Τουριστική Αγορά τ. 283

6 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ 16 ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, έδωσε τις κατευθυντήριες γραμμές στο υπουργικό δίδυμο του τουρισμού και έθεσε έναν ορατό χρονικό ορίζοντα, στον οποίο θα είναι έτοιμο το νέο ολοκληρωμένο σχέδιο για τον τουρισμό και το αντίστοιχο συνολικό προσφερόμενο προϊόν. ΡΕΠΟΡΤΑΖ 12 Διακοπές Uber Alles Η Γερμανία αποτελεί σταθερά τη χώρα προέλευσης του μεγαλύτερου τουριστικού ρεύματος στην Ελλάδα κι οι Γερμανοί αποδεικνύονται στην πράξη οι πλέον πιστοί καλοκαιρινοί επισκέπτες της πατρίδας μας. 14 Ιατρικός κι ιαματικός τουρισμός Τα μεγέθη που σχετίζονται με τον τουρισμό τρίτης ηλικίας είναι τόσο μεγάλα και διαρκώς αναπτυσσόμενα, που αναμένεται να αποτελέσουν έναν από τους πρωταρχικούς πυλώνες-αγορές για την άντληση πρόσθετης κίνησης και πολύτιμων εσόδων. 24 Θεσσαλονίκη, we have a problem! Πτωτικά είναι τα μεγέθη που αφορούν το επίπεδο προσέλκυσης τουριστών κι εν γένει επισκεψιμότητας που εμφάνισε κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2019 η πόλη της Θεσσαλονίκης. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ 08 Σημαντικές ειδήσεις από την ελληνική και παγκόσμια τουριστική αγορά. ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 50 Επιτακτική ανάγκη η απτή εκπαίδευση Η Λία Ζαμπέτογλου, διευθύντρια εκπαίδευσης του ΙΝΣΕΤΕ, κι οι συνεργάτες της, κατά την τελευταία τετραετία, βρίσκονται σε μια αποστολή: να «εκπαιδεύσουν» τους επαγγελματίες του τουρισμού. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 36 Μητροπολιτικό Κολλέγιο Oλοκληρωμένη πρόταση τουριστικής εκπαίδευσης από ένα από τα μεγαλύτερα Κολλέγια Πανεπιστημιακών Σπουδών στην Ελλάδα. REFORM 42 Κωδικός: «Ταξιδιωτικές εμπειρίες!» Οι αεροπορικές εταιρείες, πλέον, δεν αρκούνται, απλώς, στην πώληση ενός αεροπορικού εισιτήριου, αλλά στοχεύουν στην προσφορά μιας ολοκληρωμένης ταξιδιωτικής εμπειρίας. 58 Υπάρχει αλήθεια στους αριθμούς; Προκειμένου να μετρηθούν οι επιδόσεις του τουριστικού κλάδου με τον πλέον ακριβή τρόπο, θα πρέπει να υπάρχει αποσύνδεση από τα απόλυτα μεγέθη. STRATEGY 52 Κυνηγώντας την εμπειρία Απαισιόδοξοι για το εγγύς μέλλον εμφανίζονται οι υπεύθυνοι του τουριστικού κλάδου διεθνώς, εξαιτίας της αδυναμίας απευθείας σύνδεσης με τους πελάτες. TECH 56 Το ΞΕΕ καινοτομεί με το Capsule T Η Κατερίνα Σαριδάκη, director του Capsule T Travel & Hospitality Accelerator του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, μας μιλά για την πρωτοποριακή αυτή κίνηση. MARKETING 60 Marketing σημαίνει…χάνω λεφτά; Επί καθημερινής βάσεως κάνει την εμφάνισή του στην αγορά κάποιο ψηφιακό εργαλείο marketing, που με τη σειρά του στηρίζει την ανάπτυξη νέων μεθόδων, διαδικασιών κι εν γένει στρατηγικών.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=