Τουριστική Αγορά τ. 283

8 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ Σε μ ι α λαμπερή βρα - δ ι ά απονεμήθηκαν τα Restaurant 100 Awards, μέ- σω των οποίων αναδείχτη- καν οι 100+100 κορυφαίες προτάσεις για φαγητό σε ολόκληρη την Ελλάδα. Οι κριτές ψήφισαν με από- λυτη ελευθερία, χωρίς να δεσμεύονται από κάποια λί- στα προεπιλογών. Η φετινή power list επιφύλασσε αρκε- τές εκπλήξεις, καθώς, μαζί με τις θεματικές δεκάδες, περι- λάμβανε 66 νέα εστιατόρια, σε σύγκριση με τον περυσινό διαγωνισμό! Μάλιστα, βρα- βεύσεις απέσπασαν εστιατό- ρια κάθε ύφους, τα οποία και προέρχονται από ολόκληρη τη χώρα: από το Aleria και τη Σελήνη στη Σαντορίνη μέχρι τη Ντομάτα στη Χαλ- κιδική και το Χαρούπι στη Θεσσαλονίκη, καθώς επίσης το Ferryman στην Κρήτη, τις Καρυδιές στη Σαμοθράκη, τον Μπατζάβαλη στην Αργο- λίδα, το Birdman και το Frater & Soror στην Αθήνα. Υπεν- θυμίζεται πως τα Restaurant 100 Awards αποτελούν μια λίστα φτιαγμένη από foodies για foodies, με γαστρονο- μικές προτάσεις που ταιρι- άζουν σε κάθε budget και κάθε περίσταση εξόδου και διοργανώνονται από το Hotel & Restaurant της Boussias Communications. Η βραδιά των κορυφαίων εστιατορίων Όταν δύο ελληνικά ΠΟΠ προϊόντα συνδυάζονται, το αποτέλεσμα είναι πραγ- ματικά εντυπωσιακό, σε σημείο τέτοιο που το προ- ϊόν να αποσπά το Superior Taste Award (2 Χρυσά Αστέρια) στον Διεθνή Ορ- γανισμό Γεύσης και Ποιότη- τας iTQi. Πρόκειται για τη μαγιονέζα με Κρόκο Κοζάνης της εται- ρείας Αφοί Α. Πιτένη ΑΒΕΕ που «παντρεύει» αρμονικά τον Κρόκο Κοζάνης με το Εξαιρετικά Παρθένο Ελαιό- λαδο «Ερωτόκριτος» από τη Σητεία της Κρήτης, το οποίο με τη σειρά του έχει κερδί- σει 22 βραβεία παγκοσμίως! Θα πρέπει να σημειωθεί πως η νέα μαγιονέζα με Κρόκο Κοζάνης συμπεριλαμβά- νεται στη σειρά προϊόντων Premium Quality της εταιρεί- ας Pitenis, την οποία κι ολο- κλήρωσε έπειτα από 6 χρόνια ερευνών. Δημιουργικό «πάντρεμα» ανώτερης ποιότητας και γεύσης! Συνολικά 100 εθελοντές- εργαζόμενοι του Metaxa Hospitality Group, μαζί με εθελοντές-επισκέπτες των ξενοδοχείων, συμμετείχαν προ ημερών στην καθιερω- μένη εθελοντική δράση κα- θαρισμού των παραλιών που βρίσκονται μπροστά από τα τρία ξενοδοχεία του Ομίλου. Συγκεκριμένα, οι εθελο- ντές-εργαζόμενοι και εθε- λοντές-επισκέπτες του Creta Maris Beach Resort καθάρι- σαν τη βραβευμένη με το σύμβολο ποιότητας «Γαλάζια Σημαία» παραλία, Καστρί/ Creta Maris, ενώ οι εθελοντές του Santo Maris Oia Luxury Suites & Spa καθάρισαν την παραλία Λιμανάκι Μπαξέδων. Τέλος, οι εθελοντές-εργαζό- μενοι κι επισκέπτες του Tui Magic Life Candia Maris κα- θάρισαν την παραλία της Αμ- μουδάρας. Σημειώνεται πως οι εν λόγω δράσεις πραγμα- τοποιήθηκαν στο πλαίσιο της εβδομάδας προστασίας της Μεσογείου, με την ονομασία «Blue Flag Mediterranean Week 2019», που υλοποιεί η διεθνής οργάνωση «Γαλάζιες Σημαίες». Eco-δράση για καθαρές ακτές

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=