Τουριστική Αγορά τ. 284

11 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Φέτος το καλοκαίρι, η Coca-Cola επέκτεινε το πεδ ί ο εφαρμογής της πλατφόρμας κοινωνικής προσφοράς «Zero Waste Future» και στις παραλίες, μέσα από το πρόγραμμα «Zero Waste Beaches», κα- ταφέρνοντας να συλλέξει 145 τόνους απορριμμάτων. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την Οικο- λογική Εταιρεία Ανακύκλω- σης και την Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης και περιελάμβανε μια σειρά από δράσεις ενημέρωσης των επισκεπτών 9 επιλεγμέ- νων παραλιών σε Κρήτη, Κύ- θνο, Ρόδο, Κεφαλονιά, Θεσ- σαλονίκη και Αττική. Η ανταπόκριση του κοινού στην ενέργεια ήταν ιδιαίτερα θερμή, καθώς συμμετείχαν περισσότεροι από 20.000 κα- ταναλωτές. Η εταιρεία σχεδιάζει να παρέμβει και σε σχολεία, χώρους εστίασης και ξενο- δοχεία, δίνοντάς τους προ- οπτική μηδενικών απορριμ- μάτων. Πρόγραμμα «Zero Waste Beaches» από την Coca-Cola Η MAINTENANCE MASTER στον χώρο του Hotel Services Η Maintenance Master δραστηριοποιείται από το 1998 στον τομέα της πα- ροχής υπηρεσιών. Σημα- ντικό ρόλο στην εταιρεία Maintenance Master έχουν οι ξενοδοχειακές υπηρεσί- ες. Ανάμεσα στις συνεργασί- ες που ξεχωρίζουν είναι αυ- τές με το Melia Hotel 4* και το Ibis Styles Routes Hotel 4* στην Αθήνα. Για τους ιθύνο- ντες της Maintenance Master η στελέχωση κι η άρτια λει- τουργία του προσωπικού είναι ιδιαίτερα σημαντική. Σημειώνεται ότι η εταιρεία διαθέτει οικολογικά υλικά κα- θαρισμού με τον απαραίτητο εξοπλισμό. Η εταιρεία θα συμμετάσχει στην έκθεση XENIA 2019 στο Metropolitan Expo από 23-25 Νοεμβρίου.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=