Τουριστική Αγορά τ. 283
11 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Συνολικά δύο βραβεία Gold απέσπασε η Παπουτσά- νης στα φετινά Packaging Innovation Awards, τα οποία αναγνωρίζουν κι επι- βραβεύουν την καινοτομία στον σχεδιασμό, τα υλικά, την τεχνολογία και τις δια- δικασίες σε ολόκληρη την αλυσίδα συσκευασίας των προϊόντων. Συγκεκριμέ- να, η Παπουτσάνης έλαβε την ανώτατη διάκριση στην κατηγορία «Packaging of Products Launched in a New International Market» για τον σχεδιασμό της συσκευασί- ας της premium σειράς ξε- νοδοχειακών καλλυντικών, SARBACANE. Η βράβευση αποτελεί έμπρα- κτη αναγνώριση του πρωτο- ποριακού σχεδιασμού, της υψηλής χρηστικότητας και της απόλυτης προστασίας της συσκευασίας, που δη- μιουργήθηκε ειδικά για την προαναφερθείσα σειρά περι- ποίησης. Μάλιστα, απευθύνε- ται σε πολυτελή ξενοδοχεία, ενώ διατίθεται και σε συσκευ- ασία δώρου. Διπλή διάκριση στα Packaging Innovation Awards 2019 «Βροχή» βραβεύσεων! Για 4η συνεχή χρονιά, το φυσικό μεταλλικό νερό «Θε- όνη» κατέκτησε το χρυσό βραβείο, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Διαγωνι- σμού Ποιότητας DLG. Το εν λόγω βραβείο αποδόθηκε στο νερό «Θεόνη» για τα ανώ- τερα ποιοτικά και γευ- στικά χαρακτηριστικά του, καθώς θεωρείται πως πληροί τις υψηλές προδιαγραφές και τα αυστηρά κριτήρια του θεσμού. Υπενθυμίζεται πως το νερό «Θεόνη» αναβλύ- ζει από την πηγή Γκούρα στα Άγραφα. Χαρακτηριστικό της ποιότητας και της γεύσης του είναι και το γεγονός ότι μέ- σα σε μόλις έξι χρόνια έχει καταφέρει να ξε- χωρίσει ανάμεσα στα εμφιαλωμένα νερά, τόσο στις αγορές της Ελλάδος, όσο και του εξωτερικού, αποσπώντας πλή- θος από διεθνείς διακρίσεις. Για την ακρίβεια, το φυσικό μεταλλικό νερό «Θε- όνη» έχει τιμηθεί με συνολικά 18 διεθνή βραβεία ποιότητας μέχρι σήμερα!
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=