Τουριστική Αγορά τ. 284

35 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ «Εκρηκτική» τριμηνιαία αύξηση Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, στον κλάδο της παροχής καταλύματος, η τριμηνι- αία αύξηση (μεταξύ α’ και β΄ τριμήνου του 2019) ήταν 649,9%, έναντι 304,4% πέρυσι. Όσο για την εστίαση, καταγράφη- κε αύξηση της τάξεως του 52,3%, τη στιγμή κατά την οποία το αντίστοιχο ποσοστό πέρυσι ήταν ενισχυμένο κατά 28,9%. Το «στοίχημα» επέκτασης της σαιζόν Για πολλοστή φορά γίνεται ξεκάθαρο πως το «στοίχημα» της διεύρυνσης της τουριστικής περιόδου παραμένει και προβάλλει ως μέγιστο ζητούμενο για τη χώρα μας. Πρόκειται για ένα ζήτημα που συζητι- έται εδώ και μερικές δεκαετίες, ωστόσο ελάχιστα βήματα έχουν γίνει προς αυτή την κατεύθυνση. Τουλάχιστον, οργανω- μένα κι όχι αποσπασματικά. Η κυβέρνη- ση οφείλει να ηγηθεί της προσπάθειας να χαραχτεί μια εμπνευσμένη όσο και με όραμα τουριστική πολιτική, ενώ την ίδια στιγμή ισχυρή βούληση και συνεργα- σία θα πρέπει να επιδειχτεί και από την πλευρά των κατά τόπους τουριστικών φορέων. Εξυπακούεται πως με τις κατάλληλες συνέργειες μπορούν να υλοποιηθούν δράσεις και πρωτοβουλίες που θα ενι- σχύουν το τουριστικό προϊόν που προ- σφέρει κάθε περιοχή. Με αυτό τον τρό- πο, δύναται είτε να ωθηθεί η ανάπτυξη της τουριστικής δραστηριότητας σε πε- ριοχές που βρίσκονται πίσω στον τομέα αυτό, είτε να ενισχυθεί και να διευρυνθεί η επισκεψιμότητα σε προορισμούς που εμφανίζουν υψηλή κίνηση μόνο κατά τους -γνωστούς- θερινούς μήνες. Η ανάδειξη εθίμων και πολιτιστικών γεγονότων, η διοργάνωση συνεδρίων, η αξιοποίηση του πολιτισμικού πλούτου της χώρας, η ανάπτυξη του χειμερινού τουρισμού στους ορεινούς όγκους -που δεν έχει καταφέρει να προωθηθεί περαι- τέρω όσο και δυναμικά-, είναι μερικές από τις κινήσεις που θα μπορούσαν να γίνουν, προκειμένου να έχουμε υψηλό- τερη τουριστική κινητικότητα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. • “ Στις υπηρεσίες παροχής καταλύματος, η αύξηση του κύκλου εργασιών μεταξύ Α’ και Β΄ τριμήνου 2019 ήταν 649,9%! ”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=