Τουριστική Αγορά τ. 280

7 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑ 42 ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ: ΠΕΙΤΕ ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ! Εάν θεωρείτε πως ως εξωτερικός χώρος νοείται μόνο ο κήπος, τότε καιρός είναι να αναθεωρήσετε εκ βάθρων! Κι αυτό, καθώς σε αυτόν περιλαμβάνονται οι πισίνες, τα spa, οι τέντες, οι πέργκολες, τα συστήματα σκίασης, τα φυτά, το γκαζόν, τα έπιπλα που αλλάζουν το στιλ του κ.ο.κ. Δείτε επιλεγμένα προϊόντα, για να διαμορφώσετε τον εξωτερικό χώρο του ξενοδοχείου σας! 62 TΟ ΜΠΑΝΙΟ…ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΑΣ! Η ανακαίνιση ενός μπάνιου μπορεί να εκτείνεται από διορθωτικές κινήσεις μέχρι το ολικό make–over, που περιλαμβάνει από τις βρύσες και τους νιπτήρες μέχρι τους καθρέφτες, τα φώτα και τον συνοδευτικό εξοπλισμό. Μάθετε τι κυκλοφορεί στην αγορά! 84 «ΚΑΘΑΡΑ» ΚΕΡΔΗ, «ΑΣΤΡΑΦΤΕΡΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑ! Το κεφάλαιο της καθαριότητας του ιματισμού αποτελεί πολύ σοβαρή υπόθεση, για να την εμπιστευτείτε σε λύσεις και προϊόντα αμφίβολης αποτελεσματικότητας κι αποδοτικότητας. Πληροφορηθείτε για επαγγελματικά πλυντήρια και υπηρεσίες laundry που υπόσχονται να σας λύσουν τα χέρια! 56 Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ! Η Λαμπρινή Καρανάσιου–Ζούλοβιτς, στην πρώτη της συνέντευξη έπειτα από την εκλογή της ως πρώτης γυναίκας προέδρου στην 73χρονη ιστορία της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών, Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑΑ). 96 Η ΛΙΣΣΑΒΟΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΕΙ ΤΑ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΑ ΠΟΥ ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ! Η Λιμενική Αρχή της Λισσαβόνας υλοποιεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική, θέλοντας να διπλασιάσει την κίνηση των κρουαζιερόπλοιων που υποδέχεται εντός της προσεχούς δεκαετίας. Μάθετε πώς! 76 8 ΔΙΣ. (ΔΟΛΑΡΙΑ) ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΙΑΤΑ PAY! Το «IATA Pay» αποτελεί τη λύση στην... πρόκληση για τη Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών (IATA), ώστε οι αεροπορικές εταιρείες να επιβαρύνονται με χαμηλότερα έξοδα πληρωμής κατά την αγορά αεροπορι- κών εισιτηρίων από τους επιβάτες. 20 ΙΩΑΝΝΑ ΔΡΕΤΤΑ Η CEO της Marketing Greece αναφέρεται στην αναγκαιότητα της υιοθέτησης μιας νέας στρατηγικής που θα δώσει έμφαση στην αύξηση της μέσης τουριστικής δαπάνης, η οποία με τη σειρά της θα προέλθει από τη διαμόρφωση εμπλουτισμένου όσο και ποιοτικού προϊόντος. 114 Διακοπεύει, ταξιδεύει, πετάει και ψαρεύει, κολυμπά και διασκεδάζει και όλα τα στραβά τα κράζει...

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=