Τουριστική Αγορά τ. 285

90 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Σ ήμερα, στα social media, σχε- δόν όλοι οι χρήστες «ανεβά- ζουν» τις ιστορίες τους. Απλοί άνθρωποι που δεν έχουν συγκε- κριμένο σκοπό, όταν το κάνουν αυτό, πέρα ίσως από το να κερδίσουν τα κλικ επιβράβευσης από τους υπόλοι- πους χρήστες. Αυτές οι ιστορίες μπορεί να είναι μόνο μια φωτογραφία ή λίγες κουβέντες, και όμως μπορεί να τύχουν πολύ μεγάλης αποδοχής. Αυτή είναι μια πολύ σύγχρονη τάση, που δεν πρέπει να μένει απαρατήρητη από το τμήμα μάρ- κετινγκ των ξενοδοχείων. Λίγες λέξεις, μια φωτογραφία ή ένα βίντεο μπορούν να γεννήσουν όμορφα συναισθήματα κι επιθυμίες και να οδη- γήσουν σε πολύ θετικά αποτελέσματα. Στις ημέρες που ζούμε, το σωστό χτίσιμο του ψηφιακού προφίλ ενός ξενοδοχείου δεν είναι απλώς καλό να υπάρχει, είναι απαραίτητο. Μην αμελείτε να αξιοποιείτε τις ιστορίες από τους χώρους σας Σήμερα, ειδικά, κάθε brand χρειάζεται και μια καλή ιστορία, ένα καλό αφήγημα. Η δημιουργία ενός αφηγήματος γύρω από το ταξίδι, τη διαμονή σε ένα ξενοδοχείο και την επίσκεψη σε έναν προορισμό είναι πλέον δομικό στοιχείο για αποτελεσματικό online marketing κι εγγυάται την αύξηση των κρατήσεων. Η αξία, τα δομικά στοιχεία κι η αποτελεσματικότητα του storytelling MARKETING Αφηγήσεις που οδηγούν σε κρατήσεις!

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=