Τουριστική Αγορά τ. 281

90 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Πώς μέσω του storytelling ένας προορισμός μπορεί να ακουστεί στην παγκόσμια αγορά! Πόσες φορές δεν έχετε επισκεφτεί έναν προορισμό και βρίσκεστε στη θέση να ρωτάτε τους ντόπιους σχετικά με το πού μπορείτε να απολαύσετε ένα παραδοσιακό γεύμα, πώς να πραγματοποιήσετε μια συναρπαστική πεζοπορία ή ακόμη και ποιες είναι οι μη– (μαζικές) τουριστικές δραστηριότητες που μπορείτε να βιώσετε. Όλα αυτά «εκκινούν» από την αναζήτηση της οργανικής, της ανόθευτης, της πραγματικά αυθεντικής εμπειρίας από μέρους των τουριστών. Αυτή την πτυχή συνέλαβε κι επιχειρεί να αναδείξει ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Brand USA, Chris Thompson, στην προσπάθειά του να προσελκύσει επισκέπτες απ’ ολόκληρο τον κόσμο στις ΗΠΑ! «Διηγώντας» πας στην πόλη… MARKETING Θ α πρέπει να σημειωθεί πως το Brand USA, που συμπλη- ρώνει φέτος δέκα χρόνια δραστηριοποίησης, αποτελεί σύμπραξη δημόσιου κι ιδιω- τικού τομέα κι έχει ως απώτερο σκοπό την προβολή και προώθηση του του- ρισμού στις ΗΠΑ, με την ταυτόχρονη παρουσίαση και βελτίωση του αμερικα- νικού τουριστικού προϊόντος. Σύμφωνα με τον κ. Thompson: «Το Brand USA συνεργάζεται στενά με την ευρύτερη τουριστική βιομηχανία, για τη μεγιστοποίηση των οικονομικών κι εν γένει κοινωνικών πλεονεκτημάτων που σχετίζονται με τον τουρισμό, τα οποία δύναται να γευτεί η ίδια η χώρα» .

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=