Τουριστική Αγορά τ. 284

20 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Γ ιατί, η επίδραση της πτώχευσης της Thomas Cook δεν αποτιμάται μόνο με βάση χρηματοοικονο- μικούς δείκτες, αλλά και ως προς τη βιωσιμότητα ενός μοντέλου επιχειρηματικής δράσης, με χιλιάδες εξαρτώμενους που εν μια νυκτί μπορεί να βρεθούν στο κενό… Πολύς λόγος, θεωρίες, συνωμοσιο- λογικές εκδοχές και σπέκουλα γίνονται αυτές τις ημέρες, έπειτα από την κατάρ- ρευση της Thomas Cook. Τα θεμέλια για τη χρεοκοπία της φαίνεται πως είχαν μπει εδώ κι αρκετά χρόνια. Λανθασμένες εξαγορές, υπερβολική διόγκωση των εξόδων που… εκτόξευσε το κόστος λει- τουργίας, αδυναμία προσαρμογής στην ψηφιακή εποχή, αποτελούν ορισμένα μόνο από τα συστατικά που διαμόρφω- σαν ένα… θανατηφόρο «κοκτέιλ» για τον βρετανικό τουριστικό κολοσσό. Ανατρέχοντας στον χρόνο, ήταν 1η Μαρτίου του 2013, όταν η Thomas Cook ανακοίνωνε τη δημιουργία ενός φακελοσ: Thomas Cook Ξημερώματα Δευτέρας, 23 Σεπτεμβρίου 2019. Από εδώ και πέρα, αυτή πρόκειται να είναι μια ημερομηνία που θα χαραχτεί βαθιά στη μνήμη του συνόλου των παραγόντων της τουριστικής βιομηχανίας και που θα εκλαμβάνεται ως turning point στο διεθνές τουριστικό στερέωμα. Στη δίνη της κατάρρευσης της Thomas Cook • Οι ενδείξεις που δεν ελήφθησαν ως… αποδείξεις • Μεγέθη που… «πονούν»! • Game plan για την επόμενη ημέρα!

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=