Τουριστική Αγορά τ. 281

8 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ Κατά 4% αύξησαν το μερί- διό τους το 2018 οι ευρω- παϊκές αλυσίδες ξενοδοχεί- ων, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα European Chains & Hotels της Horwath HTL που για πρώτη φορά συ- μπεριλαμβάνει στις μετρή- σεις της την Ελλάδα. Έχοντας ως βασικό στόχο να διερευνηθεί σε βάθος η διείσδυση των Hotel Groups, Family Groups και Brands ένα- ντι των ανεξάρτητων ξενοδο- χείων στην ευρωπαϊκή αγορά, η Horwath HTL προχώρησε στην ανάλυση 22 ευρωπαϊ- κών αγορών, με συνολική δυ- ναμικότητα 150.000 ξενοδο- χείων κι άνω των 6 εκατομμύ- ριων δωματίων. Σύμφωνα με την ανάλυση των δεδομένων, η αγορά των διεθνών ξενο- δοχειακών αλυσίδων κατέχει πλέον το 13% της συνολικής αγοράς και το 38% της δυ- ναμικότητας δωματίων. Στην Ελλάδα, η οποία συμπεριλή- φθηκε στην έρευνα για πρώτη φορά, τα Hotel Groups, Family Groups και Brands κατέχουν το 8% της συνολικής αγοράς και το 12% της δυναμικότη- τας δωματίων. Αξίζει να σημει- ωθεί πως το 2018 οι διεθνείς αλυσίδες ή brands αύξησαν την παρουσία τους στην ελλη- νική αγορά κατά 15% σε επί- πεδο δυναμικότητας δωματί- ων και κατά 12,1% σε επίπεδο δυναμικότητας κρεβατιών, αποτυπώνοντας με αυτόν τον τρόπο την άνοδο του ελληνι- κού τουρισμού. Κατά τη διάρκεια της συνε- δρίασης της Κλαδικής Ομά- δας Εργασίας του Ελληνο- γερμανικού Επιμελητηρίου για την Υγεία, που πραγμα- τοποιήθηκε πρόσφατα, στο επίκεντρο ετέθη ο ιατρικός τουρισμός. Στη συνεδρίαση με τίτλο «Επιτεύγματα και προκλή- σεις στον τομέα της Ιδιωτι- κής Υγείας – H εμπειρία στην προσέλκυση ασθενών από την Ευρωπαϊκή Ένωση» ήταν προσκεκλημένη η κα Στέλλα Γκιώνη, Εμπορική Διευθύντρια του Ομίλου Υγεία, η οποία ανέπτυξε την υφιστάμενη κα- τάσταση της δυναμικής του ιατρικού τουρισμού στην Ελ- λάδα, καθώς και την προοπτι- κή ανάπτυξής του, μέσα από τον ιδιωτικό κλάδο υγείας. Στη συζήτηση που ακολούθησε, παρουσιαστήκαν ενδελεχώς οι κύριοι τομείς του ιατρικού τουρισμού στη χώρα κι ο στρατηγικός σχεδιασμός του Ομίλου, που μπορεί να συμ- βάλλει στη δημιουργία συ- νείδησης για την Ελλάδα, ως ιατρικό προορισμό. Έχοντας ως σταθερή προτεραιότητα τη διασφάλιση υψηλότατου επιπέδου υπηρεσιών υγείας, ο Όμιλος επενδύει συνεχώς σε τεχνολογία αιχμής κι αποτελεί σήμερα «το κλειδί» στην επι- τυχία προσέλκυσης ασθενών στη χώρα. Αύξηση μεριδίου κατά 4% για ευρωπαϊκές αλυσίδες ξενοδοχείων Ο ιατρικός τουρισμός στο επίκεντρο του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου Μια νέα αεροπορική σύνδε- ση ξεκινά από την American Airlines το καλοκαίρι του 2019 κι αφορά το δρομο- λόγιο Σικάγο– Αθήνα– Σικά- γο. Σημαντική συμβολή στην ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος από τις ΗΠΑ στην Ελλάδα, αλλά και στον εξερ- χόμενο τουρισμό προς την αγορά της Βόρειας Αμερικής, αναμένεται να έχει η έναρξη της καθημερινής απευθείας αεροπορικής σύνδεσης της American Airlines. Πρόκειται για μια ακόμη αεροπορική εταιρεία που εισάγει απευ- θείας πτήσεις μεταξύ των 2 χωρών, αναγνωρίζοντας ου- σιαστικά τη δυναμική του ελληνικού τουρισμού. Η νέα σύνδεση ανακοινώθηκε σε ειδική εκδήλωση που πραγ- ματοποίηθηκε στην Αθήνα ενόψει της έναρξης του δρο- μολογίου, παρουσία πλήθους εκπροσώπων της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας, του εμπορικού τμήματος της Πρεσβείας των ΗΠΑ στην Αθήνα και της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Γρα- φείων Ταξιδίων & Τουρισμού, FedHATTA κ.ά. Νέα απευθείας αεροπορική σύνδεση Σικάγο–Αθήνα–Σικάγο

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=