Τουριστική Αγορά τ. 286
36 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Στις αλλαγές που σχετίζονται με την καμπά- νια, έχει προβλεφθεί κάτι και σε επίπεδο κε- ντρικού μηνύματος ή tagline; Εξυπακούεται πως το Moto της καμπάνιας έχει ανανεωθεί, ενώ βρισκόμαστε στη διαδικασία δη- μιουργίας νέου υλικού. Από φέτος εισάγουμε μια ακόμη καινοτομία που σχετίζεται με το content, καθώς ζητήσαμε από τα περισσότερα Μέσα που θα συνεργαστούμε το 2020 να δημιουργήσουν τα ίδια περιεχόμενο για την καμπάνια. Κάτι που φαντάζει απολύτως λογικό, από τη στιγμή κατά την οποία έχουν τη γνώση του κοινού στο οποίο απευθύνονται, τις συνήθειες, την ορολογία, χειρίζονται το περιεχόμενο με χαρακτηριστική ευκολία και είναι σε θέση να το προσαρμόσουν στα δεδομένα του ίδιου του Μέσου. Κατ’ αυτό τον τρόπο πετυχαίνουμε να απευθυνθούμε σε ένα διευρυμένο κοινό με πολλαπλά μηνύματα και διαφορετικό content, μια περισσότερο targeted προσέγγιση, που δεν κουράζει και δεν επαναλαμ- βάνεται μονότονα. Μπορεί να βρισκόμαστε στην αρχή της χρο- νιάς, εντούτοις έχετε επεξεργαστεί τον πλού- το δεδομένων που έχετε στη διάθεσή σας σε σχέση με την περυσινή τουριστική σαιζόν, προβαίνοντας ταυτόχρονα και σε ορισμένες προβλέψεις εν όψει της επερχόμενης περιό- δου. Αλήθεια, πώς κινούνται αυτές; Πράγματι, είναι αρκετά νωρίς, προκειμένου κάποιος να είναι σε θέση με σχετική ασφάλεια να προβεί σε προβλέψεις περί του πώς θα κινηθεί η τουριστική σαιζόν το 2020. Πόσο μάλλον, από τη στιγμή κατά την οποία το παράδειγμα με τις αρκούντως αρνητικές προβλέψεις για την καλο- καιρινή περίοδο του 2019, ακόμη και τον Μάιο, είναι ακόμη… νωπό. Ευτυχώς, διαψεύστηκαν όσοι κινδυνολογούσαν ή χαρακτήριζαν τη χρονιά ως «χαμένη»! Για την ακρίβεια, το 2019 εξελίχθηκε καλύτερα απ’ ό,τι ανέμενε η συντριπτική πλειοψη- φία των stakeholders του τουρισμού. Συγκεκρι- μένα, οι αφίξεις έκλεισαν με αύξηση που κινείται μεταξύ του 3 - 4%, ενώ τα έσοδα ήταν ενισχυμένα κατά 1 με 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο έτος. Όσο για το τρέχον έτος, τα μηνύματα μέχρι τώρα είναι αισιόδοξα και καταδεικνύουν πως υπάρχει ζήτηση, και δη έντο- νη, για τη χώρα μας ως προορισμό. Το κλίμα είναι θετικό, ενώ γινόμαστε δέκτες αιτημάτων από διε- θνείς αεροπορικές εταιρείες και tour operators, οι οποίοι επιθυμούν να εντάξουν την Ελλάδα στους σχεδιασμούς τους. Το σίγουρο είναι πως εργαζό- μαστε προς την κατεύθυνση του καλύτερου για τον ελληνικό τουρισμό! ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ “ Να εξετάσουμε τρόπους επίτευξης της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, θέτοντας ως απώτερο σκοπό να αυξηθεί κατά δύο μήνες η σαιζόν σε συγκεκριμένους προορισμούς της πατρίδας μας ”
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=