Τουριστική Αγορά τ. 280

40 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ μια εμπορική συνεργασία με Έλληνες παραγωγούς κι επιχειρήσεις τροφίμων. Αν μη τι άλλο, εκλαμβά- νουμε τον ρόλο μας και ως άτυπου πρεσβευτή των ελληνικών προϊόντων κι ολόκληρης της αλυσίδας παραγωγής, τυποποίησης και προώθησής τους πέρα από τον «στενό» κύκλο εντός των συνόρων, ανοίγοντας νέους επιχειρηματικούς δρόμους, ικα- νούς να καθορίσουν ακόμη και την επόμενη ημέρα των ίδιων των ενδιαφερομένων επιχειρήσεων. Η Xenia αποτελεί μια premium έκθεση–θεσμό για την εγχώρια τουριστική βιομηχανία, η οποία εί- ναι αποκλειστικά προσανατολισμένη στον ξενοδο- χειακό κλάδο. Μάλιστα, οι δύο προηγούμενες δι- οργανώσεις της στέφθηκαν από μοναδικά επίπεδα επιτυχίας, αποσπώντας αποθεωτικές κριτικές και γνωρίζοντας πρωτόγνωρη αποδοχή εκ μέρους των επισκεπτών! Η Artoza αποτελεί την πλέον «ώρι- μη» έκθεσή μας από πλευράς ετών που λαμβάνει χώρα, φτάνοντας στο σημείο να αντιμετωπίζεται από τον κλάδο της Αρτοποιίας και της Ζαχαρο- πλαστικής ως μια σταθερή αξία. Η Oenotelia είναι μια διεθνής έκθεση αφιερωμένη αποκλειστικά στο επώνυμο ελληνικό κρασί και τα αποστάγματα, που αν και αυτόνομη, εντάσσεται στη Food Expo. Από την πλευρά του, το Athens Coffee Festival έχει αναχθεί σε μια μεγάλη γιορτή για τον καφέ και την κουλτούρα του, απευθυνόμενο τόσο στους επαγγελματίες του χώρου όσο και στους coffee lovers - καταναλωτές. Τα δύο πλέον πρόσφατα εκθεσιακά μας projects, το Food Tech και το Bio Festival, αντλούν την αναγκαιότητα της διεξαγω- γής τους από την ίδια την αγορά. Συγκεκριμένα, η Food Tech είναι έκθεση στοχευμένη στις τεχνο- λογίες παραγωγής, επεξεργασίας, συσκευασίας, αποθήκευσης και διακίνησης τροφίμων και ποτών. Όσο για το Bio Festival, θα επιχειρήσει να καλύψει τις ανάγκες των επιχειρήσεων και των σύγχρονων καταναλωτών για προϊόντα που στηρίζονται στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη φυσική παρασκευή. Αν μη τι άλλο, πρόκειται για μια αναδυόμενη τάση της εποχής μας». Μέχρι τουλάχιστον το 2020 δεν προγραμματί- ζουμε κάποιο νέο εκθεσιακό project Ένα από τα… αρχέγονα ερωτήματα–διλήμματα που τίθενται συχνά πυκνά στον επιχειρηματικό στίβο έχει να κάνει με το δίπολο «ποιότητα ή πο- σότητα». Μπορεί μια αυθαίρετη απάντηση να είναι «και τα δύο», εντούτοις η πράξη καταδεικνύει το ατελέσφορο της σκέψης, κάτι, που φαίνεται πως ενστερνίζεται κι η Forum. Έπειτα από τρεις δεκα- ετίες παρουσίας στον κλάδο της διοργάνωσης και διεξαγωγής επαγγελματικών εκθέσεων, η εταιρεία ακολουθεί μια λελογισμένη προσέγγιση, επιλέ- γοντας να διοργανώνει οκτώ εκθεσιακά events, τα οποία, βέβαια, εμπίπτουν στην κατηγορία των mega-events. «Μέχρι σήμερα». Παρόλα αυτά, ο κ. Χουδαλάκης είναι ξεκάθαρος, δίχως καν να αφήνει την παραμικρή... χαραμάδα παρερμηνείας των όσων ισχυρίζεται: «Στα άμεσα σχέδιά μας, τουλάχιστον μέχρι το 2020, δεν περιλαμβάνεται η προσθήκη κάποιου νέου εκθεσιακού γεγονότος από τη Forum. Πάντοτε διαπνεόμαστε από τη λογι- κή, αφού λανσάρουμε ένα εκθεσιακό προϊόν στην αγορά, να το φροντίσουμε, ώστε να λάβει αξιόλογο μέγεθος, να εξετάσουμε σενάρια, διαφοροποιήσεις και προσθήκες που θα το ισχυροποιήσουν περαι- τέρω, να ανταποκριθούμε στα «θέλω» των πελατών και να αποδείξουμε στην πράξη πως αποτελεί ένα μοναδικό και λειτουργικό «εργαλείο» του κλάδου στον οποίο απευθύνεται ειδικότερα». • “ Σήμερα, πλέον, θεωρώ πως ως κλάδος έχουμε φτάσει σε ένα ικανοποιητικό ση- μείο, που δύναται να χρησιμο- ποιηθεί ως βάση, προκειμένου να πραγματοποιήσουμε το επό- μενο βήμα, δηλαδή την αναζή- τηση της διεθνοποίησης! ” ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=