Τουριστική Αγορά τ. 280
6 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ 34 Η ΔΙΕΘΝΟΠΟΙΗΣΗ «ΚΛΕΙΔΙ» ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΙΑΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ! Την αναγκαιότητα να αναζητήσει ο εκθεσιακός κόσμος την οδό της διεθνοποίησής του, μέσω της ευρύτερης εξωστρέφειάς του αλλά και της σύναψης σχετικών συμφωνιών συνεργασίας με ηγέτιδες εταιρείες του κλάδου στο εξωτερικό, τονίζει ο κ. Νίκος Χουδαλάκης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Forum A.E. 102 Ο…ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΣ ΤΟΥ ΤΕΛ ΑΒΙΒ ΓΙΑ ΤΗΝ EUROVISION 2019 «Δημιουργικούς» τρόπους για τη διαμονή των φανς της Eurovision τον προσεχή Μάιο καλείται να βρει το Τελ Αβίβ. ΡΕΠΟΡΤΑΖ 26 ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΛΟΙΑ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ! Ως ικανοποιητική κρίνεται η κίνηση που σημείωσε η αγορά της κρουαζιέρας στη χώρα μας το 2018, σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (Ε.ΛΙΜ.Ε). 54 ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΣ ALL INCLUSIVE ΔΙΑΚΟΠΕΣ…ΑΛΛΙΩΣ! Η Ikos Resorts αναπτύσσει με τέτοιο τρόπο το περιεχόμενό της σε επίπεδο καινοτόμων υπηρεσιών, που θέτει νέα δεδομένα κι όρια στην έννοια των πολυτελών all inclusive διακοπών! Παράλληλα, εγκαινιάζει και το 4ο resort της, αυτή τη φορά στην Κω. 72 Η ΕΝΤΟΝΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ «ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΩΙΝΟΥ» Αξιοζήλευτες είναι οι προσπάθειες που καταβάλλει το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος (ΞΕΕ), ώστε το «Ελληνικό Πρωινό» να καθιερωθεί ως «must have» γευστική εμπειρία σε κάθε ξενοδοχειακή γωνιά της χώρας μας! 78 «ΤΡΙΓΜΟΙ» ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ, «ΡΩΓΜΕΣ» ΣΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ! Τον «κώδωνα του κινδύνου» για την έντονα αυξημένη κίνηση στους ευρωπαϊκούς ουρανούς με την ταυτόχρονα εντεινόμενη αδυναμία της επίγειας εξυπηρέτησης των αεροσκαφών και κατ’ επέκταση των επιβατών κρούει ο Eamonn Brennan, Γενικός Διευθυντής του Eurocontrol. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ 08 Σημαντικές ειδήσεις από την ελληνική και παγκόσμια τουριστική αγορά. REFORM 74 ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ! Ο Εντεταλμένος Σύμβουλος της εταιρείας PwC Ελλάδος, Κώστας Μητρόπουλος, θεωρεί πως η τουριστική αγορά πρέπει να εστιάσει στην προσφορά του κατάλληλου μείγματος εμπειριών προς τους πελάτες, ενώ προτείνει και συγκεκριμένες δράσεις προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης των μεγεθών της. 92 ΠΕΙΤΕ…ΑΝΤΙΟ ΣΤΟ 1/3 ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΑΣ! Περισσότεροι από το 1/3 των Βρετανών, Αμερικανών, Κινέζων, Γάλλων και Γερμανών ταξιδιωτών δηλώνουν μη–ικανοποιημένοι, λόγω της αδυναμίας τους να πληρώνουν με τον τρόπο και το μέσο που επιθυμούν, όταν προγραμματίζουν τις διακοπές τους online. TRENDS 106 TRANSFORMATIVE TRAVEL: ΤΟ NEXT BIG LUXURY TREND; Το transformative travel ήδη κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος στις προτιμήσεις των new age ταξιδιωτών, οι οποίοι επιζητούν να φύγουν από το comfort zone τους κι εστιάζουν στο πώς θα δημιουργήσουν αυθεντικές κι ουσιαστικές εμπειρίες–αναμνήσεις. 108 Η ΠΟΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ…ΤΡΩΕΙ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ! Οι Αμερικανοί εργάζονται όλο και πιο σκληρά κι έχουν πολλαπλές υποχρεώσεις και σημαντικά οικονομικά ανοίγματα, με αποτέλεσμα να αναγκάζονται να περικόψουν τις ημέρες διακοπών τους. Τι δείχνει μελέτη της Expedia με τίτλο «Annual Vacation Deprivation»;
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=