Τουριστική Αγορά τ. 287

15 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ τουρισμό, τη γαστρονομία, την ευεξία και τον τουρισμό πολυτελείας, τις υπαί- θριες δραστηριότητες και τον πολιτιστι- κό τουρισμό. Ο γ.γ. του ΕΟΤ Δ. Φραγκά- κης ανέφερε, κατά τη διάρκεια παρου- σίασης της καμπάνιας που πραγματο- ποιήθηκε στις 13 Μαΐου, ότι σύντομα θα ανακοινωθούν και άλλες πρωτοβουλίες, από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό μέχρι τα κινούμενα σχέδια, καθώς και ότι το νέο portal του ελληνικού τουρισμού, visitgreece.gr , βρίσκεται σε δοκιμαστική λειτουργία και θα παρουσιαστεί επίσημα τις επόμενες ημέρες. Το διαφημιστικό πρόγραμμα αυτό στηρίζεται στη στρατηγική προώθησης ενός «νέου αφηγήματος για τον ελληνικό τουρισμό» το οποίο ξεφεύγει από το μοντέλο «ήλιος–θάλασσα» και ενσωμα- τώνει τους παράγοντες άνθρωπος, αξίες και εμπειρίες. «Sunshine Discount» Η νέα πρωτότυπη δυναμική καμπάνια ΕΟΤ & Aegean Για 4η συνεχόμενη χρονιά ο ΕΟΤ και η Aegean ενώνουν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της χώρας στο εξωτερικό, παρουσιάζοντας τη νέα διαφημιστική καμπάνια «Sunshine Discount», σε κοινή διαδικτυακή συνέ- ντευξη τύπου. H νέα δυναμική καμπάνια «Sunshine Discount», η οποία υλοποιή- θηκε μέσα από στρατηγική συνεργασία του ΕΟΤ και της Aegean, απευθύνεται σε 10 ευρωπαϊκές χώρες, στοχεύει στα χαρακτηριστικά της ζήτησης που θα κυριαρχήσουν το 2021, δηλαδή τις last- minute κρατήσεις, και σκοπό έχει να πεί- σει τους αναποφάσιστους Ευρωπαίους που θέλουν να ταξιδέψουν να επισκε- φθούν την Ελλάδα για να απολαύσουν τον ζεστό καιρό και τις διαφορετικές εμπειρίες που προσφέρει, καλύπτοντας όλα τα γούστα. Η καμπάνια παρουσιάστηκε από τον γ.γ. του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη και τη διευθύντρια εταιρικών υποθέσεων της Aegean, Mαρίνα Σπυριδάκη. Η καμπάνια τρέχει ήδη δύο εβδομάδες με ενθαρρυντικά πρώτα αποτελέσματα σε επίπεδο κρατήσεων (ιδίως από τη Γερμανία και τη Γαλλία) και θα συνεχιστεί για εννέα μήνες, προωθώντας το ελλη- νικό καλοκαίρι αλλά και, αργότερα, τα φθινοπωρινά ταξίδια στην Ελλάδα και το city break. Περιλαμβάνει βίντεο και δυναμικά μπάνερ. Σε αυτά συγκρίνονται σε πραγματικό χρόνο η θερμοκρασία στη χώρα του υποψήφιου επισκέπτη με τη θερμοκρα- σία στη χώρα μας. Από τη σύγκριση αυ- τή θα προκύπτει έκπτωση στο αεροπο- ρικό εισιτήριο μέσω της Aegean. Οι ταξι- διώτες παραπέμπονται στην ιστοσελίδα της Aegean, όπου κερδίζουν εκπτώσεις στα εισιτήριά τους. Επιπλέον, στο πλαίσιο της καμπάνιας, έξι ξένοι influencer θα ταξιδέψουν στην Ελλάδα «με εγγύηση τον “hot” καιρό των ελληνικών προορισμών», ένα στοιχείο που αποτελεί τη βάση της καμπάνιας. Παρά το ασταθές διεθνές περιβάλλον στον τουρισμό αυτό το καλοκαίρι, ο κ. Φραγκάκης εκτίμησε ότι η καμπάνια θα πάει καλά, καθώς έχει λάβει υπόψη της τις ιδιομορφίες της αγοράς φέτος στα ταξίδια, όπως την άνοδο (εάν όχι κυρι- αρχία) των απρογραμμάτιστων ταξιδιών της τελευταίας στιγμής, και το γεγονός ότι μπορεί να γίνεται επιλογή προβολής σε συγκεκριμένες χώρες και ομάδες τα- ξιδιωτών. Η κ. Σπυριδάκη τόνισε ότι η καμπάνια στοχεύει σε όσους έχουν ήδη εκδηλώ- σει ενδιαφέρον για την Ελλάδα και για ανταγωνιστικούς προορισμούς, ώστε να κάνουν κράτηση. Επίσης, υπογράμμισε ότι, λόγω της δυναμικής φύσης της, μπορεί να προ- σαρμόζεται και να μετατοπίζεται σε συγκεκριμένες αγορές, ανάλογα με τις εξελίξεις. Απαντά δε συναισθηματικά στον τρόπο με τον οποίο φαίνεται ότι θα αντιδράσει ο ταξιδιώτης αυτή τη χρονιά. Παράλληλα, η Aegean έχει διαμορ- φώσει το πρόγραμμα πτήσεων, ώστε να διασφαλίζεται η γρήγορη άφιξη των τα- ξιδιωτών στα νησιά, χωρίς στάσεις, ενώ το Digital Green Certificate και η πρόο- δος των εμβολιασμών θα συμβάλουν σε μια ομαλή τουριστική πορεία το 2021, σημείωσε η κ. Σπυριδάκη. • “ H καμπάνια στοχεύει σε όσους έχουν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον για την Ελλάδα και για ανταγωνιστικούς προορισμούς. ” «Με το σύνθημα “Ανοίγουμε πανιά” και με ένα σχέδιο προστασίας της υγειονομικής ασφάλειας όλων όσοι εμπλέκονται στην παροχή τουριστικών υπηρεσιών, ένα σχέδιο, δηλαδή, ολοκληρωμένο, τεχνολογικά προ- ηγμένο και δοκιμασμένο, ξεκινάμε τη λειτουργία του τουρισμού στη χώρα μας» ανακοίνωσε στην εκδήλω- ση παρουσίασης της διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ, ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης. Υψώνουμε τείχος ασφαλείας με πέντε διαφορετικές ζώνες άμυνας, σημείωσε, καταγράφοντας τις σχετι- κές ενέργειες: } Πρωτόκολλο εισόδου στη χώρα: α. Συμπλήρωση του PLF μία ημέρα πριν την ανα- χώρηση β. Πιστοποιητικό εμβολιασμού γ. PCR test έως και 72 ώρες πριν δ. Πιστοποιητικό ανάρρωσης ε. Ενεργοποίηση του Green Pass από 01/06 } Λειτουργία Συστήματος Στοχευμένης Δειγμα- τοληψίας, στηριζόμενο στο EVA, με rapid test. } Πλέγμα ξενοδοχείων καραντίνας σε 35 σημεία της επικράτειας επί τη βάση των πυλών εισόδου και των κρουσμάτων του 2020. } Εφαρμογή των νέων πρωτοκόλλων δραστηρι- οτήτων στον τουρισμό (μουσεία, περιηγήσεις, yachting κ.λπ. ). } Επιτάχυνση των εμβολιασμών στην επικρά- τεια, ώστε να αναπτυχθεί ένα τείχος προστασίας του γενικού πληθυσμού και των εργαζομένων. Χάρης Θεοχάρης: Τείχος ασφαλείας με πέντε διαφορετικές ζώνες άμυνας

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=