Τουριστική Αγορά τ. 285
6 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ 46 2020 - 2030: Νέες κατευθύνσεις για τον ελληνικό τουρισμό! Ο τουρισμός αλλάζει, το ίδιο κι η «ταυτότητα» όσων ταξιδεύουν, οι προσδοκίες κι οι επιθυμίες τους. Πλέον, αναζητούν να βιώσουν τοπικές εμπειρίες, ενδιαφέρονται για τη βιωσιμότητα, επιλέγουν πλήθος από πολιτιστικούς προορισμούς, ενώ έχουν υιοθετήσει την τεχνολογία στην ταξιδιωτική τους πρακτική. ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 38 Πώς τα Τρίκαλα έχουν εξελιχθεί σε πρότυπο τουριστικής ανάπτυξης! Ο δήμαρχοςΤρικκαίων, Δημήτρης Παπαστεργίου, εξηγεί το τουριστικό «θαύμα» της πόλης κι αναλύει τους σχεδιασμούς που θα την οδηγήσουν στο μέλλον ακόμη πιο δυναμικά! 52 συστήματα αυτοματισμού διαχείρισης ενέργειας των ξενοδοχείων Ο Κωνσταντίνος Κανδάκης, Ηλεκτρολόγος Μηχανικός, MBA - Senior Presales τουΤμήματος Αυτοματισμού, BMS & Ενεργειακών Εφαρμογών της Ζαριφόπουλος Α.Ε. μας εξηγεί πώς μπορούν να αξιοποιηθούν, διασφαλίζοντας σημαντική εξοικονόμηση πόρων. 62 «Σφραγίδα» αξιοπιστίας της Joker Golf Carts! Τα αυτοκινούμενα οχήματα της Joker Golf Carts απευθύνονται σε κάθε μεγέθους ξενοδοχειακή επιχείρηση. Ο Ιωάννης Κουτσιμπογιώργος, ιδιοκτήτης της εταιρείας Joker Golf Carts, αναλύει τις πολλαπλές χρήσεις τους, αλλά και τις custom made προτάσεις που προσφέρει. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ 08 Σημαντικές ειδήσεις από την ελληνική και παγκόσμια τουριστική αγορά. ΑΦΙΕΡΩΜΑ 14 30 χρόνια ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Το συναρπαστικό… ταξίδι της «ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ» στο πέρασμα των 30 χρόνων, που σηματοδότησε τα κορυφαία γεγονότα του τουριστικού κλάδου. ΡΕΠΟΡΤΑΖ 20 Φως στο τούνελ για το Ταε-κβο-ντο Μετά από πολλά χρόνια στασιμότητας, η μετατροπή του κλειστού σταδίου στο Φάληρο σε Μητροπολιτικό Συνεδριακό Κέντρο εισέρχεται σε μια νέα φάση κινητικότητας! 22 «Ελληνικό Πρωινό» στην XENIA 2019 Ολόκληρη η «γευστική» Ελλάδα στο ξενοδοχειακό breakfast από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας. 34 Η επόμενη μέρα για τα τουριστικά πακέτα Αρκετοί βιάστηκαν μετά τη χρεοκοπία τηςThomas Cook να προεξοφλήσουν τον…θάνατο και των τουριστικών πακέτων, ωστόσο η πραγματικότητα δείχνει να τους διαψεύδει. ΦΑΚΕΛΟΣ 24 Πώς διαμορφώνεται το προφίλ του σύγχρονου Βρετανού τουρίστα Ενθαρρυντικά αλλά και διαφωτιστικά είναι τα στοιχεία που παρουσίασε η ΑΒΤΑ για τις τάσεις και τις προτιμήσεις των Βρετανών τουριστών το 2019, ενώ για το 2020 υπάρχει ο αστάθμητος παράγοντας της εξέλιξης του Brexit. MARKETING 90 Ποια η αξία, τα δομικά στοιχεία κι η αποτελεσματικότητα του storytelling; Η δημιουργία ενός αφηγήματος γύρω από το ταξίδι, τη διαμονή σε ένα ξενοδοχείο και την επίσκεψη σε έναν προορισμό ανάγεται -πλέον- σε δομικό στοιχείο για αποτελεσματικό online marketing, που εγγυάται την αύξηση των κρατήσεων στα καταλύματα. 94 Μικρά μηνύματα με…μεγάλα κέρδη! 4+1 λόγοι για τους οποίους η χρήση υπηρεσιών μηνυμάτων μπορεί να αποτελέσει έναν αρκούντως δημιουργικό όσο και σταθερό δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ των επαγγελματιών ξενοδόχων και των πελατών τους.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=