Τουριστική Αγορά τ. 285

7 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ TRENDS 98 Business meetings & events: ισχυρό «χαρτί» για τα ξενοδοχεία! Ο τομέας διοργάνωσης επαγγελματικών εκδηλώσεων και συναντήσεων πολλαπλασιάζεται διαρκώς σε διεθνές επίπεδο και τα οφέλη για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις προμηνύονται σημαντικά. Ποια είναι τα απαιτούμενα βήματα που θα σας διασφαλίσουν ένα αξιόλογο κομμάτι από την «πίτα» της αγοράς; 104 Δυναμική άνοδος της τάσης για οικογενειακές διακοπές Σε έντονα ανοδικό ρυθμό κινείται η τάση για οικογενειακές διακοπές. Αποτέλεσμα; Η κάλυψη των κοινών προσδοκιών αλλά κι η προσφορά εμπειριών για κάθε γενιά ξεχωριστά ανάγονται σε πρόκληση και γρίφο για δυνατούς λύτες! ΑΦΙΕΡΩΜΑ 56 Η νέα τάση του Digital management για τις κρατήσεις Πότε πρέπει ένα ξενοδοχείο να εξετάζει συνεργασία με κάποιο digital marketing agency και ποια οφέλη κρίνεται λογικό να προσδοκά; 66 Η ανακαίνιση βασική επένδυση για κέρδη! Οι επιλογές αναβάθμισης ενός ξενοδοχείου πρέπει να αποσκοπούν και στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος που προσφέρει. Ποιες είναι οι τάσεις, οι προτάσεις, τα προϊόντα κι οι κινήσεις που μπορούν να… εκτοξεύσουν τον κύκλο εργασιών των τουριστικών καταλυμάτων; 56 Η νέα τάση του Digital management για τις κρατήσεις Πότε πρέπει ένα ξενοδοχείο να εξετάζει συνεργασία με κάποιο digital marketing agency και ποια οφέλη κρίνεται λογικό να προσδοκά; 20 Φως στο τούνελ για το Ταε-κβο-ντο Μετά από πολλά χρόνια στασιμότητας, η μετατροπή του κλειστού σταδίου στο Φάληρο σε Μητροπολιτικό Συνεδριακό Κέντρο εισέρχεται σε μια νέα φάση κινητικότητας! 94 Μικρά μηνύματα με… μεγάλα κέρδη! 4+1 λόγοι για τους οποίους η χρήση υπηρεσιών μηνυμάτων μπορεί να αποτελέσει έναν αρκούντως δημιουργικό όσο και σταθερό δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ των επαγγελματιών ξενοδόχων και των πελατών τους. 82 Διακοπεύει, ταξιδεύει, πετάει και ψαρεύει, κολυμπά και διασκεδάζει και όλα τα στραβά τα κράζει... 108 Πώς η τεχνολογία παρέχει πολλαπλά οφέλη στις αερομεταφορές Ο τομέας των διεθνών αερογραμμών διακρίνεται από έντονο ανταγωνισμό, όπου η ασφάλεια, η άνετη και ταχεία επιβίβαση των επιβατών κι οι λιγότερες καθυστερήσεις στις πτήσεις αποτελούν ζητούμενα. Με ποιο τρόπο μπορούν τα βιομετρικά συστήματα αναγνώρισης να κάνουν πράξη τα «θέλω» των επιβατών;

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=