Τουριστική Αγορά τ. 286

54 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑ } ECOSHADOW Η ECOSHADOW, συνεργαζόμενη με πιστοποιημένα εργοστάσια του εξωτερικού, εισάγει προϊόντα σκίασης και περίφραξης, όπως καλαμωτές, δίχτυα HDPE και παραλλαγής, προϊόντα κήπου, όπως εμπο- τισμένα καφασωτά, φράχτες, πέργκολες, εμποτι- σμένη ξυλεία, φυλλωσιές, συνθετικό γκαζόν και μια σειρά από προϊόντα διαμόρφωσης, διακόσμησης, κατασκευών, βεράντας, παιδικών χαρών, έπιπλα, ψά- θινα είδη. Mε παρουσία στις μεγαλύτερες εκθέσεις της Ελλά- δας και του εξωτερικού, έχει πάντα πλήρη κι άμεση ενημέρωση για τις τάσεις, τα νέα υλικά, τους οικο- λογικούς τρόπους διαμόρφωσης και διακόσμησης υπαίθριων χώρων. Παράλληλα, διαθέτει τμήμα κατασκευών και τοπο- θετήσεων, στελεχωμένο από έμπειρους και καταρτι- σμένους τεχνικούς, αναλαμβάνοντας την υλοποίηση κατασκευών και παρέχοντας τεχνική υποστήριξη, ιδέες και λύσεις, για κάθε ανάγκη και προϋπολογισμό. Τηλ.: 210 9730041, 210 9737268 Email: eshop@ecoshadow.gr Website: www.ecoshadow.gr } BIOTZA ABEE Ο ι τουριστικές υποδομές απαρτίζονται σε μεγάλο ποσοστό από υπαίθριους και ημι-υπαίθριους χώρους. Ένα αναπόσπαστο κομμά- τι της μελέτης και της ανανέωσης αυτών των εξωτερικών χώρων είναι κι η επιλογή των κατάλληλων επίπλων κι εξοπλισμού τους. Ποιες είναι, όμως, οι τάσεις που κυριαρχούν στο design επίπλων εξωτερικού χώ- ρου; Σε αυτό το καίριο ερώτημα δίνει απάντηση ο αρχιτέκτονας Δημή- τρης Τζαγκαράκης, της εταιρείας επίπλων εξωτερικού χώρου, ΒΙΟΤΖΑ ΑΒΕΕ. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι, κατά γενική ομολογία, υπάρχουν 3 βασικές κατευθύνσεις στον σχεδιασμό επίπλων εξωτερικού χώρου: Η πρώτη άποψη μιλάει για έπιπλα με καθαρές γραμμές και σχήματα, αφαιρετικά, με pale χρώματα, χωρίς πολλές αντιθέσεις. Η δεύτερη θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως περισσότερο βιομη- χανική. Σε αυτήν κυριαρχούν οι συνδυασμοί υλικών, όπως το ξύλο και το μέταλλο, η όχι και τόσο «αψεγάδιαστη» εμφάνιση των υλικών, η φθορά κι η χρήση γήινων χρωμάτων. Η τρίτη τάση, και ίσως η επικρατέστερη τα τελευταία χρόνια, είναι μία πιο μεταμοντέρνα θα λέγαμε άποψη, με ethnic στοιχεία. Σε αυ- τή επιχειρείται μια σύνδεση παλαιών στοιχείων, που εισάγονται πιο ελεύθερα και χωρίς πολλή οργάνωση, σε κατά τα άλλα μοντέρνους υπαίθριους χώρους. Εδώ επικρατούν υλικά όπως το ξύλο, τα σχοινιά, το καλάμι και εμφανίζονται, αρκετές φορές, σε συνδυασμό και με έναν έντονο χρωματισμό. } LECHUZA Α ν θέλαμε να κατασκευάσουμε την καλύτερη γλάστρα στον κόσμο, σε τι θα έπρεπε να δώ- σουμε προτεραιότητα; Στη λειτουργικότητα για να μακροημερεύουν τα φυτά μας ή μήπως στην αισθητική που θα απογειώσει το ambiente του χώρου μας; «Γιατί όχι και στα δύο» πρέπει να σκέ- φτηκαν στη Lechuza, που κάθε χρόνο προσφέρει νέα σχέδια, με λειτουργικότητα κι αισθητική, ιδα- νικά για επαγγελματικούς χώρους. Οι νέες προτάσεις της Lechuza «παίζουν» με τη διαχρονική αντίθεση του άσπρου και του μαύ- ρου, σε γεωμετρικά σχήματα και συνδυασμούς, που μπορούν να αποδώσουν σε έναν χώρο μονα- δικό στυλ και γοητεία. Τηλ.: 210 8000018 Email: info@lechuza.gr Website: www.lechuza.gr Τηλ.: 210 8955785, 28310 22412, 26902 Email: dtzaga@gmail.com Website: www.biotza.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=