Τουριστική Αγορά τ. 283

63 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Πώς και τι επιλέγουν για να ταξιδέψουν TRENDS Next Gen (Z) power! Σήμερα, η γενιά Ζ (Gen Z), δηλαδή οι νέοι 16-24 ετών, είναι έτοιμη να αρχίσει να ταξιδεύει και να ανακαλύπτει τον κόσμο. Πολλοί αναρωτιούνται πώς ενεργεί αυτή η γενιά, ποιες οι συνήθειες και τα ενδιαφέροντά της. Πρωτίστως, τι θέλουν, πραγματικά, οι ίδιοι; Απτές απαντήσεις φιλοδοξεί να προσφέρει πρόσφατη μελέτη της Booking.com. Σ ταθμίζοντας υψηλά την αξία και τη δυναμική της Generation Z, τόσο για το πα- ρόν όσο και για το μέλλον, οι εκπρόσωποί της θεωρούνται ως το next big thing από αγορές και brands. Οι συνήθειες, τα ζητούμενα, η προσέγγιση, το σκεπτικό τους βρίσκο- νται στην πρώτη γραμμή του ενδιαφέ- ροντος. Ο τομέας του τουρισμού δεν θα μπορούσε να διαφέρει από αυτή την πραγματικότητα, πόσο μάλλον από τη στιγμή κατά την οποία η Gen Z δείχνει εξαιρετικά έντονο ενδιαφέρον για τα ταξίδια. Υπό αυτό το πρίσμα, η Booking. com πραγματοποίησε μια παγκόσμια έρευνα, προκειμένου να συλλέξει δεδο- μένα για τον ταξιδιώτη της γενιάς Ζ. Σε αυτήν συμμετείχαν 21.807 άτομα, ηλι- κίας 16 ετών και άνω (25% των οποίων ήταν ηλικίας 16-24 ετών), οι οποίοι προ- έρχονταν από 29 αγορές (Αυστραλία, Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία, Κίνα, Ιαπωνία, Βραζιλία, Ινδία, ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Ρωσία, Ινδονησία, Κολομβία, Νότια Κορέα, Νέα Ζηλανδία, Ταϊλάνδη, Σιγκαπούρη, Ισραήλ κ.ά.). Η έρευνα δι- εξήχθη από τη Vitreous World κι έλαβε χώρα μεταξύ 1ης και 16ης Μαΐου 2019 διαδικτυακά, ενώ οι αναλύσεις που ακο- λούθησαν πραγματοποιήθηκαν από την Ketchum Analytics. Φιλόδοξοι αναζητητές της περιπέτειας! Μπορεί ένα σημαντικό μέρος εκπρο- σώπων της Gen Ζ να έχει μόλις ενηλικι- ωθεί, εντούτοις δείχνει να γνωρίζει με ακρίβεια και σιγουριά τι είναι αυτό που θέλει σε ό,τι αφορά τα ταξιδιωτικά του σχέδια. Συγκεκριμένα: • Η Gen Ζ διακρίνεται από μια αισιό- δοξη προοπτική για τα ταξίδια, με το 55% να δηλώνει ενθουσιασμένο για όλα τα μέρη όπου φιλοδοξεί να ταξι- δέψει κατά το κοντινό μέλλον. • Κάτι παραπάνω από το 1/3 (37%) πιστεύει ότι θα έχει επισκεφτεί τουλά- χιστον τρεις διαφορετικές ηπείρους μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια, ενώ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=