Τουριστική Αγορά τ. 283

22 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ προσδιορισμό της εικόνας του! Στο… κάδρο θα πρέπει να προστε- θούν σύνθετα ή ακόμη κι εναλλακτικά προϊόντα, όπως ο γαστρονομικός τουρι- σμός, ο συνεδριακός, ο αγροτουρισμός, το city break, ο ιατρικός τουρισμός, αυτός της ευεξίας, ο αθλητικός, ο εκπαι- δευτικός, ο θρησκευτικός κ.ο.κ. Η δε συμβολή της αυθεντικότητας, στοιχείου που δείχνει να αναζητά ολοένα και πιο έντονα η γενιά των Millennials, θα είναι καταλυτική στη νέα προσπάθεια. Data, ο πολύτιμος σύμμαχος! Ο κ. Θεοχάρης, στηριζόμενος εν πολλοίς στο εξαιρετικά ευρύ όσο και πλούσιο γνωστικό του αντικείμενο της Πληροφορικής και σε αγαστή συνεργα- σία, πρωτίστως, με τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, όσο και με βασικά στελέχη της σημερινής κυβέρνησης, θα επιχειρήσει να εισάγει τεχνολογικά εργαλεία κι εφαρμογές σε πολύ μεγάλα τμήματα περί του τουρισμού. Μάλιστα, οι συνεργάτες του δεν κρύ- βουν τη φιλοδοξία του να εκσυγχρονίσει πλήρως τον ΕΟΤ, προκειμένου να σχεδι- άζει στρατηγικές, παρεμβάσεις, τακτικές και πολιτικές, βασιζόμενος όχι στην αί- σθηση της στιγμής ή στον βαθμό ικανό- τητας (ή μη) των αρμόδιων υπηρεσιών, αλλά στην αξιοποίηση των δεδομένων, από τα οποία βρίθει ο κλάδος κι οι επι- χειρήσεις του. Πόσο, μάλλον, από τη στιγμή κατά την οποία η χάραξη ενός δεκαετούς σχεδίου για τον τουρισμό προϋποθέτει την ενσωμάτωση κι εκμετάλλευση όλων όσων παρέχει η τεχνολογία σήμερα, με ένα εξελικτικό projection στο μέλλον. Φυσικά, δεν πρέπει να διαφεύγει από το νου πως η ελληνική αγορά θα πρέπει να απευθυνθεί σε νεότερης ηλικίας γενιές, οι οποίες είναι απόλυτα ταυτισμένες με την τεχνολογία. Εξάλλου, μέσω των δεδομένων και της εκτενούς ανάλυσής τους, θα καταδειχθεί το προφίλ των επι- σκεπτών που θέλουμε να προσελκύσου- με, πότε τους θέλουμε και γιατί! Ολοένα και πιο συχνά στους διαδρό- μους του υπουργείου γίνονται εγκωμια- στικές αναφορές στον τρόπο λειτουρ- γίας του Marketing Greece, το οποίο με μια σχετικά μικρή ομάδα συνεργατών και «σφικτό» budget έχει καταφέρει θαύματα, σε ουκ ολίγες περιοχές ενδια- φέροντος. Στα «υπέρ» της εντονότερης παρουσίας στα ψηφιακά Μέσα θεωρεί- ται και το λελογισμένο (έως και φτηνό) κόστος που συνεπάγονται, σε συνδυ- ασμό με τα μετρήσιμα αποτελέσματα και, φυσικά, τα δεδομένα που αποφέρει κάθε δράση ή ενέργεια. Η προσθήκη της τελευταίας στιγμής αφορά τη νέα πρόεδρο του ΕΟΤ, Άντζε- λα Γκερέκου, η οποία και καλείται να παίξει έναν ρόλο-κλειδί στην ανάπτυξη ενός στέρεου οικοδομήματος, που θα θέσει τις βάσεις για την αναζήτηση πε- ρισσότερο ποιοτικών χαρακτηριστικών και στοιχείων τουρισμού. Η δε στρατη- γική που θα ακολουθηθεί εκ μέρους του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού θα κινείται στη συντριπτική της πλειοψηφία στον ψηφιακό κόσμο! Μάλιστα, η κυρία Γκερέκου δεν είναι άγνωστη στον ευρύτερο κλάδο της φιλοξενίας, καθώς κατά το παρελθόν, διατέλεσε, μεταξύ άλλων, υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, με αρμοδι- ότητα τον Τουρισμό, στην Κυβέρνηση του Γιώργου Α. Παπανδρέου το 2009. Παράλληλα, το γεγονός ότι έχει μια σφαιρική γνώση και επί των θεμάτων πολιτισμού δύναται να βοηθήσει σημα- ντικά στη λείανση τυχόν διαφορών και στην προώθηση των project του τουρι- στικού κλάδου που έχουν μια… εσάνς πολιτισμού. Εν κατακλείδι, επιχειρείται να καταστεί κτήμα καθενός πως για τη νέα πολιτική ηγεσία του κλάδου τουρισμός σημαίνει εξαγωγή ωραίων αναμνήσεων από το- πία, αρχαιολογικούς χώρους, εμπειρίες, φαγητό, και ψυχαγωγία. Όπως χαρακτη- ριστικά αναφέρει ο κ. Θεοχάρης: «Σημαί- νει εξαγωγή ευτυχίας!». Σε αυτό το πλαίσιο, ο στόχος δεν είναι άλλος από το να καταστεί σαφές σε διε- θνές επίπεδο πως «Η Ελλάδα, που προ- σφέρει όσα δε μπορούσες ποτέ να φα- νταστείς! Για κάθε τουρίστα, κάθε εποχή, σε κάθε προορισμό!». • “ Ολοένα και πιο συχνά στους διαδρόμους του υπουργείου γίνονται εγκωμιαστικές αναφορές στον τρόπο λειτουργίας του Marketing Greece, το οποίο με μια σχετικά μικρή ομάδα συνεργατών και «σφικτό» budget έχει καταφέρει θαύματα, σε ουκ ολίγες περιοχές ενδιαφέροντος. ” ΡΕΠΟΡΤΑΖ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=