Τουριστική Αγορά τ. 286

19 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ είναι πάντα custom και tailor made, για κάθε χώρο ξενοδοχείου. Τα Workshops Τα 100%Workshops είχαν αυξημένο εκπαιδευτικό χαρακτήρα, ενώ σύμφωνα με τους διοργανωτές τα παρακολούθησε διπλάσιος αριθμός ξενοδόχων. Με τη θε- ματολογία τους, τα Workshops εστίασαν στα πλέον επίκαιρα θέματα για τα ελλη- νικά ξενοδοχεία, όπως το άνοιγμα νέων αγορών, η αύξηση της κερδοφορίας, αλλά και πιο πρακτικά ζητήματα, όπως η εύρεση προσωπικού. Η πέμπτη συνάντηση των ξενοδόχων με τη WebHotelier στο 100% Hotel Show αποτέλεσε και την πιο ουσιαστική συ- νάντηση, αφού το κορυφαίο booking engine παρουσίασε σημαντικά στατιστι- κά, σχετικά με τις κρατήσεις τη χρονιά που διανύουμε. Στο σημείο αυτό πρέπει να πούμε ότι η ειδική ενότητα με εταιρείες σχετικές με τις πωλήσεις και το digital marketing των ξενοδοχείων αποτέλεσε ένα από τα πλέον δυναμικά segments της έκθεσης, με τις σημαντικότερες εταιρείες να δη- λώνουν το «παρών». Εκτός όμως από τα κορυφαία booking engines και channel management συστήματα, φέτος για πρώτη φορά παρουσιάστηκαν εταιρείες με κύριο focus στις πωλήσεις αλλά και το revenue management, που αποτελεί ένα από τα πιο φλέγοντα ζητήματα για τους σύγχρονους ξενοδόχους. Πρωτοποριακές υπηρεσίες και προϊόντα Για το συγκεκριμένο κομμάτι, έδειξε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον ένα μεγάλο μέρος των επισκεπτών. Εμείς συνομιλή- σαμε με εταιρείες που δραστηριοποι- ούνται στο digital management και στο digital marketing. Κοινό συμπέρασμα ήταν πως αυτό που σήμερα ίσως μοιάζει πολυτέλεια για κάποιους ξενοδόχους, όπως π.χ. το revenue management ή η ψηφιακή αυτοματοποίηση υπηρεσιών κι εγγράφων, δεν είναι μακριά ο καιρός που θα αποτελεί μια αναγκαιότητα. Στην εποχή δε των OTA και των πωλήσεων μέσω διαδικτύου, η ισχυρή παρουσία των ξενοδοχείων στο διαδίκτυο απο- τελεί ήδη αναγκαιότητα και το υψηλό ενδιαφέρον των επισκεπτών προς αυτό τον τομέα αντανακλά ακριβώς αυτά τα νέα δεδομένα. Τα περίπτερα του φετινού 100% Hotel Show εστίαζαν στην πρακτι- κή εφαρμογή λύσεων. Έτσι, πολλά από τα περίπτερα προσομοίαζαν πραγματι- κούς χώρους ξενοδοχείων με προτάσεις υλικών, επίπλων αλλά και τεχνοτροπιών, ενώ πολλές ήταν κι οι conceptual συμ- μετοχές που έδωσαν νέο χαρακτήρα στην έκθεση. Στα περίπτερα έδωσαν το «παρών» τα high level στελέχη της κάθε εταιρείας, προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο στους ξενοδόχους τις καλύτερες δυνατές λύσεις, αλλά και την εξασφάλι- ση συμφωνιών με ευνοϊκούς όρους. Καινοτομίες παρουσιάστηκαν και από πλευράς προϊόντων, όπως το τζάμι που από διαφανές με το πάτημα ενός κου- μπιού γίνεται ματ, θολό, λύση ιδανική για τα μπάνια των ξενοδοχείων που θέλουν να δώσουν έναν νέο χαρακτήρα. Επίσης, είδαμε σόμπες φλόγας, αποκλειστικά για εξωτερικούς χώρους, που λειτουργούν με υγραέριο, με εξαιρετική αισθητική, απόδοση 35 ωρών συνεχόμενης λει- τουργίας με μία φιάλη και χαμηλότερη κατανάλωση από παρόμοια, ανταγωνι- στικά προϊόντα. Πρωτοποριακά προϊό- ντα είδαμε και σε στρώματα, ελληνικής μάλιστα κατασκευής, με εταιρείες να πα- ρουσιάζουν στρώμα χωρίς ραφή, διπλό στρώμα με custom την κάθε πλευρά, κα- θώς και στρώματα που επιτρέπουν τη δι- έλευση του αέρα, με στόχο πιο δροσερό ύπνο και συνεπακόλουθα χαμηλότερες ανάγκες για airconditioning. Το ενδιαφέρον του κοινού κέρδισαν και τα 100% Hotel Design Awards, τα οποία εστίασαν στη συνολική παρου- σίαση των shortlisted συμμετοχών, αυ- ξάνοντας την προβολή τους. Την τελετή απονομής παρακολούθησαν 400 επιλεγ- μένοι επισκέπτες. • “ Η έκθεση παρουσίασε για πρώτη φορά case studies δημιουργίας Αρχιτεκτονικού Φωτισμού και Scent Marketing ”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=