαγούς εκθεσιακής πολιτικής Η πολύχρονη δραστηριοποίηση σε έναν κλάδο δίνει τη δυνατότητα του προσδιορισμού των ισχυρών και προβληματικών σημείων των εκθε- σιακών γεγονότων, του στιγμιαίου break–down των πτυχών που το απαρτίζουν, των λαθών που πρέπει να αποφεύγονται, των ιδιοτήτων που οφείλουν να τονίζονται κ.ο.κ. Στοιχεία, που σε ένα οργανωμένο περιβάλλον, όπου υφίσταται ένα επεξεργασμένο πλαίσιο εκθεσιακής στρατη- γικής, με απτά ζητούμενα, ξεκάθαρες πολιτικές και best practices, μπορούν να… απογειώσουν έτι περαιτέρω τον ίδιο τον κλάδο, βρίσκοντας (κάτι παραπάνω από) θετική απόληξη στα ταμει- ακά διαθέσιμα τόσο των επιχειρήσεων όσο και του κράτους. Αλήθεια, άραγε, τι ισχύει στη χώρα μας; Υπάρχει κάποια επεξεργασμένη εκθεσιακή πολιτική που εφαρμόζεται; Ποιος την συνέταξε και τι περιλαμβάνει; Ο κ. Χουδαλάκης, επειδή αποτελεί στέλεχος με εξαιρετική εμπειρία κι αδιαμφισβήτητο track record από άκρως επιτυχημένα αποτελέσματα, δεν φοβάται να θέσει το δάκτυλο εις τον τύπον των ήλων. «Προφανώς, η απορία σας ενέχει τη χροιά ρητορικού ερωτήματος» , δηλώνει με ένα ελαφρύ μειδίαμα που υποκρύπτει πικρία κι απογοήτευ- ση, συνεχίζοντας: «Σήμερα, το (πρώην) Υπουργείο Εμπορίου απλώς καθορίζει το νομικό πλαίσιο για ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ “ Η Forum Α.Ε. διοργανώνει συνολικά 8 διεθνείς εμπορικές εκθέσεις, όπου συμ- μετέχουν τουλάχιστον 3.150 εκθέτες σε ετήσια βάση, καλύ- πτοντας 210.000τ.μ. εκθεσιακής επιφάνειας, φιλοξενώντας κάτι παραπάνω από 310.000 Έλληνες και ξένους επισκέπτες. ”
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=