Τουριστική Αγορά τ. 284

73 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ all-inclusive resorts, με την παρουσία τεσσάρων από τα brand names της εται- ρείας, μεταξύ των οποίων τα Ritz-Carlton και Westin Hotels. Το «Nia» υλοποιείται στη Ριβιέρα Ναγιαρίτ, στα δυτικά της χώρας, ενώ οι εγκαταστάσεις του ανα- μένεται να ξεκινήσουν να λειτουργούν μεταξύ της τριετίας 2022 - 2025. Στόχος η πολλαπλή «αντιγραφή» του project διεθνώς! Μάλιστα, δεν πρόκειται για ένα one-off project, αλλά αναμένεται να αποτελέσει ένα φιλόδοξο ξεκίνημα που θα οδηγήσει στην κατασκευή ανά- λογων all-inclusive resorts, στο σύνολο των δημοφιλών τουριστικών προορι- σμών, σε διεθνές επίπεδο. Κάτι που θα γίνει πράξη, τόσο με την κατασκευή νέων μονάδων όσο και με τη χρήση και φυσικά αισθητή αναβάθμιση υπαρχό- ντων δομών που ήδη διαθέτει σε διάφο- ρες χώρες. Σε επικοινωνία μας με τον Tony Capuano, αντιπρόεδρο κι υπεύθυνο για την ανάπτυξη της Marriott International Inc., μας τόνισε πως η νέας γενιάς all- inclusive resort πλατφόρμα αποτελεί μια φυσική εξέλιξη για το brand «καθώς αναδεικνύει μια πρόταση καινούριας πνο- ής, η οποία έρχεται να αλλάξει τους όρους του παιχνιδιού. Και αυτό, για το σύνολο των project που διαθέτουμε σε παγκόσμιο επίπεδο. Δίχως άλλο, το σχέδιό μας αναμέ- νεται να εξασφαλίσει στους επισκέπτες μια πλήρη πρόταση που βρίθει από επιλογές τύπου διακοπών, και δη με τα brands που γνωρίζει κι εμπιστεύεται, απολαμβάνοντας παράλληλα, την ποιότητα και το είδος των υπηρεσιών, τη φροντίδα και φιλοξενία, με τα οποία τις έχει συνδυάσει!» . Τα πέντε θέρετρα Τα σχέδια συνολικά περιλαμβάνουν τον συνδυασμό πέντε θέρετρων: ένα στην Καραϊβική και τέσσερα στο Μεξικό. Συγκεκριμένα, θα κατασκευαστούν: • Στην Punta Cana της Δομινικανής Δημοκρατίας, ένα resort της Autograph Collection, 650 δωματίων, με εκτιμώμε- νη έναρξη λειτουργίας το 2022. Το «ΝΙΑ» στη Ριβιέρα Ναγιαρίτ του Με- ξικού θα περιλαμβάνει τις εξής μονάδες: • The Ritz – Carlton resort, 240 δωμα- τίων, με εκτιμώμενη έναρξη λειτουργίας το 2023. • Westin Hotels resort, 400 δωματίων, με εκτιμώμενη έναρξη λειτουργίας το 2025 • Autograph Collection resort, 300 δωματίων, με εκτιμώμενη έναρξη λει- τουργίας το 2025 • Marriott Hotels resort, 500 δωματί- ων, με εκτιμώμενη έναρξη λειτουργίας το 2025 Πρόταση για κάθε τύπο πελάτη Βλέποντας την αυξημένη ζήτηση για διακοπές all-inclusive, η Marriott International Inc. σχεδιάζει να εκμεταλ- λευτεί αρχικά, στον συγκεκριμένο το- μέα, τα brands The Ritz-Carlton, Luxury Collection, Marriott Hotels, Westin Hotels, W Hotels, Autograph Collection και τέλος την Delta by Marriott. Μάλιστα, σε αυτό το πλαίσιο, οι επισκέπτες θα μπορούν να απολαύσουν ξεχωριστές all-inclusive διακοπές, με ιδιαίτερες ανέ- σεις και γαστρονομικές απολαύσεις που, ανάλογα το brand, θα απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό. Για παράδειγμα, τα resort της Marriott Hotels θα απευθύνονται περισσότερο σε οικογένειες, ενώ τα W Hotels θα αφο- ρούν περισσότερο ενήλικες. Γυμναστήρια, spa, δείπνο σε γκουρμέ εστιατόρια, πισίνες μόνο για ενήλικες με swim up μπαρ και 24ωρο room service θα συμπεριλαμβάνονται στις εγκαταστά- σεις που θα απευθύνονται σε ενήλικο κοινό. Στα πιο οικογενειακά resort θα προσφέρονται θαλάσσια και άλλα σπορ, κλαμπ με δημιουργική απασχόληση παιδιών κι εφήβων, καθώς και πολλές αίθουσες ψυχαγωγίας. Υπογραμμίζεται πως το 2016 η Marriott Int. απέκτησε τα Starwood Hotels & Resorts, κερδίζοντας πολύτιμη εμπειρία και γνώση, καθώς ανέλαβε τη λειτουργία της πρώτης all-inclusive μονάδας υπό την ιδιοκτησία της, το 406 δωματίων Westin Golf Resort & Spa στην Κόστα Ρίκα. • “ Η νέας γενιάς all-inclusive resort πλατφόρμα αποτελεί μια φυσική εξέλιξη για το brand, «καθώς αναδεικνύει μια καινούριας πνοής πρόταση, η οποία έρχεται να αλλάξει τους όρους του παιχνιδιού». ” Tony Capuano, αντιπρόεδρος κι υπεύθυνος για την ανάπτυξη της Marriott International Inc.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=