Τουριστική Αγορά τ. 283

18 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ O Τουρισμός αποτελεί τη βα- ριά βιομηχανία της χώρας μας». Aλήθεια, πόσες και πόσες φορές δεν έχετε ακούσει τη συγκεκριμένη πρόταση, σε σημείο τέτοιο, ώστε να τείνει να κατα- ντήσει… ξύλινη; Εκτός, όμως, από το να εκφέρεται εν τη ρύμη του λόγου, άραγε, το εννοούν όσοι τη χρησιμοποιούν; Γιατί μια πρόχειρη ματιά στα κύρια ζητήματα που αφορούν την τουριστική βιομηχα- νία μας (από τη φορολογία και την έλ- λειψη κινήτρων, μέχρι την αδράνεια στο ζήτημα των σκουπιδιών, τις ανεπαρκείς υποδομές πάσης φύσεως κ.ο.κ.) είναι -τουλάχιστον- αποκαλυπτική των προθέ- σεων και της θεωρητικής χροιάς των λό- γων που αδυνατούν να μεταβληθούν σε έργα. Τέτοια, που να είναι χρήσιμα για το κοινωνικό σύνολο και τους επισκέπτες της πατρίδας μας, αλλά και που να δύ- ναται να προσθέσουν θετικό πρόσημο στο ταμείο των επιχειρήσεων του κλά- δου κι όχι μόνο. Η αλλαγή στο πολιτικό τοπίο κι η εμφάνιση μιας κυβέρνησης που δείχνει να έχει κάνει επαρκώς το… homework της και να γνωρίζει τι θέλει ΡΕΠΟΡΤΑΖ Ο κύβος ερρίφθη! Ο αυτόματος πιλότος απεμπλέκεται και, πλέον, το ελληνικό τουριστικό προϊόν σχηματοποιείται σε νέες βάσεις, διευρύνοντας το πεδίο του, εμπλουτίζοντας τις προσφορές του σε επίπεδο περιεχομένου, αξιοποιώντας πλήρως τα δεδομένα που προκύπτουν καθημερινά στην αγορά. Η τελευταία αλλάζει άρδην και δεν θα μας αναμένει επί μακρόν. ΘΕΜΕΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ! 10ΕΤΕΣ ΠΛΑΝΟ του Παναγιώτη Μαρκέτου «

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=