Τουριστική Αγορά τ. 281

49 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Κ αθώς το υψηλό επίπεδο υγιει- νής αποτελεί βασική προϋπό- θεση για ευχάριστη διαμονή και κίνητρο προσέλκυσης εν δυνάμει πελατών, υπάρχει αυ- ξανόμενη ζήτηση για επαγγελματικά και καινοτόμα προϊόντα που εξασφαλίζουν σίγουρο κι αξιόπιστο αποτέλεσμα από την πρώτη κιόλας εφαρμογή. Λόγω της υψηλής κινητικότητας των επισκεπτών στον κλάδο της φιλοξενίας και της μαζικής εστίασης, σημαντική απαίτηση των επιχειρήσεων είναι η εύ- κολη, αλλά παράλληλα αποτελεσματική, χρήση καθαριστικών προϊόντων, με ισχυρή απολυμαντική δράση, προϊόντων σταθερών σε ποιότητα που θα εξασφα- λίζουν στην επιχείρηση το μέγιστο όφε- λος με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. Τι ζητούν οι επιχειρήσεις Βασική προτεραιότητα των επιχειρή- σεων του κλάδου της φιλοξενίας και της μαζικής εστίασης στα προϊόντα γενικού καθαρισμού είναι η αποτελεσματικότητά τους, σε συνδυασμό με χαμηλό κόστος κι έξυπνες και καινοτόμες λύσεις. Προϊόντα, δηλαδή, που να καλύπτουν όλες τις ανάγκες της επιχείρησης με εύ- κολο τρόπο. Οι επαγγελματίες, ακολουθώντας τις τεχνολογικές εξελίξεις αλλά κι αναβαθ- μίζοντας τις υπηρεσίες τους, αναζητούν καινοτόμα προϊόντα, αποτελεσματικά, οικολογικά κι οικονομικά. Προϊόντα που να εξασφαλίζουν την προστασία της υγείας των πελατών τους και του περιβάλλοντος αλλά και την άριστη και χωρίς προβλήματα λειτουργία της επι- χείρησης. Οι επιχειρηματίες του κλάδου είναι αρκετά συνειδητοποιημένοι και δρουν ολοένα και περισσότερο προς την κατάκτηση του ανταγωνιστικού πλεο- νεκτήματος, που δεν είναι άλλο από το οικολογικό αποτύπωμα. Οι επιχειρήσεις του κλάδου της φιλο- ξενίας και της μαζικής εστίασης, στην προσπάθεια τήρησης των απαραίτητων κανόνων υγιεινής, αναζητούν τρόπους να ελαττώσουν όσο το δυνατόν περισ- σότερο το κόστος εφαρμογής τους. Για να επιτευχθεί αυτό, ένας τρόπος είναι η έρευνα για την παροχή συσκευών υγιει- νής με χρησιδάνειο. Μπορεί, βέβαια, το χρησιδάνειο να παρουσιάζεται ως δωρε- άν λύση για τις επιχειρήσεις τους, αλλά ίσως να υποκρύπτει ένα ακριβό κόστος για την αγορά αναλωσίμων. Άλλες λύσεις αποτελούν η ζήτηση πίστωσης από τους προμηθευτές ή η έρευνα στη σχέση τιμής – ποιότητας των προϊόντων, στην προσπάθεια που κάνουν οι επιχειρηματίες να πετύχουν αποδεκτή ποιότητα με το δυνατόν χαμη- λότερο κόστος. Ταυτόχρονα, οι επαγγελματίες χρειά- ζονται την κρατική στήριξη και την υπο- στήριξη των προμηθευτών, για να μην επηρεαστεί αρνητικά η οικονομική τους κατάσταση κι η ποιότητα της παρεχόμε- νης υπηρεσίας στους πελάτες τους. Τρίπτυχο Επιτυχίας: Οικολογία- Υδατοδιαλυτότητα-Πιστοποίηση Σε μια χώρα που στηρίζεται στον του- ρισμό, οι επαγγελματίες του κλάδου θα πρέπει να μπορούν να ανταπεξέλθουν στην κουλτούρα και τις συνήθειες όλων των λαών, τηρώντας πάντα τους κανόνες υγιεινής. Πρώτο και βασικό ζητούμενο είναι τα καθαριστικά να έχουν άριστη συμβατό- τητα με τα υλικά που καθαρίζουν, χωρίς “ Βασική προτεραιότητα των επιχειρήσεων του κλάδου της φιλοξενίας και της μαζικής εστίασης στα προϊόντα γενικού καθαρισμού είναι η αποτελεσματικότητά τους, σε συνδυασμό με το χαμηλό κόστος, έξυπνες όσο και καινοτόμες λύσεις. ”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=